Mulla on Disney+, HBO Max, Amazon Prime sekä Skyshowtime suoratoistopalvelut, ei niistä löydy mitään katsottavaa
Kaikki hyvä tarjonta on vanhaa mikä on jo nähnyt useaan kertaan. Kyllä tässä on keksittävä jotain muuta ajanvietettä tilalle ja irtosanoa nuo palvelut. Aivan turhasta maksaa.
Kommentit (31)
Meillä noiden lisäksi vielä Netflix ja todellakaan ei ole mitään ihmeellistä katsottavaa. Tarkoitus on laittaa noista kanavista jotain pois, kun tarjonta sen verran surkeaa.
Luultavasti makusi leffojen suhteen on se ongelma.
Noissa palveluissa on valtavirtaa, mutta on niitä palveluita muitakin, kuten Britbox.
Mulla on nuo ja lisäksi Netflix, britbox, appletv ja Viaplay ja silti tuntuu että koskaan ei löydä mitään katsottavaa :) Itse asiassa se on ihan tutkittu juttu. Mitä enemmän on vaihtoehtoja tarjolla, sitä vaikeampaa on valita yhtään mitään.
M23 kirjoitti:
Oletko varma, että olet jo nähnyt kaiken hyvän ja laadukkaan?
Televisiosta, hyvää ja laadukast, et oo tosissas, tissimissejä pakarat paljaana kännissä panemassa kaikkea mikä liikkuu, tosi laadukasta
Itselläni oli aikoinaan Netflix, HBO ja jokin muu (en muista nimeä), mutta olen luopunut niistä, koska niistä ei enää ole iloa.
Vierailija kirjoitti:
Woke tuhosi suoratoistopalvelut.
Tämä. Mitään ei voi enään näyttää...
Vierailija kirjoitti:
Sarjat viimeiseltä 5 vuodelta huonoja. Kannattaa katsoa yli 10v vanhoja sarjoja. X-files, Lost, Criminal Minds, Supernatural, Banshee, Dexter, Strike back, Battlestar Galaxtika.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Televisiosta, hyvää ja laadukast, et oo tosissas, tissimissejä pakarat paljaana kännissä panemassa kaikkea mikä liikkuu, tosi laadukasta
Se on 23v jonne, ei se ymmärrä mistään mitään vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nuo ja lisäksi Netflix, britbox, appletv ja Viaplay ja silti tuntuu että koskaan ei löydä mitään katsottavaa :) Itse asiassa se on ihan tutkittu juttu. Mitä enemmän on vaihtoehtoja tarjolla, sitä vaikeampaa on valita yhtään mitään.
Eli pitäisi palata siihen kun oli kaksi kanavaa televisiossa. Aina löytyi katsottavaa ja tuijotin vaikka testikuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjat viimeiseltä 5 vuodelta huonoja. Kannattaa katsoa yli 10v vanhoja sarjoja. X-files, Lost, Criminal Minds, Supernatural, Banshee, Dexter, Strike back, Battlestar Galaxtika.
Ne kaikki on jo katsottu.
Minulla on vain leijonat.tv ja katsottavaa riittää joka päivälle. Kannattaa valita paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Fringe.
Itse olen siirtynyt tuon vuoksi pelaamaan, nyt vaan ei enää löydy oikein mitään pelattavaa enää. Netin sivustoilla samoja uutisia ja täällä somessakin samaa öyhötystä päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Kuka televisiosta puhui? Aloitus kertoo suoratoistopalveluista.
Sarja-ketju johon voi ehdottaa hyviä sarjoja. Aina välillä löytyy kun kaivaa. Lisää hyviä vinkkejä kiitos!