Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä että???
Aamulla kun yritin tälle sivulle: Hakemaasi sivua ei voi näyttää.Tsiisus, yritin useasti.
Avasin (suutus)päissäni uuden ketjun ja lähdin isolle kirkolle. Niin. Lahteen.Kun sit yritin uudestaan avaamaani ketjuun: Hakemaasi sivua ei voi näyttää!!!
Mutta: Tää alkuperäinen ketju palasi takaisin. Taikuutta???Moden omatunto alkoi kolkuttaa ;D
Matkasuunnitelmiamme lukiessa tuli uusiin aatoksiin kun alkoi tehdä mieli mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään Charlesin pään ympärysmittaa tiedossa? Jos vurkattaus hänelle arkikäyttöön kevyempi kruunu?
Ei ole tietoa, mutta voisiko virkattuun kruunuun laittaa joustavan kuminauhan? Tai jos virkkaisi siihen esim. korvaläpät ja niihin kiinnittäisi kätevät nauhat, jotka voisi sopia leuan alle, ettei kruunu putoa. Korvaläppien ansiosta sitä voisi käyttää kylmemmilläkin ilmoilla.
En nyt muista, onko Charlesilla leukaa 🙄, ei ainakaan laatikkoleukaa 😏
Charlesilla on useita leukoja. Kruunun joustava kuminauha ulottuu varmasti jonkun niistä alitse.
Olen merkinnyt päivän jo kalenteriin. Pitäisikö laittaa automaattinen hälytyskin varmuuden vuoksi?
Minä taasen tuon vinon pinon lettuja levällään lettuhillon kera. Mahtaa kuningas olla muikeana!
Vierailija kirjoitti:
Saako laittaa Crocsit jalkaan?
Nykyään saa pukeutua juhliin ihan miten haluaa. Aika mauttomia ne brittihovin asut ovat olleet. Aatelkaa nyt vaikka Katea. Hän pukeutuu enimmäkseen yksivärisiin ja vartalonmukaisiin asuihin. Ei mitään kivoja kukkamekkoja tai värikkyyttä.
Meidän mies pukeutuu juhlissa kollareihin ja crocseihin. Paita onkin vähän parempaa Seppälää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku jaksaa vielä.
Hyvin jaksaa, hyvää kannattaa aina odottaa. Odottavan aika vaan on pitkä.
Kauas on pitkä matka. Matkaan lähden, matkaan lähden.Sä vaikutat hirmu positiiviselta ihmiseltä 😊 Mennäänkö samaan hyttiin lentokoneessa? Oon vähän arka liikkumaan ulkomailla ja muutenkin. Matkaan lähden, matkaan lähden!
Kiva juttu, mukaavaa saada matkaseuraks voisko sanoo vähän iloluontoisempaa seuraa. En yhtään jaksa mitään kukkahattu tätiä.
Mennään samaan hyttiin, josko saisin olla ala petissä. Korkeenpaikan kammosena en uskalla yläpetissä olla.
Mahtaakohan ne päästää meitä moikkaan kapteenia.
Tulee kyllä hauska matka, alan jo pakkaan matkalaukkua.
Jos uimapuku ei mahdu laukkuun niin jääköön kotio.
Nähdään,,, 😊
Ehtiikö vielä pudottaa painoa ennen lähtöä? Pitäis saada vyötäröltä pois 10 senttiä.
Antakaa parhaat painonpudotusvinkkinne!
Ei kai ketään haittaa, vaikka tulen lentokoneeseen mukaan maksamatta matkaa? Kyllä sinne varmasti yksi ylimääräinen mahtuu. Ainahan lentoja ylibuukataan mutta kuitenkin väki mahtuu sisään. Voin istua vaikka perämiehen paikalla tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen merkinnyt päivän jo kalenteriin. Pitäisikö laittaa automaattinen hälytyskin varmuuden vuoksi?
Mää ainakin aijjjjon laittaa hälyytyksen ja varoiks vielä kajjjjuttimen kautta tuleen.
Varmuudeksi tilaan vielä Neiti Ajalta herätyksen. Kait se vielä soittelee, 70-luvulla ainakin soitti, että ehti töihin jos oli ehtoolla menny rimpsalla liian pitkäks.
Siihen aikaan kun jätkillä ei ollu ku joku vanha pappa-mopo ja muut metkut mielessä. 🤭😝
Lähtisin mutta pelkään tuntevani kruunajaisissa myötähäpeää.
Kruunu on ihan naurettava päähine Charlesilla.
Olen kuullut varmasta lähteestä, että prinsessa Diana tulee kruunajaisiin mukaan!
Tulemme kokemaan liikuttavan jälleennäkemisen, kun William ja Harry tapaavat äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Oon niin kyllästyny tohon charlesiin.
Prinssit ei tullu victorian häihin, kun niillä oli joku jalkapallojuttu silloin. Tosi moukkia olivat, vaikka william ja kate sinänsä on ihan ok. Oon vieläkin ärtyny asiasta.
Onko sitten parempi sulle että jäät vaikka tohon naapurimaahan. Meet vaikka Globen-hallin seinustalle aurinkoo ottaan. Oot sit siellä valmiina muuttoo tekeen kun se Mädeleine rouva tulee pesueensa kans. Samalla voit sit ihailla sitä sen ukkoo Krisua.
Josko saisit sille hymyn huulille, se kun on aina niin myrtsin näkönen.
Varmaan rahahuolia, kun tenaviakin on jo kolme siunaantunu ja Kalle laitto rahahanat kii.
En lähde. Frogmore cottagessa on karseita sisustusjuttuja, jotka ovat olleet Meghanin mielestä suuri hitti.
Onko kukaan pohtinut, miten saada Charles kertomaan, mikä on vialla?
Vierailija kirjoitti:
En lähde. Frogmore cottagessa on karseita sisustusjuttuja, jotka ovat olleet Meghanin mielestä suuri hitti.
Tarkoitatko kattotuuletinta? Olen kuullut, että Meghan pakkasi sen mukaansa käydessään kuningatar Elisabetin hautajaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko kattotuuletinta? Olen kuullut, että Meghan pakkasi sen mukaansa käydessään kuningatar Elisabetin hautajaisissa.
Suuren salin kattotuuletin on yhä paikallaan. Pyydänkin vauvapalstalaisia kiinnittämään huomionsa niihin ruskeisiin rantuihin, joita tuulettimessa on. Kyse ei ole Meghanin ruskean pillerihatun jäänteistä.
Harmi, kun toi enklannin kieli ei ole ihan hallinnassa. Oisko joku pikakurssi, että ei ihan myyvvä torilla siellä Enklannissa. Vai löytyisikö oikein yksityisopas suomalaisporukassa, niin pihvaisin kyllä pupissa kaljat ruunajaisten kunniaksi!
Saadaanko me Windsorissa kruunajaispiirakkaa? Vai vieläkö on jäljellä pakastimessa Elisabetin juhlakanaa?
En syö sitä, jos siinä on sipulia. Olen allerginen sipulille paitsi jos ne ovat paneroituja.
Jätä se sika mutta ota huuteleva hutsu mukaan. Saadaan vähän kivaa säpinää kirkkokansalle, kun hutsu alkaa huhuilla Charlesille, että täällä olis vapaa kassa. Odotan Camillan reaktiota!