Hameet joissa pituus yli polven tai pohkeeseen asti. Pukeutumisvinkkejä kaipaisin!
En tykkää lyhyistä hameista joissa helma jää polven yläpuolelle, varsinkaan kesällä kun on paljaat sääret. Millaiset polvi/pohjepituiset hameet olisi sellaisia ettei näytä ihan tätimäiseltä? Millaisia yläosia yhdistelette hameisiin? Varsinkin rintavilta kaipaisin pukeutumisvinkkejä, kyllästyttää se ikuinen trikoopaita johon tuntuu olevan pakotettu isompitissisenä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hameet oksettavia!
Mielenkiintoiset pahoinvoinnin syyt =)
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän on joka myymälä täynnä pitkiä mekkoja ja hameita (ns. maksimekko), eli menisin ihan sillä lähes nilkkoihin ulottuvalla versiolla, mutta ohuesta kankaasta, niin on kesälläkin viileä. Löytyy niin pitkä- kuin lyhythihaisena ja ihan naruolkaimillakin. Sopii kaikille ja jos haluaa korostaa vyötäröä, niin sellainen paksu joustovyö siihen kosristeeksi. Mekoissa on se paitakin samassa, mutta jos valintana hame, niin minusta rintaville sopivat v-aukolliset t-paidat tai kietaisupaidat hyvin.
Joustovyö...hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Ihonmyötäinen hame on kiva polvi-/pohjepituisena. Pitkä hame on myös kiva. Molempien kanssa suosin erityylisiä crop-toppeja. Minulla on B-kuppi niin en osaa auttaa isorintaisten pukeutumisessa.
Crop-toppeja? Oletko 13?
Juuri hankin harmaan puolihameen, joka hiukan kellotettu, ei yhtään tätimäinen. Zalando.
Mä uskon että tätimäisyys tulee siitä vaatteen sisällä olevasta ihmisestä. Jollain kaikki näyttää tätimäiseltä, toisella ei mikään.
Jos olet ylipainoinen (ja lyhyttukkainen), niin näytät tätimäiseltä/emännältä, oli päälläsi mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pakko olla hameen kanssa istuva yläosa. Ei siis tiukka vaan istuva. Mulla on leveät hartiat ja reiluhko lordoosi, jos laitan hameen kanssa yläosaksi säkin, näytän jättimäiseltä. Kapeiden housujen kanssa valuva ylisuuri neule vielä menee.
Mulla sama hartioiden kanssa. Tosin vyötärö löytyy, niin käytän myös väljähkö yläosa toimii, kun laittaa paidan helman hameen sisään.
Yksi keino on ihan vain laittaa kapea vyö tai vaikka paidan värinen pitkä kangasnauha korostamaan vyötäröä. Kangaskaupoista niitä löytyy. Päät tikkaa siisteiksi käsinkin.
Pitkät hameet oksettavia!