Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Mä mietin sellaista Kalevala-tamponikorua Camillalle lahjaksi. Vaikka Sysmän risti tai Kuutar, siinä olis ne kauniit hapsutkin. Ostin kummilapselle rippilahjaksi tuon tamponi-koruristin.
Tulen mukaan jos siellä tarjoillaan lapsen vanukkaita.
Tuun mukaan mut mä herään sit klo 3.00. Ja huonekavereilla pitää olla farkut ja valkoiset paidat. Onneks en oo enää vegaani kumminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla asuu (ex-)miehen puolelta suku siellä, voin ripotella teitä pitkin saarivaltiota majoittumaan. He tekevät kyllä hyvät egg & bacon aamiaiset, mutta omat kahvit pitää ottaa mukaan, teetä vaan tarjoavat kuitenkin.
K-Menun vaaleapaahtoinen supisuomalainen kahvi 2,95 € - eksoottinen ulkomaan tuliaisherkku isäntäväelle. Eikä värikään juuri poikkea teehen tottuneen silmissä.
Kiitos majoitustarjouksesta mutta yövyn kuitenkin Windsorin linnassa, sen kauemmas en halua. Ja mitä kahviin tulee, niin talo tarjoaa tasavaltalaisille vierailleen Presidentti-kahvia, muuta en osaa olettaakaan.
Eikö kerrostalossa kuulu asua hiljaisesti nykyään kysyi loputtoman utelias vieruskaverini...
Mistäs minä sen tietäisin
En myöskään tiedä:
Millainen on kouvolatukka
Asuuko joku o i k e a s t i porvoossa
Mikä väri lekkinksiä on muodissa
Tai tunika
Tai kroksit
En myöskään tiedä pakkasiko hän kolitsin
Voisinko saada uuden vieruskaverin
En tahdo myöskään keskustella maajusseista, en meillä en maailmalla!
Lähden vain, jos saan tavata Williamin henkilökohtaisesti. Muuten en tule.
Voisiko joku noutaa minut Sysmästä? Vuoden 1968 Anglia ei suostu käynnistymään.
Kiirekin olis, näin just että puolisoni pissi lavuariin. Vessassa sentään, ei keittiössä hyvänen aika.
Tivasin syytä niin tuumasi vaan että miehen virtsa on steriiliä! Kohta on steriiki koko ukko.
Siis pikaista noutoa kaipaisin
Mieslapsi sammuttaa seksihalut
Ehdotan porttikieltoa heille ja kilttimiehille
Osallistun ehdolla että hopeakettu täysvalkoisissaan toimii matkanjohtajana.
Saako tulla mukaan, jos on republikaani? Ja voiko pitää Niinistö naamaria päässä kättelyjonossa?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin viedä charssille lahjaksi hevosen kakkaa...olisivat varmasti ikionnellisia..
Camilla voisi sitten lannoittaa ne puutarhan ruusunsa
Camillaa ei kiinnosta puutarhanhoito. Sen sijaan Charles tunnetaan varsinkin Highgroven tiluksilleen tyhjästä perustamastaan erityisen kauniista puutarhasta.
Minä aattelin mennä sinne yöksi, kun oon tällainen luontoihminen. Otan oman teltan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähden vain, jos saan tavata Williamin henkilökohtaisesti. Muuten en tule.
Oletko tulossa lyhyelle vai pidemmälle matkalle?
Meitä on poppoo, joka jää hengailemaan kunkun ja kunkuttaren kanssa vähän pidemmäksi aikaa. Mä voin soittaa kruunajaisten jälkeen Williamille ja käskeä häntä tuleen meidän kanssa iltapäiväteelle. Camilla on luvannut pyöräyttää meille makoisat tortut.
Mä tulen omalla autolla. Varmaan kruunajaiskirkon edestä löytyy parkkipaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mieslapsi sammuttaa seksihalut
Ehdotan porttikieltoa heille ja kilttimiehille
Laita viestiä Meghanille, hän hoitaa asian. Yhtään mieslasta tai kilttimiestä ei nähdä mailla halmeilla, kun Meggis ottaa heihin yhteyttä.
Mä en oo tulossa mukaan (kärsin matkapahoinvoinnista) mutta haluan lähettää rakkat terveiset kuningas Charlesille ja kuningatar Camillalle. Olette ihania ja toivon teille pitkää ikää. Syökää bulgarianjogurttia.
Kai meghanhullu tulee mukaan herjaamaan ja juoruilemaan megsusta ja harrysta? Muuten tulee hiljaista ja kaikilla on vaivaannuttavaa, kun kukaan ei keksi mitään sanottavaa. Hän voi myös samalla analysoida paikan päällä mitä kauneustoimenpiteitä kellekin vieraalle on tehty. 😂 Ehkä pitää listaa, mikä nousee suosituimmaksi: leukaimplantti, nenäleikkaus, hair plugs, fox eye lift vai huulitäytteet. 😆
Mikä olisi paras iho hoitotuote, jolla saisi ihon kruunajaiskuntoon? Saan Niveasta näppyjä.
Voidaanko ottaa evääksi umpikeittiössäni kolme kuukautta ryöppäämiäni torvisieniä? Ja sitten Haber laulamaan matkalle se ihana sienilaulu?
Hanna Sumari voisi pitää kierroksen linnassa kruunajaistwn jäljeen ja etsiä punaista mattoa. Hänellä on varmasti jokin kommentti sisustuksestakin ja designista.
Sitten haluan ehdottomasti, että joku toimittaja, vaikka Ukkola tekemään juttua matkasta. Meitä on kuitenkin naisenemmistö, niin miehiä sorretaan koko matka antamalla ymmärtää ymmärtämättä antaa. Sais hyvän klikkijutun siitä.
Saavutaanko me paikalle jo kruunajaisia edeltävänä päivänä?
Mä haluaisin käydä briteissä kampaajalla ja kauneushoitolassa ennen juhlaa. Jalkahoitokin olis tarpeen, jos joudutaan kävelemään pitkä matka kirkkoon.
Kuka oli se imeskelijä, joka hoiteli prinsessa Sarahin varpaita ennen muinoin?
Vierailija kirjoitti:
Kai meghanhullu tulee mukaan herjaamaan ja juoruilemaan megsusta ja harrysta? Muuten tulee hiljaista ja kaikilla on vaivaannuttavaa, kun kukaan ei keksi mitään sanottavaa. Hän voi myös samalla analysoida paikan päällä mitä kauneustoimenpiteitä kellekin vieraalle on tehty. 😂 Ehkä pitää listaa, mikä nousee suosituimmaksi: leukaimplantti, nenäleikkaus, hair plugs, fox eye lift vai huulitäytteet. 😆
Se voi samalla ylistää ja kehua kovaan ääneen kuinka kaunis ja upea Camilla on ja haukkua kaikki nuoret naiset rumiksi tyrkyiksi. Saa ulkomaalaiset hyvän kuvan suomalaisista.
Sen kanssa maistuu varmaan ihanat Marie-keksit 😋