Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Haluaisin majoittua Charlesin kanssa samaan linnaan. Ilmoittaudun salarakkaaksi. Niistähän kunkulla on kokemusta jo ennestään.
Onko ohjelmassa punaviintä ja kaalta?
Valkoviintä ja votkulia?
Vierailija kirjoitti:
Miten joku jaksaa vielä.
Hyvin jaksaa, hyvää kannattaa aina odottaa. Odottavan aika vaan on pitkä.
Kauas on pitkä matka. Matkaan lähden, matkaan lähden.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis sherrydrinkit kaikille ilmaiset?🥂
On on, ja baarissa piikki auki. Frogmoressa ollaan valmistauduttu av-delegaation saapumiseen. Ensin tervetuliaismaljat, eli Elisabetin lempidrinkki ja sen jälkeen vaikka GT jos tiukempaa tykkää lipitellä. Kruunajaistarjoilu pelaa myös koko tilaisuuden ajan.
Kai sieltä saa ostaa kruunajaismukin ja -wc-paperia matkamuistoksi? Charlesin kuvapaperi ahterissa toisi kyllä juhlavan olon tällaiselle vanhemmalle täti-ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä että???
Aamulla kun yritin tälle sivulle: Hakemaasi sivua ei voi näyttää.Tsiisus, yritin useasti.
Avasin (suutus)päissäni uuden ketjun ja lähdin isolle kirkolle. Niin. Lahteen.Kun sit yritin uudestaan avaamaani ketjuun: Hakemaasi sivua ei voi näyttää!!!
Mutta: Tää alkuperäinen ketju palasi takaisin. Taikuutta???
Moden omatunto alkoi kolkuttaa ;D
Vierailija kirjoitti:
Aijon saada kokoelmiini upeita muistoesineitä kruunajaisista, ehkä hienot posliinikahvikupit kuningasparin kuvilla. Minulla on jo muistoesineitä brittikuninkaallisten suurista juhlista, kuten Williamin ja Catherinen häistä, Harryn ja Meghanin muistokuppeja olen myymässä, jos edes on halukkaita ostamaan ne, halvalla menee! Meni jotenkin maku...
Oikeastiko? Tilaatko niitä jostakin? Mistä?
Mäkin haluun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku jaksaa vielä.
Hyvin jaksaa, hyvää kannattaa aina odottaa. Odottavan aika vaan on pitkä.
Kauas on pitkä matka. Matkaan lähden, matkaan lähden.Sä vaikutat hirmu positiiviselta ihmiseltä 😊 Mennäänkö samaan hyttiin lentokoneessa? Oon vähän arka liikkumaan ulkomailla ja muutenkin. Matkaan lähden, matkaan lähden!
On se niin väärin, että Suomi ei ole kuningaskunta eikä presidenttipari järjestä minkäänlaisia skandaaleja meidän debattejamme varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun Lontoossa, voin majoittaa koko porukan mun yksiöön.
Vaikket tarjoutuisikaan, me ängettäisiin sinne silti. Kun sähän kätevästi asut siinä lähellä, ois kiva nähdä pitkästä aikaa. Äitisikin jo lupaili puolestasi, että tokihan se ottaa teidät kylään ja yöksikin, sinne vaan ovelle yllättämään!
Kai samalla voit kierrättää meitä katsomassa nähtävyyksiä? Ja mä sitten haluaisin englantilaisen aamiaisen.
Tuon keksipaketin.
Vierailija kirjoitti:
Mä asun Lontoossa, voin majoittaa koko porukan mun yksiöön.
Minäkin asun Lontoossa. Voitte majoittua luokseni, minulla on 2,2 neliön talo.
Oon niin kyllästyny tohon charlesiin.
Prinssit ei tullu victorian häihin, kun niillä oli joku jalkapallojuttu silloin. Tosi moukkia olivat, vaikka william ja kate sinänsä on ihan ok. Oon vieläkin ärtyny asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijon saada kokoelmiini upeita muistoesineitä kruunajaisista, ehkä hienot posliinikahvikupit kuningasparin kuvilla. Minulla on jo muistoesineitä brittikuninkaallisten suurista juhlista, kuten Williamin ja Catherinen häistä, Harryn ja Meghanin muistokuppeja olen myymässä, jos edes on halukkaita ostamaan ne, halvalla menee! Meni jotenkin maku...
Oikeastiko? Tilaatko niitä jostakin? Mistä?
Mäkin haluun
Tottakai olen paikanpäällä juhlahumussa mukana, ja hankin muistoesineet tutulta hovihankkijalta, jonka asiakkaana olen ollut vuosikymmenien ajan. Alennukset ovat sen mukaiset.
Voisiko mies jättää muutaman vanukkaan syömättä?
Aroniahyydekakkukin maistuis
Onko Lauri Lakimies tulossa matkaan? Olis pari pikkujuttua kysyttävänä.
Jos olen lentopelkoinen, voidaanko lentää takaperin? (En siis tiedä, kun en ole aiemmin lentänyt) Minkä ikäisenä lapsen istuisuunta vaihdetaan?
Voiko enkuista tuoda siemeniä, kun brexit?
Pärjääkö suomenkielellä?
En tahdo jutella Charlesin kanssa, en ainakaan aio niiata, olkoon kuin kunkku vaan.
Voinko ottaa oman valaistun maapallon mukaan? Olis kiva sormella/karttakepillä aina osoittaa missä mennään.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kait se laatikkoleukainen lentäjä suutelee meitä neitoja molemmille poskille koneesta poistuessa, että päästään kunnolla kansainväliseen tunnelmaan 😍?
Kuitenkin menette k*llikarusellin takia Lontooseen 😟
Saattaa olla, ja ehkä nähdään myös helikoptereita 😇.
Lähde mukaan, vielä mahtuu 😚Niin, nyt KERRANKIN kutsutaan myös kiltit pojat mukaan eikä aina vain jänniksiä.
Kiltit pojat voivat lähteä Harryn seurassa kruunajaiskirkosta ja seurata kiinteästi hänen kannoillaan aina Harryn lentsikkaan asti. Meghan tarjoaa koko poppoolle Archien synttärikakun jämät, kunhan he pääsevät Kaliforniaan!
Minä laitan t-paidan, jossa lukee worldwide privacy tour.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko mies jättää muutaman vanukkaan syömättä?
Aroniahyydekakkukin maistuisOnko Lauri Lakimies tulossa matkaan? Olis pari pikkujuttua kysyttävänä.
Jos olen lentopelkoinen, voidaanko lentää takaperin? (En siis tiedä, kun en ole aiemmin lentänyt) Minkä ikäisenä lapsen istuisuunta vaihdetaan?
Voiko enkuista tuoda siemeniä, kun brexit?
Pärjääkö suomenkielellä?
En tahdo jutella Charlesin kanssa, en ainakaan aio niiata, olkoon kuin kunkku vaan.
Olen lukenut Dianan hovimestarin muistelmista, että Charles on erittäin kielitaitoinen. Ei tiedetä yleisesti, että hän puhuu erittäin sujuvaa suomea, vaikkakin savolaisella nuotilla.
Onko siis sherrydrinkit kaikille ilmaiset?🥂