Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin painajaista, että itkin oikein valtoimenaan exäni perään enkä kestänyt hänen jättävän minua. Oikeasti olen vain onnellinen, että pääsin siitä p*skasta eroon. Kertooko uni jostain?

Vierailija
21.04.2023 |

Olemme eronneet joitakin kuukausia sitten. Suhde oli kamala ja siitä irtipääseminen vaati pitkän ajan.
Yhtenä kertana vain itsearvostukseni tai jokin muu sisäinen dialogia sai vain päästämään hänestä irti ja olen ollut sen jälkeen huomattavasti paremminvoiva elämäni jokaisella saralla.

Nyt näin unta, että olimme yhteisessä rakennuksessa. Hän oli ylimielinen ja inhottava, kertoi, että aikoo jättää minut toisen naisen takia. Minä itkin ihan syvästä surusta ja valtoimenaan ja pyysin, ettei lähtisi. Unessa mietin, että miten tulen kestämään sen surun. Harrastimme jopa seksiä ja samaan aikaan minua kuvotti se hänen kanssaan. Hän oli juuri sellainen ylimielinen ihminen kuin pahimmillaan oli ja voin todella huonosti henkisesti.
Lopulta hän päätti lähteä sen toisen naisen matkaan ja itse jotenkin sen surun ja inhon keskeltä pystyin hyväksymään hiljaa sen asian.
Tuo oli ahdistava uni.

En edes ole kaivannut koko ihmistä. Välillä toki tulee ajateltua häntä, olihan hän elämässäni tiiviisti oleva ihminen useamman vuoden. Kuitenkin kaikki intressit häntä kohtaan ovat kadonneet enkä mielellään näe häntä enää koskaan. Tiedän myös hänen tapailevan jo muita eikä sekään minua haittaa. Olen vain helpottunut, että olen hänestä päässyt. Välillä vain muistot tulevat mieleen ja mietin, että se kaikki olisi voinut jäädä kokemattakin.
Hän on vahvasti narsistinen persoona (ei ole vain minun ajatuksiani vaan usean muun) ja toisinaan tulee mietittyä ja harmiteltua, että miten taas liehittelee jotain uutta "uhriaan". Harmittelen tämän uuden puolesta ja toivon, ettei kukaan joutaisi vastaavaa kokemaan.
Muuten hän ei ajatuksissani ole. Tämä uni oli taas yksi painajainen, joita näen välillä häneen liittyen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vastaavassa tilanteessa ja olen myös nähnyt muutamia kauhu-unia (julmaa ja ivallista puhetta, joka herättää minussa tutun fyysisen pelkoreaktion, koska keho ja mieli muistaa, mihin tuollainen puhe on joskus johtanut) ja myös muutaman rakastamiseen liittyvän unen. Ajattelen, että otan kaikki unet vastaan ja oleilen niiden herättämissä tunnelmissa niin kauan kuin sitä kestää. Kaikki puolet on muistettava ja hyväksyttävä, jotta pääsee balanssiin ja eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi