Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hullua tunneherkkyyttä ilmassa:((

Vierailija
30.11.2006 |

onko teillä kellään raskauden aivan ensioireina ollut tälläistä raivosta sekunnissa vaihtuvaan itkuun oireita? televisio-ohjelmat saavat itkemään vaikka aiheena suurinpiirtein sää!! ja yht' äkkiä alkaa oman miehen naama raivostuttamaan kun katsoo sitä, ja seuraavassa olen taas aivan rakkautta täynnä ja liikutun joka asiasta.... hirveetä!!!!! olemme siis vauvanteko aikeissa, joten voisiko tämä olla sitä???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muita? ja mitä muita oireit ateillä on ollut, jopa ennen plussaamistakin?

Vierailija
2/7 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin esikoista odottaessa tunteet heitteli laidasta laitaan, kyllä hävetti välillä esim. kaupassa kun itkeä tihrustelin. Muita alkuoireita olivat järkyttävä väsymys ja rintojen arkuus.

Vierailija
4/7 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vasta myöhemmässä vaiheessa kylläkin. Alkuoireina tajuton väsymys, rintojen aristus ja etova olo. Tunneherkkyys ja itkustelu tuli kuvioihin joskus toisella kolmanneksella. Ja jatkuu...

T äiti rv20 ja poika 1v11kk

Vierailija
5/7 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. lehtijuttua julkkiksen saamasta vauvasta. Normaalitilassa olisi juttu jäänyt lukematta ja taatusti ainakin itkut itkemättä. Arvasin heti, että jotakin erikoistä tässä nyt on... :)

Vierailija
6/7 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut hirveetä väsymystä ja kuvottavaa oloa iltaisin. eipä juuri muuta. valkovuotoa paljon.

2

Samoin!!!!!!!!!!!!!!! ja rv nyt 6+3

Vierailija
7/7 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen itseäni että mikä ihme nyt vaivaa.... olen kyllä muutenkin herkkä ja tempperamenttinen, mutta en nyt sentään ole itkenyt sitä miten suloiselta mieheni näytti juodessaan mehua, tai katsoessani normaaleja tv-sarjoja joissa ei tapahdu mitään mullistavaa... voihan nämä olla pms:kin kierto mulla meinaa nyt 21päivää... saas kattoo.... ap.