Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Mun on otettava koira mukaan, koska eroahdistus. Samasta syystä ei voi laittaa ruumaan ja eikä matkustamoonkaan, koskaTessu on iso. Riittääkö, että tässä ilmotan yksityiskoneen tarpeesta? Vai soitanko itte Royal Air Forcen toimistolle?
Vierailija kirjoitti:
Saavutaanko me paikalle jo kruunajaisia edeltävänä päivänä?
Mä haluaisin käydä briteissä kampaajalla ja kauneushoitolassa ennen juhlaa. Jalkahoitokin olis tarpeen, jos joudutaan kävelemään pitkä matka kirkkoon.
Kuka oli se imeskelijä, joka hoiteli prinsessa Sarahin varpaita ennen muinoin?
Charles laittoi sellaista viestiä, että av-ryhmän 23 ensimmäistä mahtuu mukaan hänen kultaisiin kruunajaisvaunuihinsa. Loput voivat tulla Williamin ja Katen Rolls Roycella. Yksi mahtuu mukaan prinsessa Annen kyytiin, kun hän karauttaa paikalle hevosellaan.
Voinno jättää matkan ajaksi 3 kk ikäisen vauvan isälleen? Itkee kuitenkin lentokoneessa. Pumppaan kyllä sitten tissejä koko matkan. Voidaan tehdä pannaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavutaanko me paikalle jo kruunajaisia edeltävänä päivänä?
Mä haluaisin käydä briteissä kampaajalla ja kauneushoitolassa ennen juhlaa. Jalkahoitokin olis tarpeen, jos joudutaan kävelemään pitkä matka kirkkoon.
Kuka oli se imeskelijä, joka hoiteli prinsessa Sarahin varpaita ennen muinoin?
Charles laittoi sellaista viestiä, että av-ryhmän 23 ensimmäistä mahtuu mukaan hänen kultaisiin kruunajaisvaunuihinsa. Loput voivat tulla Williamin ja Katen Rolls Roycella. Yksi mahtuu mukaan prinsessa Annen kyytiin, kun hän karauttaa paikalle hevosellaan.
Mä en sit mene Annen kyydillä! Olen allerginen hevosille. Tai no ainakin poneille.
Breaking news!
Kruunajaisviikoksi avataan Lontooseen Coronation Tinder! Saadaan etsiä seuraa muista rojalisteista.
En voi tulla matkalle, koska uskonto. En tiedä millainen enkuissa on. Petyin kun Charles on eronnut, eikö naimaliitto ole kunnes kuolema erottaa?
Pettynyt
Mä meinaan jutella kuninkaallisten kanssa vain tunnettujen laulujen sanoilla.
Olen odottanut kaksi päivää täällä eteisessä (maaten raikkaiden voileipien päällä?)
Koskas tuutte noutaan
Vierailija kirjoitti:
En voi tulla matkalle, koska uskonto. En tiedä millainen enkuissa on. Petyin kun Charles on eronnut, eikö naimaliitto ole kunnes kuolema erottaa?
Pettynyt
Ei hätää. Charlesin exä on jo vainaa.
Camillan exä sen sijaan on yhä elossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen odottanut kaksi päivää täällä eteisessä (maaten raikkaiden voileipien päällä?)
Koskas tuutte noutaan
Lähtö on Porvoon lentokentältä 4.5. Voisko joku sun työkavereista tai naapureista kuskata sut sinne? Ei siitä mikään iso vaiva olisi.
Otatteko kuulosuojaimet mukaan siltä varalta, että Charles tai William saa raivarin?
Vierailija kirjoitti:
If all of the kings had their queens on the throne
We would pop champagne and raise a toast
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
We would pop champagne and raise a toast
Sori. Enkku ei oikein suju.
Miksi briteissä kohotellaan paahtoleipää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin jo Charlesille lahjan. Englanninlakua jonka laitan tarjolle Aaltovaasiin. Sit vois antaa vielä saunavihdan kun kunkku on luontoihminen.
No huh, onneksi et hankkinut samaa kuin minä. Mun lahja on vihreät kuulat mariskoolissa.
Kai ne Charlesin lahjakuulat palloiksi nuolaisseet ovat tulossa Fazerilta kunniavieraina matkalle mukaan myös?!
Ei me päästä. Vapusta alkaa vihreiden kuulien valmistamissesonki ja me nuoleskellaan kuulanpuolikkaita yhteen. Työtahti on kova, 2 sekuntia/pallura.
Vierailija kirjoitti:
Koskas tuutte noutaan
Ei voi sanoo tarkkaa aikaa, tarttis ensin tietää kenen eteisessä sä makaat.
Vierailija kirjoitti:
Saako tuoda omat jauhenlihat?
Saa mutta muista tullaus. Koska brexit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä otan mukaan matkalaukkuun Saludoa, ruisleipää, maitojauhetta ja meetvurstia, otanko sen verran mukaan, että voidaan antaa näitä myös lahjaksi Charlesille?
Metukka on aina hyvä eväs. Voidaan mutustella niitä kirkossa, kun vartoillaan, että Charles ja Camilla tulevat.
Täytyy ottaa vesipullo mukaan myös, että voidaan ottaa vesihuikka, kun suolainen alkaa janottaa.
Onko muuten tietoa, missä pääsee käymään pissalla, jos tulee vessahätä kesken kruunajaisseremonian?
Alttarin oikealta puolelta kun menee, pääsee naisten vessaan. Miesten vessa on vasemmalla puolella.
Paras hetki hipsiä vaivihkaa vessaan on juuri silloin, kun Canterburyn piispa laskee kruunun Charlesin päähän. Kukaan ei huomaa, kun silloin hilpaisee alttarin sivusta veskiin.
Älä kuitenkaan vedä vessaa ennen kuin kirkkoväki puhkeaa huutoon Long live the king. Westminster Abbeyn toiletit eivät ole ihan tätä päivää ja päästävät kammottavan korinan vedettäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
We would pop champagne and raise a toastSori. Enkku ei oikein suju.
Miksi briteissä kohotellaan paahtoleipää?
Muinainen anglosaksinen perinne, joka alkoi roomalaisten lähdettyä maasta.
Onko sovittu jo, että kruunajaisten jälkeen jatketaan juhlimaan Suomen euroviisuvoittoa Liverpooliin. Käärijäasusteet mukaan ja asianmukainen hiusmuotoilu tietysti hommattava. Eiköhän ne Lontoon parturit ole jo sen opetelleet.
Jee, sä tulit paikalle! Arvasin että taikasana nenäleikkaus saa sut ilmestymään. Lähdethän mukaan matkkaan? Me meghanhullut ihan tylsistytään ilman sua. 💕