Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
541/1887 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla asuu (ex-)miehen puolelta suku siellä, voin ripotella teitä pitkin saarivaltiota majoittumaan. He tekevät kyllä hyvät egg & bacon aamiaiset, mutta omat kahvit pitää ottaa mukaan, teetä vaan tarjoavat kuitenkin.

K-Menun vaaleapaahtoinen supisuomalainen kahvi 2,95 € - eksoottinen ulkomaan tuliaisherkku isäntäväelle. Eikä värikään juuri poikkea teehen tottuneen silmissä.

Sen kanssa maistuu varmaan ihanat Marie-keksit 😋

Vierailija
542/1887 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin sellaista Kalevala-tamponikorua Camillalle lahjaksi. Vaikka Sysmän risti tai Kuutar, siinä olis ne kauniit hapsutkin. Ostin kummilapselle rippilahjaksi tuon tamponi-koruristin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen mukaan jos siellä tarjoillaan lapsen vanukkaita.

Vierailija
544/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun mukaan mut mä herään sit klo 3.00. Ja huonekavereilla pitää olla farkut ja valkoiset paidat. Onneks en oo enää vegaani kumminkaan.

Vierailija
545/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla asuu (ex-)miehen puolelta suku siellä, voin ripotella teitä pitkin saarivaltiota majoittumaan. He tekevät kyllä hyvät egg & bacon aamiaiset, mutta omat kahvit pitää ottaa mukaan, teetä vaan tarjoavat kuitenkin.

K-Menun vaaleapaahtoinen supisuomalainen kahvi 2,95 € - eksoottinen ulkomaan tuliaisherkku isäntäväelle. Eikä värikään juuri poikkea teehen tottuneen silmissä.

Kiitos majoitustarjouksesta mutta yövyn kuitenkin Windsorin linnassa, sen kauemmas en halua. Ja mitä kahviin tulee, niin talo tarjoaa tasavaltalaisille vierailleen Presidentti-kahvia, muuta en osaa olettaakaan.

Vierailija
546/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kerrostalossa kuulu asua hiljaisesti nykyään kysyi loputtoman utelias vieruskaverini...

Mistäs minä sen tietäisin

En myöskään tiedä:

Millainen on kouvolatukka

Asuuko joku o i k e a s t i porvoossa

Mikä väri lekkinksiä on muodissa

Tai tunika

Tai kroksit

En myöskään tiedä pakkasiko hän kolitsin

Voisinko saada uuden vieruskaverin

En tahdo myöskään keskustella maajusseista, en meillä en maailmalla!

Vierailija
547/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden vain, jos saan tavata Williamin henkilökohtaisesti. Muuten en tule.

Vierailija
548/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku noutaa minut Sysmästä? Vuoden 1968 Anglia ei suostu käynnistymään.

Kiirekin olis, näin just että puolisoni pissi lavuariin. Vessassa sentään, ei keittiössä hyvänen aika.

Tivasin syytä niin tuumasi vaan että miehen virtsa on steriiliä! Kohta on steriiki koko ukko.

Siis pikaista noutoa kaipaisin

Vierailija
549/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapsi sammuttaa seksihalut

Ehdotan porttikieltoa heille ja kilttimiehille

Vierailija
550/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun ehdolla että hopeakettu täysvalkoisissaan toimii  matkanjohtajana.

Vierailija
551/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tulla mukaan, jos on republikaani? Ja voiko pitää Niinistö naamaria päässä kättelyjonossa?

Vierailija
552/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin viedä charssille lahjaksi hevosen kakkaa...olisivat varmasti ikionnellisia..

Camilla voisi sitten lannoittaa ne puutarhan ruusunsa

Camillaa ei kiinnosta puutarhanhoito. Sen sijaan Charles tunnetaan varsinkin Highgroven tiluksilleen tyhjästä perustamastaan erityisen kauniista puutarhasta.

Minä aattelin mennä sinne yöksi, kun oon tällainen luontoihminen. Otan oman teltan mukaan.

Vierailija
553/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden vain, jos saan tavata Williamin henkilökohtaisesti. Muuten en tule.

Oletko tulossa lyhyelle vai pidemmälle matkalle?

Meitä on poppoo, joka jää hengailemaan kunkun ja kunkuttaren kanssa vähän pidemmäksi aikaa. Mä voin soittaa kruunajaisten jälkeen Williamille ja käskeä häntä tuleen meidän kanssa iltapäiväteelle. Camilla on luvannut pyöräyttää meille makoisat tortut.

Vierailija
554/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen omalla autolla. Varmaan kruunajaiskirkon edestä löytyy parkkipaikkoja.

Vierailija
555/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslapsi sammuttaa seksihalut

Ehdotan porttikieltoa heille ja kilttimiehille

Laita viestiä Meghanille, hän hoitaa asian. Yhtään mieslasta tai kilttimiestä ei nähdä mailla halmeilla, kun Meggis ottaa heihin yhteyttä.

Vierailija
556/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo tulossa mukaan (kärsin matkapahoinvoinnista) mutta haluan lähettää rakkat terveiset kuningas Charlesille ja kuningatar Camillalle. Olette ihania ja toivon teille pitkää ikää. Syökää bulgarianjogurttia.

Vierailija
557/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai meghanhullu tulee mukaan herjaamaan ja juoruilemaan megsusta ja harrysta? Muuten tulee hiljaista ja kaikilla on vaivaannuttavaa, kun kukaan ei keksi mitään sanottavaa. Hän voi myös samalla analysoida paikan päällä mitä kauneustoimenpiteitä kellekin vieraalle on tehty. 😂 Ehkä pitää listaa, mikä nousee suosituimmaksi: leukaimplantti, nenäleikkaus, hair plugs, fox eye lift vai huulitäytteet. 😆

Vierailija
558/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi paras iho hoitotuote, jolla saisi ihon kruunajaiskuntoon? Saan Niveasta näppyjä.

Voidaanko ottaa evääksi umpikeittiössäni kolme kuukautta ryöppäämiäni torvisieniä? Ja sitten Haber laulamaan matkalle se ihana sienilaulu?

Hanna Sumari voisi pitää kierroksen linnassa kruunajaistwn jäljeen ja etsiä punaista mattoa. Hänellä on varmasti jokin kommentti sisustuksestakin ja designista.

Sitten haluan ehdottomasti, että joku toimittaja, vaikka Ukkola tekemään juttua matkasta. Meitä on kuitenkin naisenemmistö, niin miehiä sorretaan koko matka antamalla ymmärtää ymmärtämättä antaa. Sais hyvän klikkijutun siitä.

Vierailija
559/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavutaanko me paikalle jo kruunajaisia edeltävänä päivänä?

Mä haluaisin käydä briteissä kampaajalla ja kauneushoitolassa ennen juhlaa. Jalkahoitokin olis tarpeen, jos joudutaan kävelemään pitkä matka kirkkoon.

Kuka oli se imeskelijä, joka hoiteli prinsessa Sarahin varpaita ennen muinoin?

Vierailija
560/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai meghanhullu tulee mukaan herjaamaan ja juoruilemaan megsusta ja harrysta? Muuten tulee hiljaista ja kaikilla on vaivaannuttavaa, kun kukaan ei keksi mitään sanottavaa. Hän voi myös samalla analysoida paikan päällä mitä kauneustoimenpiteitä kellekin vieraalle on tehty. 😂 Ehkä pitää listaa, mikä nousee suosituimmaksi: leukaimplantti, nenäleikkaus, hair plugs, fox eye lift vai huulitäytteet. 😆

Se voi samalla ylistää ja kehua kovaan ääneen kuinka kaunis ja upea Camilla on ja haukkua kaikki nuoret naiset rumiksi tyrkyiksi. Saa ulkomaalaiset hyvän kuvan suomalaisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi