Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai meghanhullu tulee mukaan herjaamaan ja juoruilemaan megsusta ja harrysta? Muuten tulee hiljaista ja kaikilla on vaivaannuttavaa, kun kukaan ei keksi mitään sanottavaa. Hän voi myös samalla analysoida paikan päällä mitä kauneustoimenpiteitä kellekin vieraalle on tehty. 😂 Ehkä pitää listaa, mikä nousee suosituimmaksi: leukaimplantti, nenäleikkaus, hair plugs, fox eye lift vai huulitäytteet. 😆
Jee, sä tulit paikalle! Arvasin että taikasana nenäleikkaus saa sut ilmestymään. Lähdethän mukaan matkkaan? Me meghanhullut ihan tylsistytään ilman sua. 💕
Taikasana? 😆 Miksi toistat sitä sanaa pakonomaisesti? Kohta pääset bongailemaan paljon leikeltyjä neniä ja naamoja, eikös se niin mennyt, että kauniit ovat aina feikkejä ja rumat luomukaunottaria. 😄
Ehkä voit ottaa itsellesi mukaan jonkun naamarin, sopisi hyvin juhlahenkeen eikä kukaan pelästyi luomunaamaasi.
Vierailija kirjoitti:
Breaking news!
Kruunajaisviikoksi avataan Lontooseen Coronation Tinder! Saadaan etsiä seuraa muista rojalisteista.
Tuskinpa homomiehiä keski- ja eläkeikäiset mammat kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sovittu jo, että kruunajaisten jälkeen jatketaan juhlimaan Suomen euroviisuvoittoa Liverpooliin. Käärijäasusteet mukaan ja asianmukainen hiusmuotoilu tietysti hommattava. Eiköhän ne Lontoon parturit ole jo sen opetelleet.
Ei tarvitse mennä Liverpooliin. Käärijä on tulossa kruunajaisbileisiin. Päästään kulauttamaan tequilat hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai meghanhullu tulee mukaan herjaamaan ja juoruilemaan megsusta ja harrysta? Muuten tulee hiljaista ja kaikilla on vaivaannuttavaa, kun kukaan ei keksi mitään sanottavaa. Hän voi myös samalla analysoida paikan päällä mitä kauneustoimenpiteitä kellekin vieraalle on tehty. 😂 Ehkä pitää listaa, mikä nousee suosituimmaksi: leukaimplantti, nenäleikkaus, hair plugs, fox eye lift vai huulitäytteet. 😆
Jee, sä tulit paikalle! Arvasin että taikasana nenäleikkaus saa sut ilmestymään. Lähdethän mukaan matkkaan? Me meghanhullut ihan tylsistytään ilman sua. 💕
Meghanhulluja on vain yksi ja oikea. 🤩
Miksi olet hylännyt asiallisen yksinpuheluketjusi ja jankutat nyt täällä? Kerro megsuhullu!
Vierailija kirjoitti:
Saako tulla mukaan, jos on republikaani? Ja voiko pitää Niinistö naamaria päässä kättelyjonossa?
Kunhan et väyrysmaskia pidä. Paavolla on brittikruunajaisiin porttikielto sen jälkeen kun ellulla oli huonoja kokemuksia eräästä silloin nuoremmasta suomalaispoliitikosta joka vietti koko ellun kruunajaiset koittamalla kaupata itseään seuraavaksi englannin kuninkaaksi ja kyselemällä että miten pääsee ehdokkaaksi hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastus, vain teille rakkaat kanssapalstailijat!
Kruunajaisten jatkoilla on mulla sovittuna duetto Hyacinth Bucketin kanssa. Me lauletaan pari lystikästä musikaalikappaletta ja Emmet säestää. Esiinnytään siinä Take Thatin ja Lionel Richien välissä. Pukeudun tietysti muumitunikaan, se edustaa suomalaista muotia. Ja pupunkorvakengät jalkaan!
Mä voisin tulla taustatanssijaksi, olen katsonutkin pari musikaalia, Sound of music ja Cats.
Olis harjoiteltuinakin jo muutaman muuvit. Tulee hieno esitys.
Luin: "olis harjoiteltunakin jo muutamat muumit".
Vierailija kirjoitti:
Saako laittaa Crocsit jalkaan?
Toki. Mukavia jalkineita suositellaan näihin tilaisuuksiin, joissa voi joutua seisoskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen odottanut kaksi päivää täällä eteisessä (maaten raikkaiden voileipien päällä?)
Koskas tuutte noutaan
Ei voi sanoo tarkkaa aikaa, tarttis ensin tietää kenen eteisessä sä makaat.
No enhä mä voi sitä tietää. Makaan ulko-oven sisäpuolella. Nimi on ulko-oven ulkopuolella. Voisko joku käydä kurkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Mukavia jalkineita suositellaan näihin tilaisuuksiin, joissa voi joutua seisoskelemaan.
Minäkin laitan Krokcsit, mukavuuden takia. Minusta ne ovat käytännölliset kengät ja saa humpsautettua nopeasti jalasta kun on aika tanssia pöydillä.
Vierailija kirjoitti:
Villasukat mukaan. Linnassa on kylmät lattiat.
Voisitko sinä tehdä minulle villasukat? Voisin noutaa Vantaalta. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä otan mukaan matkalaukkuun Saludoa, ruisleipää, maitojauhetta ja meetvurstia, otanko sen verran mukaan, että voidaan antaa näitä myös lahjaksi Charlesille?
Metukka on aina hyvä eväs. Voidaan mutustella niitä kirkossa, kun vartoillaan, että Charles ja Camilla tulevat.
Täytyy ottaa vesipullo mukaan myös, että voidaan ottaa vesihuikka, kun suolainen alkaa janottaa.
Onko muuten tietoa, missä pääsee käymään pissalla, jos tulee vessahätä kesken kruunajaisseremonian?
Alttarin oikealta puolelta kun menee, pääsee naisten vessaan. Miesten vessa on vasemmalla puolella.
Paras hetki hipsiä vaivihkaa vessaan on juuri silloin, kun Canterburyn piispa laskee kruunun Charlesin päähän. Kukaan ei huomaa, kun silloin hilpaisee alttarin sivusta veskiin.
Älä kuitenkaan vedä vessaa ennen kuin kirkkoväki puhkeaa huutoon Long live the king. Westminster Abbeyn toiletit eivät ole ihan tätä päivää ja päästävät kammottavan korinan vedettäessä.
Sulla on nyt mennyt kirkot sekaisin. Westminster Abbey on ollut jo 1000-luvulla. Ei silloin vesivessoja ollut. Siellä on ihan tavallinen huussi alttaritaulun takana.
Aion tulla mukaan, jotta voin huomauttaa teidän kielivirheistänne. Kuitenkin joku aikoo viedä lahjaksi hapan korppuja ja lisäksi unohtaa predikaatin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin laitan Krokcsit, mukavuuden takia. Minusta ne ovat käytännölliset kengät ja saa humpsautettua nopeasti jalasta kun on aika tanssia pöydillä.
Luin hovin nettisivuilta, että Kate laittaa myös Kroksit jalkaan. Hänet on nähty TK Maxxissa ostamassa pinkkejä kroksitimantteja. Tullaan siis näkemään tyyliä.
Obs! Asun arvokiinteistössä Ullanlinnassa. Mihin aikaan kuljettajani tulee noutamaan minut?
Vierailija kirjoitti:
Aion tulla mukaan, jotta voin huomauttaa teidän kielivirheistänne. Kuitenkin joku aikoo viedä lahjaksi hapan korppuja ja lisäksi unohtaa predikaatin kotiin.
Tätä mä niin pelkäsin. Ujostuttaa. En osaa pitää sopivaa taukoa sanojen ja yhdyssanojen kanssa kun a i n a joku tarkkailee. Mä arvasin tän. Ja just otin predikatiivin ja possessiivisuffiksin mukaan, kun datiivin ja umlautin jätin pois.
Voi ettäs!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastus, vain teille rakkaat kanssapalstailijat!
Kruunajaisten jatkoilla on mulla sovittuna duetto Hyacinth Bucketin kanssa. Me lauletaan pari lystikästä musikaalikappaletta ja Emmet säestää. Esiinnytään siinä Take Thatin ja Lionel Richien välissä. Pukeudun tietysti muumitunikaan, se edustaa suomalaista muotia. Ja pupunkorvakengät jalkaan!
Mä voisin tulla taustatanssijaksi, olen katsonutkin pari musikaalia, Sound of music ja Cats.
Olis harjoiteltuinakin jo muutaman muuvit. Tulee hieno esitys.
Luin: "olis harjoiteltunakin jo muutamat muumit".
Taitaa esitykseni loppupeleissä realistisesti näyttääkin siltä, eli ei niinkään pahasti pieleen mennyt. Jos jätänkin muumitanssini väliin tällä kertaa. Voin tietty yrittää Käärijän taustalaulajaksi, olen ollut koulun kuorossa aikoinaan. Veri vetää lavalle. Ehkä pari teguilashottia saisi mun parhaat puolet esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mä niin pelkäsin. Ujostuttaa. En osaa pitää sopivaa taukoa sanojen ja yhdyssanojen kanssa kun a i n a joku tarkkailee. Mä arvasin tän. Ja just otin predikatiivin ja possessiivisuffiksin mukaan, kun datiivin ja umlautin jätin pois.
Voi ettäs!
Mikä sana on ettäs? Ihan uusi minulle.
T. Oppinsa sellaisesta koulusta saanut, minkä lähelle teillä av-mammoilla ei ole mitään asiaa tai mahdollisuuksia. Minulla on myös yhteyksiä Britannian salaiseen palveluun.
Onkohan kruunajaisjuhlissa voileipäkakkua?
Kyllä aina paremmissa juhlissa pitää olla voileipäkakkua. Petyn, jos ei ole.
Naapurintytön ylioppilasjuhlissakin 1970-luvulla oli voileipäkakku. Se oli tyylikäs. Graavilohta oli kiepautettu päälle ruusukkeeksi ja raikkaat salaatinlehdet toivat vihreyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ettäs!Mikä sana on ettäs? Ihan uusi minulle.
T. Oppinsa sellaisesta koulusta saanut, minkä lähelle teillä av-mammoilla ei ole mitään asiaa tai mahdollisuuksia. Minulla on myös yhteyksiä Britannian salaiseen palveluun.
Aa! Oletko sinäkin Etonista ja nyt Oxfordissa?
Ei oi kyllä sähköauto-paikkoja, mutta hevosvankkureille on muutama paikka, jos vaihtasit kulkuneuvoa kuitennii 😏