Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Saadaanko me Windsorissa kruunajaispiirakkaa? Vai vieläkö on jäljellä pakastimessa Elisabetin juhlakanaa?
En syö sitä, jos siinä on sipulia. Olen allerginen sipulille paitsi jos ne ovat paneroituja.
Illallismenu jaetaan lentokentällä.
Minäpä vien Charlesille itse tehtyä viiliä itse tekemässäni savikupissa.
Kai te ymmärrätte, että itse tehty lahja on erityisen arvokas.
Vierailija kirjoitti:
Mä ehdotan, että laitetaan mustat frillamekot ja sellaiset marimekon hihna-laukut, niin tunnistetaan toisemme?
Ellu kyllä neuvoi pukeutumaan värikkäämmin, että erottuu ihmisjoukosta.
Mä en halua istua illallispöydässä prinsessa Beatricea vastapäätä. Ruokahalu menee, kun katsoo niitä mullottavia silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ehdotan, että laitetaan mustat frillamekot ja sellaiset marimekon hihna-laukut, niin tunnistetaan toisemme?
Miksei tunika ja legginsit käy?
Missä kaikki ovat? Olenko eka varaamassa meille paikkoja eturivistä?
Vierailija kirjoitti:
Ovat niin ruma pari, etten halua niitä nähdä.. Minun paikka vapaa.
Mä oon nähnyt heidät jo aikaisemmin, mutta haluan nähdä silti uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko viili tehty luomumaidosta?
Voidaanko tehdä vähän pidempi reissu? Jäätäisiin katsomaan Käärijää Liverpooliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko viili tehty luomumaidosta?
Kyllä. Ja savikippo luomusavesta.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko tehdä vähän pidempi reissu? Jäätäisiin katsomaan Käärijää Liverpooliin.
Etkö lukenut iltaohjelmaa? Käärijä tulee esiintymään Charlesin juhlakemuihin. Camilla on Käärijä-fani ja on teettänyt kruunajaiskolttuunsakin samanlaiset pirtsakat roskapussihihat kuin Käärijällä.
SK kirjoitti:
Onko kruunajaispaikassa parketti vai illuminaatti? Mietin vain, että millaiset pyörät pitäisi olla nokkäkärryssä, jolla lahjaksi annettava abduktioliesi tuodaan.
Vai vietäisiinkö niille sauna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun Lontoossa, voin majoittaa koko porukan mun yksiöön.
Vaikket tarjoutuisikaan, me ängettäisiin sinne silti. Kun sähän kätevästi asut siinä lähellä, ois kiva nähdä pitkästä aikaa. Äitisikin jo lupaili puolestasi, että tokihan se ottaa teidät kylään ja yöksikin, sinne vaan ovelle yllättämään!
Kai samalla voit kierrättää meitä katsomassa nähtävyyksiä? Ja mä sitten haluaisin englantilaisen aamiaisen.
Tuon keksipaketin.
Hyviin tapoihin kuuluu viedä Kesäkassi, jossa on 3 keskipakettia, kun on pidemmästä kyläilystä kyse. Itse vien niitä aina tuliaisiksi, kun vierailen ystävieni mökeillä, ja aina ovat olleet kovasti mielissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö lukenut iltaohjelmaa? Käärijä tulee esiintymään Charlesin juhlakemuihin. Camilla on Käärijä-fani ja on teettänyt kruunajaiskolttuunsakin samanlaiset pirtsakat roskapussihihat kuin Käärijällä.
Charles on tanssinut cha-cha-cha jo kauan sitten!
Jos katsotte Käärijän naamaa tarkemmin, niin huomaatte että hän on kuin Charlesin peilikuva. Miettikääpä sitä!
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään Charlesin pään ympärysmittaa tiedossa? Jos vurkattaus hänelle arkikäyttöön kevyempi kruunu?
Joo, ja Käärijähihat, jos saadaan Yleltä kaavat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun Lontoossa, voin majoittaa koko porukan mun yksiöön.
Vaikket tarjoutuisikaan, me ängettäisiin sinne silti. Kun sähän kätevästi asut siinä lähellä, ois kiva nähdä pitkästä aikaa. Äitisikin jo lupaili puolestasi, että tokihan se ottaa teidät kylään ja yöksikin, sinne vaan ovelle yllättämään!
Kai samalla voit kierrättää meitä katsomassa nähtävyyksiä? Ja mä sitten haluaisin englantilaisen aamiaisen.
Tuon keksipaketin.
Hyviin tapoihin kuuluu viedä Kesäkassi, jossa on 3 keskipakettia, kun on pidemmästä kyläilystä kyse. Itse vien niitä aina tuliaisiksi, kun vierailen ystävieni mökeillä, ja aina ovat olleet kovasti mielissään.
Kyllä isännälle pitää viedä myös vähän juomia!
Kai voin ottaa lapset mukaan?
Heidän silmänsä kyyneltyvät ja suu napsaa, kun tarjolla on savulohta.
Harry luopui omista turvajärjestelyistään, joten sieltä lohkeaa turvamiehiä meille. Ja älkää, älkää ottako kirjaimellisesti tuota turvamiehiltä lohkeamista.