Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaanko viisumi? Mistä sellaisen saa?
Ei vain passi. Koska Brexit (= se juttu, josta joskus puhuttiin AV:lla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko tehdä vähän pidempi reissu? Jäätäisiin katsomaan Käärijää Liverpooliin.
Etkö lukenut iltaohjelmaa? Käärijä tulee esiintymään Charlesin juhlakemuihin. Camilla on Käärijä-fani ja on teettänyt kruunajaiskolttuunsakin samanlaiset pirtsakat roskapussihihat kuin Käärijällä.
Charles on tanssinut cha-cha-cha jo kauan sitten!
Jos katsotte Käärijän naamaa tarkemmin, niin huomaatte että hän on kuin Charlesin peilikuva. Miettikääpä sitä!
No eihän niitä erotakaan kuin korvista. Camilla tietenkin hmm...jostain muusta.
Toivoisin nyt asiallista pohdintaa. Näin ilmastonmuutoksen aikana ei pitäisi turhaan lennellä. Pitää kompensoida hiilidioksidipäästöjä.
Itse toimin kestävyyttä edistävällä tavalla viemällä Charlesille pussin koivunsiemeniä. Niitä hän voi kylvää Balmoralin linnan maille ja näin kasvattaa koivikon, joka toimii hiilinieluna.
Vierailija kirjoitti:
Suuret ikäluokat ahnehtivat jo kruunutkin :(
EN TULE
Charles on BOO-BOOMERI ja Camilla on Karen.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin nyt asiallista pohdintaa. Näin ilmastonmuutoksen aikana ei pitäisi turhaan lennellä. Pitää kompensoida hiilidioksidipäästöjä.
Itse toimin kestävyyttä edistävällä tavalla viemällä Charlesille pussin koivunsiemeniä. Niitä hän voi kylvää Balmoralin linnan maille ja näin kasvattaa koivikon, joka toimii hiilinieluna.
Kuninkaalle pitää viedä jalopuita, niin kuin kuusia ja mäntyjä!
Vierailija kirjoitti:
Minäpä vien Charlesille itse tehtyä viiliä itse tekemässäni savikupissa.
Kai te ymmärrätte, että itse tehty lahja on erityisen arvokas.
Aika kova. Mä leipasen muikkukukon, Kuopion tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä me saadaan koreat hatut? Ei me voida jäädä kuninkaallisille kakkosiksi
Esitteessä, jonka linkkasin on pelkästään hattujakin tuhansittain.
Saamme kaiken sieltä ilmaiseksi.
Minua muoti tietoisemmat voivat halutessaan linjata jotain todella hienostuneita ja upeita hattuja/vaatteita/tamponinnarukoruja meille muille ehdotuksena.
Onko kenelläkään ideoita, mikä olisi riittävän arvokas hattu?
Ap
Jotain ketunmetsästykseen liittyvää, Charles III tykkää. Vaikka pelkkä häntä, niin ei tule kuuma. Tietty tekokarvaa näin kotimaisittain.
Mulla on ketunnokat ihan omasta takaa, mahtaa Charles tykätä 😋
Charles on vanha veijari. Kunhan nyt katsot, ettei kettu pääse kololle!
Leikitte sitten ketunmetsästystä Charlesin kanssa. Hänkin kunnon vanha hopeakettu. Eikä oo turhan uskollista sorttiakaan. ;)
No katotaan nyt, mä kun en tykkää että ukko jää roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kyllä viedä Camillallekin tamponikoru
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1c89f7d3-cf84-493c-95f6-0434b09…
Ehdottomasti. Vai onko Charlesin kruunu se hänen tamppoonikorunsa? Eli menemmekö itse asiassa tamppoonikorujaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen ehdottomasti ja eikai haittaa, että otan taas kaksoset mukaan? Mukavasti voidaan vaihdella hoitovuoroja. Ovat koliikki/adhd/autisti ja aistiyliherkkiä, mutta yhdessä me kyllä jaksetaan.
Meillä on tiettävästi eturivin paikat, joten lapset voivat osallistua interaktiivisesti kruunajaisten kulkuun.
Oi, kyllä! Muistattehan prinsessa Madeleinen suloisen tyttären, joka kieriskeli ristiäisissä kirkon lattialla? Samanlaista elämänmakuisuutta toivoisin brittikruunajaisiin.
Ikävää, kun Meghan ei osallistu. Hän olisi myös hoitanut kieriskelyn erittäin taitavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä vien Charlesille itse tehtyä viiliä itse tekemässäni savikupissa.
Kai te ymmärrätte, että itse tehty lahja on erityisen arvokas.
Aika kova. Mä leipasen muikkukukon, Kuopion tyylillä.
Mä vien piirakoita. En nääs oo mikään kiltti tyttö. ;)
Apua, mitä tehdään? Meidän kunnan kaikki kepulaiset on päättäneet lähteä mukaan kruunajaisreissulle! He eivät halua lähteä hallitukseen ja pakenevat maasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai meitä majoiteta Frogmore cottageen?
Ei, Harry laitetaan kuulemma sinne. Ellei sitten eksytä Harryn luo jatkoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen ehdottomasti ja eikai haittaa, että otan taas kaksoset mukaan? Mukavasti voidaan vaihdella hoitovuoroja. Ovat koliikki/adhd/autisti ja aistiyliherkkiä, mutta yhdessä me kyllä jaksetaan.
Meillä on tiettävästi eturivin paikat, joten lapset voivat osallistua interaktiivisesti kruunajaisten kulkuun.
Oi, kyllä! Muistattehan prinsessa Madeleinen suloisen tyttären, joka kieriskeli ristiäisissä kirkon lattialla? Samanlaista elämänmakuisuutta toivoisin brittikruunajaisiin.
Ikävää, kun Meghan ei osallistu. Hän olisi myös hoitanut kieriskelyn erittäin taitavasti.
Meghanin omaelämäkerta julkaistaan samana päivänä, mitä kruunajaiset ovat. Hän tulee kirjassaan tilittämään tuntojaan ja kieriskelemään parhaalla mahdollisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä annan Charlesille ja Camillalle lahjaksi pienen Suomenpystykorvanpennun, sirutettuna, rokotettuna sekä madotettuna.👌🙈🙀
Entäs rekisteröinti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku jaksaa vielä.
Hyvin jaksaa, hyvää kannattaa aina odottaa. Odottavan aika vaan on pitkä.
Kauas on pitkä matka. Matkaan lähden, matkaan lähden.Sä vaikutat hirmu positiiviselta ihmiseltä 😊 Mennäänkö samaan hyttiin lentokoneessa? Oon vähän arka liikkumaan ulkomailla ja muutenkin. Matkaan lähden, matkaan lähden!
Mahtuuko vielä yksi joukkoon iloiseen? Olen tällainen sivistynyt, hillitty, vaatimaton sekä hauska. Saan jatkuvasti kuulla olevani kuin Hyacinth Bouquet. Lähden matkaan, lähden lähden!!
Hyacinth Bucket on varmasti myös tulossa kruunajaisiin. Hänen poikansa Sheridan on hyvä ystävä kuninkaallisen perheen kanssa ja on käynyt samaa koulua mitä kuninkaalliset.
Voih, ihanaa. Ehkä Sheridan näyttää meille upeita koruommeltöitään. Hän on nyt tehnyt 13 vuotta gradua aiheesta. Richard on kuulema aika kypsä, kun poika ei meinaa valmistua millään. Taitolaji, viehän se toki aikaa.
Mä en ota ainakaan k-piikkiä.