Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Harry syö kaikkien puddingit. Omat käslaukkuun mukaan. Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puetaanko lennolle yöpuvut? Kysyn, koska en ole aikaisemmin lentänyt.
Yöpaita sukupuolista riippumatta sekä yömyssy ja kuumavesipullo kun saarivaltakuntaan ollaan matkalla.
Mä otan pari mottia halkoja mukaan, ja varmistan että Frogmoressa on ainakin takkapuita. En aio palella.
Villasukat mukaan. Linnassa on kylmät lattiat.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko harjoitelleet jo niiausta? Saako niitä katsoa suoraan silmiin? Entä olisko korrektia ojentaa pikkulahja, vaikka muikkukukko? Jännittää kamalasti. Aina halunnut nähdä ne hörökorvat livenä.
Ei kait me niiata? Ne saa niiata, kumartaa ja taputtaa, kun pistetään meiän kyykkyvatkaus-koreografia koko maaliman tiatoisuuteen 👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla asuu (ex-)miehen puolelta suku siellä, voin ripotella teitä pitkin saarivaltiota majoittumaan. He tekevät kyllä hyvät egg & bacon aamiaiset, mutta omat kahvit pitää ottaa mukaan, teetä vaan tarjoavat kuitenkin.
K-Menun vaaleapaahtoinen supisuomalainen kahvi 2,95 € - eksoottinen ulkomaan tuliaisherkku isäntäväelle. Eikä värikään juuri poikkea teehen tottuneen silmissä.
Karjalanpiirakoita ja munavoita mukaan vielä, niin avot. Ehkä Harrya voiskin pyytää tuomaan luomumunia? Sopiiko tuo myös nuotiokaffeksi? Jospa me päästäis siellä Elisabetin piilopirtillä vaikka piipahtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla asuu (ex-)miehen puolelta suku siellä, voin ripotella teitä pitkin saarivaltiota majoittumaan. He tekevät kyllä hyvät egg & bacon aamiaiset, mutta omat kahvit pitää ottaa mukaan, teetä vaan tarjoavat kuitenkin.
K-Menun vaaleapaahtoinen supisuomalainen kahvi 2,95 € - eksoottinen ulkomaan tuliaisherkku isäntäväelle. Eikä värikään juuri poikkea teehen tottuneen silmissä.
Karjalanpiirakoita ja munavoita mukaan vielä, niin avot. Ehkä Harrya voiskin pyytää tuomaan luomumunia? Sopiiko tuo myös nuotiokaffeksi? Jospa me päästäis siellä Elisabetin piilopirtillä vaikka piipahtamaan.
Ja ton munavoin päälle vielä silliä, niin saadaan semmonen autenttinen matkustusfiilinki, vaikkei junalla ( kait, ehkä ) mennäkään 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puetaanko lennolle yöpuvut? Kysyn, koska en ole aikaisemmin lentänyt.
Yöpaita sukupuolista riippumatta sekä yömyssy ja kuumavesipullo kun saarivaltakuntaan ollaan matkalla.
Mä otan pari mottia halkoja mukaan, ja varmistan että Frogmoressa on ainakin takkapuita. En aio palella.
Kiitos! Tätä en tullut ajatelleeksi.
Vien koko hoville itse tekemäni villasukat (Englanninlipun kirjoneuleella). Voin myös tehdä teillekin menomatkalla.
Minä ainakin yritän napata sen Williamin itselleni, kun Kate ei huomaa. Harmi vaan, kun on hällä jo melkein tukka tippunut päästä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin yritän napata sen Williamin itselleni, kun Kate ei huomaa. Harmi vaan, kun on hällä jo melkein tukka tippunut päästä.
Nappaa Harry, hänellähän on vielä ainakin kolme haiventa päälaella.
Voisitte sitten muuttaa yhdessä Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ton munavoin päälle vielä silliä, niin saadaan semmonen autenttinen matkustusfiilinki, vaikkei junalla ( kait, ehkä ) mennäkään 🙄
Jep, silliä ei saa unohtaa, ja piiraat pakataan tietty voipaperiin. Junafiilistä ei voita mikään, mutta hyvä eväs lohduttaa. Maitoakin vois ottaa mukaan kossupulloon.
Meghan on karmea narsisti. Ruma piccaninny.
Miksi kuninkaallisissa ei ole läskejä vaikka läski voi kuulemma olla vaikka söisi terveellisesti?
Vierailija kirjoitti:
Sun täytynee ensin hoidella ne sen turvamiehet. Joten sutinaa riittää. Jaksatko turnajaisia käydä läpi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuninkaallisissa ei ole läskejä vaikka läski voi kuulemma olla vaikka söisi terveellisesti?
Koska lihavuus on weetee-juttu.
Onkohan Tyler taas lentänyt Meghanin luo panemaan?
Voitaisiin laulaa heläyttää Charlesille kuorona se Good shave The King, eikö vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin jo Charlesille lahjan. Englanninlakua jonka laitan tarjolle Aaltovaasiin. Sit vois antaa vielä saunavihdan kun kunkku on luontoihminen.
No huh, onneksi et hankkinut samaa kuin minä. Mun lahja on vihreät kuulat mariskoolissa.
Kai ne Charlesin lahjakuulat palloiksi nuolaisseet ovat tulossa Fazerilta kunniavieraina matkalle mukaan myös?!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Tyler taas lentänyt Meghanin luo panemaan?
Tyler kuka???
Minä en tule, jos Meghan-hullusta jankkaaja ei tule. Haluan, että hän haukkuu meitä koko matkan ajan. Ja viljelee itkuhymiöitä.
Lintilä tarjoo kuulemma viinat. Sillä on vielä ministeriön visa, ennenko Orpo ottaa sen pois. Päästäisiin kyllä ilmavoimien koneella, vinkkas Kaikkonen. Sanna haluaa tanssimaan, joten otetaan mukaan. Aamiaista on ja rahaa. Orpoa ja Purraa ei oteta. Pilaa koko reissun kuitenkin.