Poikaystävän käytös muuttunut oudoksi
Poikaystäväni on jotenkin muuttunut täysin erilaiseksi ihan tässä lähiaikoina, mitä ennen oli. Ei esimerkiksi halua nähdä niin usein, ei tykkää halailla, eikä suudella niin paljoa enää. Ei ylipäätään halua nähdä niin usein, mitä ennen. Viihtyy paljon omalla kämpillään. Olen miettinyt, että onkohan hänellä toinen nainen?
Menee nukkumaan joskus kymmeneltä ja herää kuuden jälkeen, vaikka ennen oli yökukkuja (mitään tarvetta tälläiselle rytmille ei hänellä ole, koska liukuva työaika). Itseäni tuo harmittaa, koska minä tykkään valvoa myöhään ja se olisi kivaa yhdessä.
Myös hänen ruokavalio on muuttunut. Nykyisin katsoo tarkemmin, mitä syö, eikä esimerkiksi syö niin paljoa herkkuja, mitä ennen.
En vain ymmärrä, mistä on kyse? Miksi hän ei enää halua viettää minun kanssani niin paljoa aikaa mitä ennen? Tämän takia hän ei halua tulla minun luokseni yöksi, koska haluaa mennä nukkumaan aikaisin ja herätä aikaisin ja se ei kuulemma onnistu minun luonani. Harmittaa.
Kommentit (26)
Toinennainenhullulla viinapullo auennut.
Voiko olla niin, että on joustanut noista omista tavoistaan seurustelunne alussa ja haluaa nyt palata niihin, koska ne toimii hänelle paremmin?
Itse haluan pitää ns. terveellisistä elämäntavoista kiinni ja huomasin että seurustelun aloittaminen aiheutti sen, että "jouduin" valvomaan pidempään, kuin itse olisin halunnut. Samoin myös söin kohteliaisuudesta sellaisia ruokia mitä en "normaalisti" söisi, Jossain kohtaa ei vaan enää jaksa joustaa toisen takia, jos omat rutiinit on tärkeitä omalle hyvinvoinnille.
Voi olla myös identiteettikriisi meneillään, miehestä naiseksi tai jotain vastaavaa... Kysy ja tue rohkeasti näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös identiteettikriisi meneillään, miehestä naiseksi tai jotain vastaavaa... Kysy ja tue rohkeasti näissä asioissa.
Miksi moni mies kuvittelee terveellisten elämäntapojen edustavan naiseutta? Oikein kerskaillaan sillä ettei huolehdita henkilökohtaisesta hygieniasta, asunnon siisteydestä, isyys hoidetaan vähän sinne päin ja salipäivistä skipataan.
Minkäikäinen poikaystävä? Jos noin 25-vuotias, niin siinä iässä moni mies muuttuu tuollaiseksi.
Oletko varma, että hän on poikaystäväsi?
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen poikaystävä? Jos noin 25-vuotias, niin siinä iässä moni mies muuttuu tuollaiseksi.
Kutsutaan aikuistumiseksi
Vierailija kirjoitti:
MIksi en olisi varma? Ollaan oltu kohta 4 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi moni mies kuvittelee terveellisten elämäntapojen edustavan naiseutta? Oikein kerskaillaan sillä ettei huolehdita henkilökohtaisesta hygieniasta, asunnon siisteydestä, isyys hoidetaan vähän sinne päin ja salipäivistä skipataan.
Tuo kertoo enemmän sinusta kuin miehistä. Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni erehtyy luulemaan, että pari tapailukertaa ja seksi on = parisuhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit heti kertonut. On sillä toinen.
Hyvin tiedät, että sillä on joku toinen kierrossa. Miksi kysyt täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kertoo enemmän sinusta kuin miehistä. Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä.
Ei, kyllä se kertoo miehistä eikä hänestä. Siksi aihetta on tutkittu ja siitä puhutaan mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksipä en seurustele. Moni näennäisesti siivo mies muuttuu suhteen aikana possuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metroseksuaalisuus oli ennen termi miehille jotka osasi henkilökohtaisen hygienian ja laittaa vaatteet päälleen. Että niin luonnotonta aikuisena täyspäisenä ihmisenä toimiminen on miehille, että siitä tulee ihan seksuaalisuutta.
Ei elämäntapamuutoksessa ole mitään erikoista. Ehkä hän vain viihtyy omissa oloissaan?