Asiat joista olet kiitollinen just tänään
Mikä asia sai sinut hyvälle mielelle tänään?
Voit laittaa yhden, tai niin monta kuin tulee mieleen 😊
Kommentit (36)
Olen kiitollinen siitä että työt sujuivat tänään hyvin. Ja että ulkona paistaa aurinko. On kevät.
Ei itketä niin kun päätin olla lopettamatta mielialalääkkeitä ja otin taas puolikkaan pillerin.
Vieroitusoireet oli yllättävän rankat. Itkin vaan kaikki illat
Olen kiitollinen siitä, että minulla ei ole tänään särkenyt päätä.
Olen kiitollinen siitä ettei liikenteessä sattuneessa läheltäpiti tilanteessa sattunut mitään.
Kiitollinen, että tämä ketju on viikon ainut hyvä jutustelu. Olen tyytyväinen mitä on.
Että ehdin tänään nukkua tarpeeksi, ja sain siivottua kaiken minkä pitikin 😊 Huomenna uuteen viikkoon 🌅
Hyvä ketju! Auringonpaiste, että on ruokaa ja katto pään päällä, tekemistä, tärkeitä ihmisiä ja Jeesus tykkää minusta (ja kaikista muistakin) ja todisti sen sovitustyöllään.
Uus pusero, kiharat mitkä tein tänään, lapsen haku hoidosta :)
Maanantai vkon kiireisin työpäivä on takanapäin
Otin töiden jälkeen päikkärit kuorsaava kissa kainalossa
Valkovuokkoja kävin poimimassa maljakkoon ekat kevään kukat.
Mulla on ihanat lapsenlapset, olen heistä ylpeä ja onnellinen vaikka en heitä saakaan tavata.
Olin tänään tyttöni kanssa lasten kevättapahtumassa, oli paljon kivaa tekemistä ja tosi hyvä ilma 😊
Huippu ilma tänään, lämmintä ja aurinkoista
Pääsen taas lopultakin tekemään täysipäiväisesti työtä, jota rakastan. Korona vei kaiken ja nyt asiat palautuu pikkuhiljaa taas oikeille raiteilleen. Koukuttava työ, kieltämättä.