Tinderdeitti ehdotti ensimmäisillä treffeillä syömään menemistä
Olen paljon salilla treenaava mies ja hyvässä kunnossa. Olen jutellut Tinderissä mukavan oloisen naisen kanssa, joka on sanonut olevansa urheilullinen.
Olin itse ensimmäisille treffeille ajatellut kuntosalille tms yhdessä menemistä, joten tuo syömisen ehdottaminen on aika turn off. Ehtiihän sitä syödä myöhemminkin.
Kommentit (18)
Huoh.. miehet itse haluaa onnenonkijoita. Sitku onnenonkija toimii odotetulla tavalla tulee huutia. Mee Grinderiin. Toista miestä kiinnostaa saleilu.
No ehfota ihmeessä, ap. Voi olla että treffit peruuntuvat.
Provohan tämä kylläkin on. Kukaan ei lähde eka treffeillä syömään.
Vierailija kirjoitti:
No ehfota ihmeessä, ap. Voi olla että treffit peruuntuvat.
Provohan tämä kylläkin on. Kukaan ei lähde eka treffeillä syömään.
Itä-Euroopassa normi
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei lähde eka treffeillä syömään.
Lounastreffeillä olen käynyt useammankin kerran. Aikataulullisesti sellainen on paljon helpompi järjestää kuin illalla tai viikonloppuna näkeminen, varsinkin jos on pikkukoululaisia tai tarhaikäisiä.
"Ehtiihän sitä syödä myöhemminkin."
Ehtiihän sitä salilla käymään myöhemminkin yksinään ilman treffiseuraa.
Hirveän noloa syödä tuntemattoman edessä ja nimenomaan vastakkaisen suokupuolen edustajan kanssa. Jää ruoat suupieliin. Se on vaikea osua haarukalla maaliin, kun on hermostunut. Ruokailu on jotenkin niin intiimiä.
Kyllä mä olen käynyt ekoilla treffeillä syömässä ravintolassa. Hyvä pihviannos on aina bueno ja jos sattuu vielä olemaan mukavaa seuraakin, niin vielä buenompaa:)
Ruokaillessa näkee onko tapoja vai ei.
Kukas nyt jotain ruokaa syö? Protskua vaan.
Aika ovela provo, mutta läpinäkyvä.
Ehdotukseni on, että menette ensin ruokailemaan/treenaamaan ja sitten treenaamaan/ruokailemaan, koska se on terveyden kannalta järkevää. Lopputuloksena molemmat ovat tyytyväisiä 🤗
Itse vedän päivittäin (itsetehtyä) roskaruokaa, mutta treenaan kalorit pois. Naurattaa lähinnä tyypit, jotka vetelee jotain rahkoja ja muuta mautonta paskaa vain koska treenaavat. Se on yksi ja sama mitä syö, kunhan kaloreita, rasvaa ja proteiinia saa tarpeeksi, lisäksi ruoan pitää olla hyvää, jotta mieli pysyy hyvänä ja treeni täten luistaa ja maistuu. Pidemmän päälle jollain pahviprotskuruokavaliolla ei jaksa.
Yrittää saada ilmaset safkat, jos heti ruoka mielessä,niin jätä se emakko, kohta 95 kg.
Olet pässi.