Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hameet joissa pituus yli polven tai pohkeeseen asti. Pukeutumisvinkkejä kaipaisin!

Vierailija
20.04.2023 |

En tykkää lyhyistä hameista joissa helma jää polven yläpuolelle, varsinkaan kesällä kun on paljaat sääret. Millaiset polvi/pohjepituiset hameet olisi sellaisia ettei näytä ihan tätimäiseltä? Millaisia yläosia yhdistelette hameisiin? Varsinkin rintavilta kaipaisin pukeutumisvinkkejä, kyllästyttää se ikuinen trikoopaita johon tuntuu olevan pakotettu isompitissisenä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hameet oksettavia!

Vierailija
22/28 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hameet oksettavia!

Mielenkiintoiset pahoinvoinnin syyt =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyäänhän on joka myymälä täynnä pitkiä mekkoja ja hameita (ns. maksimekko), eli menisin ihan sillä lähes nilkkoihin ulottuvalla versiolla, mutta ohuesta kankaasta, niin on kesälläkin viileä. Löytyy niin pitkä- kuin lyhythihaisena ja ihan naruolkaimillakin. Sopii kaikille ja jos haluaa korostaa vyötäröä, niin sellainen paksu joustovyö siihen kosristeeksi. Mekoissa on se paitakin samassa, mutta jos valintana hame, niin minusta rintaville sopivat v-aukolliset t-paidat tai kietaisupaidat hyvin.

Joustovyö...hyi helvetti!

Vierailija
24/28 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihonmyötäinen hame on kiva polvi-/pohjepituisena. Pitkä hame on myös kiva. Molempien kanssa suosin erityylisiä crop-toppeja. Minulla on B-kuppi niin en osaa auttaa isorintaisten pukeutumisessa. 

Crop-toppeja? Oletko 13?

Vierailija
25/28 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri hankin harmaan puolihameen, joka hiukan kellotettu, ei yhtään tätimäinen. Zalando.

Vierailija
26/28 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että tätimäisyys tulee siitä vaatteen sisällä olevasta ihmisestä. Jollain kaikki näyttää tätimäiseltä, toisella ei mikään.  

Vierailija
27/28 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ylipainoinen (ja lyhyttukkainen), niin näytät tätimäiseltä/emännältä, oli päälläsi mitä tahansa.

Vierailija
28/28 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pakko olla hameen kanssa istuva yläosa. Ei siis tiukka vaan istuva. Mulla on leveät hartiat ja reiluhko lordoosi, jos laitan hameen kanssa yläosaksi säkin, näytän jättimäiseltä. Kapeiden housujen kanssa valuva ylisuuri neule vielä menee. 

Mulla sama hartioiden kanssa. Tosin vyötärö löytyy, niin käytän myös väljähkö yläosa toimii, kun laittaa paidan helman hameen sisään.

Yksi keino on ihan vain laittaa kapea vyö tai vaikka paidan värinen pitkä kangasnauha korostamaan vyötäröä. Kangaskaupoista niitä löytyy. Päät tikkaa siisteiksi käsinkin.