Mihin kokoaikatöihin pääsee ilman koulutusta?
Pikaruokaloihin tai kauppoihin en enää lähde.
Ovat osa-aikaisia työsopimuksia vuokrafirmojen kautta 8,5€ tuntipalkalla.
Nyt olen tehtaassa töissä osa-aikaisena eikä palkka riitä elämiseen.
Mihin kokoaikatöihin pääsee ilman koulutusta?
Kommentit (38)
Hyvällä tuurilla johonkin logistiikka-alan hommiin.
Thai-hierojaksi, puhelinmyyjäksi, iloluontoiseksi tavaranmyyjäksi.
Vartijan hommiin on vain pieni koulutus
Vierailija kirjoitti:
Ei mihinkään.
Nykyään olemassa varmaan hengittämiseenkin oma koulutus, hullua touhua. Työt opitaan kuitenkin työpaikalla käytännössä.
Voidaan kutsua myös oppisopimuskoulutukseksi.
Siivoojaksi pääsee ilman koulutusta!
Itse olen varastossa, työt oppii nopeasti ja trukkejakkin oppii helposti ajamaan. Kannattaa kokeilla hakea jonnekin isompaan logistiikkakeskukseen. Palkkaus kaupan TES, alkuun 11-12 e/h, plus mahdolliset vuoro yms. lisät.
Logistiikka/terminaalityö, ei vaadi koulutusta.
Kaikkeen työhön tarvii olla yliopistokoulutus vähintään. Ei pääse maalariksi tai siivoojaksi edes eikä postin jakajaksi kun siinäkin pitää olla ääöö 150 vähintään.
Miksi pitäisi päästä? Mikä tekee ap:stä niin ylivoimaisen, ettei hänen tarvitse kouluttautua. Ihan kuten kaikki muutkin ovat kouluttautuneet.
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin
Luitko aloitusta?
Miksi ihmeessä et ole hankkinut/hanki koulutusta? Onko sinulla asian suhteen joku tiukka periaate?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi päästä? Mikä tekee ap:stä niin ylivoimaisen, ettei hänen tarvitse kouluttautua. Ihan kuten kaikki muutkin ovat kouluttautuneet.
Kokemus on monta kertaa koulutusta tärkeämpää. Kortisto on täynnä kOulUtUksEn käyneitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ennen vanhaan perus duunaritöihin pääsi ilman koulutusta ja nykyään ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ennen vanhaan perus duunaritöihin pääsi ilman koulutusta ja nykyään ei?
Nykyään niitä perusduunari-töitä on niin kovin vähän.
Itse olen kaupan alalla päällikön hommissa ilman koulutusta. Liksa +3000e/kk
Kauppaan ja varastolle pääsee töihin vakkariksi kunhan olet hyvä työntekijä.
Käy suorittamassa taksinkuljettajan ajolupakoe (45 min) ja ala ajaan taksia.
Täällä myös pelkällä ylioppilastodistuksella tukkurilla päällikön hommissa. Ei silläkään mitään näissä hommissa tee.
Henkilökohtaiseksi avustajaksi. Pitää ottaa useampi asiakas, jos haluaa, että kokoaikatyön verran on tunteja. Ainakin Kausalassa taitaisi olla näille tarvetta kovastikin.