Ärsyttää miehen reaktio hauskaan videoon
Minulla on hyvä huumorintaju ja selkeästi valtaosa ihmisistä nauraa jutuilleni + hauskoille jutuille, joita jaan heille. Siis videot, englanninkieliset meemit ja tällaiset. Eli huumorini ei ole mitään sellaista, että joku joskus hymähtää, vaan valtaosasta se on hauskaa. Jaan meemejä ja videoita, joilla on satoja, tuhansia ja miljoonia tykkääjä ympäri maailmaa. En jaa niitä jatkuvasti, vaan lähinnä testimielessä kun yritän selvittää onko miehellä hyvä huumorintaju.
Niin tämän miehen reaktio videoon oli wtf?! Ja minulla lässähti jotenkin kaikki fiilikset häneen. En suora sanottuna ymmärrä miten joku voi olla niin täysin eri maailmasta huumoreineen. Mikä lie häntä sitten naurattaa, varmaan Putouksen tyyliset jutut.........
Kommentit (33)
Jaa-a. Laitahan pari mielestäsi hauskaa videota
Meillä on mieheni kanssa erilainen huumorintaju ja se on ok. Mä nauran eri jutuille, kun hän. En silti tee siitä arvovaltakamppailua.
Paha. Huumori on hirveän tärkeää parisuhteessa
Se mikä sinusta on huumoria ei välttämättä kaikista muista sitä ole joten miksi vaivautua edes teeskentelemään jos joku ei huvita tai naurata? Siksi ettei uniikille lumihiutaleelle tule paha mieli? Se että muut nauravat ym. jutuillesi ei suinkaan tarkoita sitä että se on heistä hauskaa tmv. vaan ehkäpä juuri siksi ettei sille uniikille lumihiutaleelle tule paha mieli josta sitten kuuluu pitkälle ja kauas vaan pääsevät teeskennellen helpommalla. Jotkut jutut naurattaa, ovat hauskoja ja jotkut jutut taas ei, mm. Putouksessakin..
Vierailija kirjoitti:
Paha. Huumori on hirveän tärkeää parisuhteessa
Niin on. Jotenkin ei jaksa enää edes kiinnostaa jutella, kun mietin vain että joutuisin todennäköisesti nauramaan yksin, jos meille tulisi jotain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se mikä sinusta on huumoria ei välttämättä kaikista muista sitä ole joten miksi vaivautua edes teeskentelemään jos joku ei huvita tai naurata? Siksi ettei uniikille lumihiutaleelle tule paha mieli? Se että muut nauravat ym. jutuillesi ei suinkaan tarkoita sitä että se on heistä hauskaa tmv. vaan ehkäpä juuri siksi ettei sille uniikille lumihiutaleelle tule paha mieli josta sitten kuuluu pitkälle ja kauas vaan pääsevät teeskennellen helpommalla. Jotkut jutut naurattaa, ovat hauskoja ja jotkut jutut taas ei, mm. Putouksessakin..
Mikä vi-tun uniikki lumihiutale? Luuletko oikeasti etten tunne näitä tyyppejä? Luuletko etten näe millaista sisältöä he itse jakavat somessa? Looool.
Valtaosalla naisista on aivan jäätävän paska huumorintaju. Siksi ammattikoomikoistakin ~99% on miehiä.
Nauraako nuo sinun kanssa vai sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Laitahan pari mielestäsi hauskaa videota
Luuletko tosiaan, etten tunne palstan kulttuuria? :D tiedän kuule aivan vallan mainiosti, että palstalla lytätään aloittaja lähes poikkeuksetta. Siihen videoonkin reagoitaisiin negatiivisesti ihan vain siksi, että olen ketjun ap. En ole tyhmä sentään.
Vierailija kirjoitti:
Nauraako nuo sinun kanssa vai sinulle?
Etkö osaa lukea? Kirjoitin että nauravat jutuilleni. Se tarkoittaa suomeksi, että nauravat minun läpälleni. Miten se voi olla niin vaikeaa ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vi-tun uniikki lumihiutale? Luuletko oikeasti etten tunne näitä tyyppejä? Luuletko etten näe millaista sisältöä he itse jakavat somessa? Looool.
Et välttämättä tunne.. varsinkaan jos somesisällön perusteella tulkitset heidän huumorintajuaan.. Somessa kun se yhden napin klikkaus on niiin vaivatonta..
Vierailija kirjoitti:
Valtaosalla naisista on aivan jäätävän paska huumorintaju. Siksi ammattikoomikoistakin ~99% on miehiä.
Monien miesten huumorintaju koostuu lähinnä sovinisti- ja alapääjutuista, tai muusta vastaavasta paskasta.
Olisi omituista, jos kaikki ihmiset pitäisivät samanlaisesta huumorista.
Pidän itseäni ihan huumoriveikkona, mutta esim. Kummelit ja Vintiöt eivät huvita yhtään, toisin kuin vaimoani.
Mutta ehkäpä ap haluaisi muuttaa miehensä huumorintajunkin mieleisekseen.
Onko omia vai netistä kopioituja?
Laita muutama juutuupelo tulemaan niin arvostellaan porukalla.
Kaikki itseään hauskaksi kehuvat on niitä tylsimpiä tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monien miesten huumorintaju koostuu lähinnä sovinisti- ja alapääjutuista, tai muusta vastaavasta paskasta.
Kokemukseni mukaan naiset enemmän naureskelevat matalamielisille vitseille, joissa koko pointti jolle kuuluu nauraa, on kikkeli ja pillu tai joku huonosti keksitty ja ennalta-arvattava vihjaus.
Miehet ovat paljon parempia keksimään yllättäviä juttuja. Tai absurdeja. Sisältyi niihin sitten alapää tai ei. Naisten jutut on ennalta-arvattavia, eikä naurata muuta kuin jos olet ihminen, joka nauraa aina kun joku heittää jonkun kehnon mutta härskin jutun.
mies 41
Hyvä esimerkki huumorista, joka naurattaa minua on Luottomies. Lisäksi parodiat. Musta huumori. Odotan innolla mitä huonoa tästä keksitään vaikka väkisin, koska aloittaja pitää aina lytätä tällä palstalla :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan osannut englantia
Osaa englantia ja video oli suomalainen.
Ap
Suoraan*
Voihan siinä olla taustalla vaikka autismia, mistä tuosta tietää... että ei vain ymmärrä sellaista parodioivan tyyppistä huumoria. Mutta todennäköisesti syynä on vain huono huumorintaju (miehellä, ei minulla.)