Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
1701/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Voi kultapieni, toki tulen ja pyyhin kyyneleesi isävainaan vastasilitetyllä englannin puuvillaisella harmaavalkoruudullisella nenäliinalla.

* taputtaa lohduttavasti olalle

Klo 18.00 on sit 🍷skuul

Pyyhitkö myös mun kyyneleeni? Munsalan kansallispukuni on pienentynyt viime päivinä, taidan olla raskaana kun niin turvottaa. Pakko olla sitä kyllä.

Mutta miten kehtaan mennä tanssiaisiin liian pienellä luvulla? Ajatella jos kaikki luulevat minun olevan turvonnut liiasta juomisesta tai jotain? Eihän uutta munsalan kansallispukua saa millään enää mistään, niisk:(

Vierailija
1702/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kultapieni, toki tulen ja pyyhin kyyneleesi isävainaan vastasilitetyllä englannin puuvillaisella harmaavalkoruudullisella nenäliinalla.

Klo 18.00 on sit 🍷skuul

Pyyhitkö myös mun kyyneleeni? Munsalan kansallispukuni on pienentynyt viime päivinä, taidan olla raskaana kun niin turvottaa. Pakko olla sitä kyllä.

Mutta miten kehtaan mennä tanssiaisiin liian pienellä luvulla? Ajatella jos kaikki luulevat minun olevan turvonnut liiasta juomisesta tai jotain? Eihän uutta munsalan kansallispukua saa millään enää mistään, niisk:(

Mulla repes eilen persiistä koko puku. Yritin kuitenkin linnan portin yli ja putosin päälleni puskaan, hameen riekaleet korvissa.

Otan nyt rohkaisuhömpsyä, ja aion mennä Camillan juttusille, jos häneltä jotain iltapukua löytyis. Kertovat hänen olevan varsin lämmin ja hyväntahtoinen. Voin yrittää pyytää sullekin, mikä koko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klo 18.00 on sit 🍷skuul

Mulla repes eilen persiistä koko puku. Yritin kuitenkin linnan portin yli ja putosin päälleni puskaan, hameen riekaleet korvissa.

Otan nyt rohkaisuhömpsyä, ja aion mennä Camillan juttusille, jos häneltä jotain iltapukua löytyis. Kertovat hänen olevan varsin lämmin ja hyväntahtoinen. Voin yrittää pyytää sullekin, mikä koko?

Löytyisköhän siltä jotain mullekin, kun hukkui koko Munsalan puku. En viittis tässä hotellin lakanassa tulla tanssiaisiin. Kengät sais kanssa olla. Se löytynyt 44 numeron lasikenkä on mun,  muttei mulla ole enää sitä toistakaan, joten ei sillä niin väliä. En viitsis näissä hotellin kylpytossuissa ...

Vierailija
1704/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klo 18.00 on sit 🍷skuul

Löytyisköhän siltä jotain mullekin, kun hukkui koko Munsalan puku. En viittis tässä hotellin lakanassa tulla tanssiaisiin. Kengät sais kanssa olla. Se löytynyt 44 numeron lasikenkä on mun,  muttei mulla ole enää sitä toistakaan, joten ei sillä niin väliä. En viitsis näissä hotellin kylpytossuissa ...

Lupaan tehdä parhaani! Puku löytynee, mutta noin isoja kenkiä on ehkä vaikeampaa...hoville ei kyllä mikään tunnu olevan mahdotonta :) Palaan asiaan! Ai mutta hei, pujahdan Andruun kaapille, siellä oli noita kenkiä kaikkia kokoja, tuon ihan uudenuutukaiset!!! Ota paukku murheeseen, pian bailataan!!

PS. Pyydän huonepalvelua tuomaan nämä sulle, niin voit alkaa laitella ittees juhlakuntoon! Jätä vaan huoneen numero respaan.

Vierailija
1705/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö te siellä jaksatte, me lähdettiin jo Liverpooliin kannustamaan Käärijää!

Vierailija
1706/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin pitkään miksi Harry murjottaa nurkassa, vaikka saatiin se tekemään sovinto kaikkien kanssa + Meghan pois pelistä.

Sitten tajusin. Kyseessä on vain kopio Harry, olkaa varovaisia kenen sänkyyn kaadutte! Miehet on kyllä sikoja:(

Vierailija
1707/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin pitkään miksi Harry murjottaa nurkassa, vaikka saatiin se tekemään sovinto kaikkien kanssa + Meghan pois pelistä.

Sitten tajusin. Kyseessä on vain kopio Harry, olkaa varovaisia kenen sänkyyn kaadutte! Miehet on kyllä sikoja:(

Myöhäistä, liiian myöhäistä! Mä suivaannuin aamulla, kun Harry ei edelleenkään yhteisen ja varsin kylmän yön jälkeen puhunut sanaakaan, vaan olin saanut tehdä kaiken työn täysin itse. Humalan haihduttua vasta äsken tajusin, että sehän oli eilen veskissä ollessani jättänyt Tussaudin vahanuken tilalleen ja häipynyt. On se venkula!

Tässähän tämä kapistus makaa äänettömänä ja vahaisen nihkeänä, ilmankos ei lempi leiskunut! Nolottaa!

Lähden Liverpooliin ja unohdan koko Lontoon reissun, ei mennyt putkeen nyt. Andruu meni naimisiin, William ei suostu vilkuilemaan ketään muita, Charles ei näe kuin sen Camillansa ja lordit on jo kaikki höynäytetty isiksi. Katson jos voin tehdä Käärijän suhteen vielä jotain. 

Vierailija
1708/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikshen jokuh auttaag mutt ylösh? Mitäff tehää huomennaf?

Vierailija
1709/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti Ei  Ilo Käy Älykkäälle! Tämä siis nainen!

Vierailija
1710/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles on perinyt kuningatar Victorian nakkisormet.

Vierailija
1711/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jo meni jollain naama nurin.

Varmaan kilttimiehellä, jota ei taaskaan oteta mukaan matkalle, jossa muut ehkä pääsee pussaamaan ja ihastumaan.

Reippaasti EIlo Käy Älykkäälle! Tämä siis nainen!

Vierailija
1712/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikshen jokuh auttaag mutt ylösh? Mitäff tehää huomennaf?

*nostaa ylös* oikaiseppas vähän tuota munsalan pukua ja tukkaakin voisit sukia, muuten näytät edelleen edustavalta! Eiks me huomenna (vai tänään?!) lähdetä Liverpooliin kannustaan Käärijää?

Vierailija
1713/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdetään kannustamaan käärijää niin kauanko ollaan siellä?

Charles maksaa kaiken, mutta tullaanko vielä takasin britteihin?

Onko ok, jos raskautta haluavat reissaavat ees takaisin Britanniaan ja sinne?

Monelta lähtö?

Osaako kukaan vastata?

Ja käykö tämä kaikille, äänestystä ehdotan?!

Vierailija
1714/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta lähtö?

Osaako kukaan vastata?

Ja käykö tämä kaikille, äänestystä ehdotan?!

Mulle käy. Kysyin charleislta, voitaisiin lähteä tänä yönä? Ja piikki on auki, saadaan reissata edestaksin niin paljon ku halutaan. Tahtooks porukka nyt lähtee?

Saadaan siis palatakki ku tahdotaan, Harry, Charles ja camilla ois ainaki tulossa mukaan. Mennäänkö vai ei, mielipiteitä?

Vierailija
1715/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deletoituja jo kaikki. Klooneja ja silikoni maskeissa olevia.

Huomasitteko kuinka hevoset olivat levottomia vauhkoja koska ne aistivat etteivät kaikki ole ihmis lajia vaan eläinsekoituksia näyttäen vain ihmisiltä.

Charlesin oikea silmä oli outo välillä,klitsi. Perrynä oli joku muu.

Tiedättekö mikö on Destiny Stone? Entä tiedättekö Skotlannin historiaa ja sen kuningas suvusta? Juhlakalu näytti väsyneletä. Sormet kuin makkarat. Mitenkä kuolee..Charles on jo,kuollut vuosia sitten, klooni se nähty oli.

Eikä se ole mikään kuningas feikkiä kaikki.

Jotkut joita luullaan kuolleiksi elävät ja ne joita luulemme eläviksi ovat kuolleet.

Vierailija
1716/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kyllä viedä Camillallekin tamponikoru

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1c89f7d3-cf84-493c-95f6-0434b09…

Pieni Charles Camillan tamppooninnaruun.

LOLLL

Vierailija
1717/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta lähtö?

Osaako kukaan vastata?

Ja käykö tämä kaikille, äänestystä ehdotan?![/quote]

Mulle käy. Kysyin charleislta, voitaisiin lähteä tänä yönä? Ja piikki on auki, saadaan reissata edestaksin niin paljon ku halutaan. Tahtooks porukka nyt lähtee?

Saadaan siis palatakki ku tahdotaan, Harry, Charles ja camilla ois ainaki tulossa mukaan. Mennäänkö vai ei, mielipiteitä?

Nhostan! Siis meidän pitäsh phäättä ja äänestää yhdessä tämä ashia nyttens!! Äänestys tähhä asiaan ny!!!

Vierailija
1718/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OKEI, EHDOTAN HUOMISELLE OHJELMANUMEROKSI:

TÄNÄÄN KLO 22.00: LÄHDEMME KANNUSTAMAAN KÄÄRIJÄÄ. YKSTYISLENTOKONEILLA, CHARLESIN PIIKKI ON EDELLEEN AUKI.

MEIDÄT MAJOITETAAN HUIPPUHOTELLIIN, HAREY JA ANDREW TULEVAT MUKAAN, KOSKA CHARLESILLA JA CAMILLALLA ON EDUSTUSTEHTÄVIÄ.

SAAMME REISSATA EDESTAKAISIN NIIN PALJON KUIN HALUAMME.

HUOMENNA KLO 10.00 AAMIAINEN.

KLO 12.00 KASVOHOITO JA KAMPAAJA.

KLO 13.00 AIVIRIIHI SIITÄ, MITÄ SITTEN TEHDÄÄN.

KÄYKÖ TÄMÄ KAIKILLE???!!

Vierailija
1719/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemputin av-matka???

Eikä sinne muutenkaan "mennä", vaan kutsutaan. Kadun varrelle korkeintaan pääsee.

Oikeesti nyt, ihminen. Okei, aspergereita ei saa kiusata, mut olethan sä nyt hassu. Tää on sitä tiiätkö, ootko kuullu sellasesta kuin "läppä" tai jopa "läpändeeros", niin tää on nyt sitä sitten, nytten sitten.

Vierailija
1720/1887 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OKEI, EHDOTAN HUOMISELLE OHJELMANUMEROKSI:

TÄNÄÄN KLO 22.00: LÄHDEMME KANNUSTAMAAN KÄÄRIJÄÄ. YKSTYISLENTOKONEILLA, CHARLESIN PIIKKI ON EDELLEEN AUKI.

MEIDÄT MAJOITETAAN HUIPPUHOTELLIIN, HAREY JA ANDREW TULEVAT MUKAAN, KOSKA CHARLESILLA JA CAMILLALLA ON EDUSTUSTEHTÄVIÄ.

SAAMME REISSATA EDESTAKAISIN NIIN PALJON KUIN HALUAMME.

HUOMENNA KLO 10.00 AAMIAINEN.

KLO 12.00 KASVOHOITO JA KAMPAAJA.

KLO 13.00 AIVIRIIHI SIITÄ, MITÄ SITTEN TEHDÄÄN.

KÄYKÖ TÄMÄ KAIKILLE???!!

NO NIIN, NOSTETTU HUOMISEN OHJELMANUMERO, KAIKKI KONEISIIN!!!

PARI TYYPPIÄ EI HALUNNUT TULLA, MUTTA SAAMME HALUTESSAMME REISSATA BRITTEIHIN JA TAKAISIN:)

HARRY JA ANDREW TULIVAT MUKAAN, JÄTÄMME MEIHIN RAKASTUNEET BRITIT TOISTAISEKSI HAIKEIN MIELIN, KOSKA MENEMME KANNUSTAMAAN KÄÄRIJÄÄ!!

TURVAVYÖT KIINNI, NOUSEMME NYT!!