Ystävätär korostaa itseään..
Ystävätär jonka kanssa olemme samanikäisiä 45v. Korostaa jatkuvasti itseään ja esimerkiksi omaa nuorekkuuttaan. Tuo usein esiin sitä miten häntä luullaan 10v. nuoremman näköiseksi ja saattaa samalla katsoa minua ja tokaista että no kyllä sinäkin 5v. nuoremmasta menisit..
Kuulostaa mitättömältä mutta olen pohtinut onko uudessa ystävyyssuhteessa hänen puoleltaan epävarmuutta ja passiivis-aggressiivista piikittelyä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on muutenkin noloja nämä, jotka mainostavat, että "usein on paljon nuoremmaksi luultu". Muuankin face book -tuttu näin kertoi. En viitsinyt sanoa, että ihan näytät ikäiseltäsi, eli viiskymppiseltä. Mutta kun toiset eivät muuten huomaa erityistä nuorekkuutta, niin pitää itse huomata asiasta mainita.
Joo, varmaan sanotaan aina nuoremmaksi, kun ihmiset tuppaavat kohteliaisuuden nimissä "arvaamaan" iän reippaasti alakanttiin. Vai kuinka monella on pokkaa hymyillen tokaista, että kyllä ihan ikäiseltäsi näytät?
Mun kaveri muistaa vielä vuosienkin jälkeen kehua miten joku mies luuli häntä parikymppiseksi baarissa vaikka oli +30. Ei ymmärrä yhtään kyseenalaistaa miksi mies tulee baarissa heittämään iän alakanttiin. :D
Jotkut vaan on nuoremman näköisiä kun toiset. Ei sille mahda mitään. Saa sitä itseään pitää nuorekkaan jos sitä on.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaan on nuoremman näköisiä kun toiset. Ei sille mahda mitään. Saa sitä itseään pitää nuorekkaan jos sitä on.
Saa, mutta ei "ystävien" kustannuksella.
Onneksi ei tarvitse olla kenenkään kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta ei "ystävien" kustannuksella.
Saa olla heikko itsetunto kun pitää itseään nostattaa kaverin kustannuksella. Oodi vahvoille ja oikeasti itsevarmoille naisille!
Joo, varmaan sanotaan aina nuoremmaksi, kun ihmiset tuppaavat kohteliaisuuden nimissä "arvaamaan" iän reippaasti alakanttiin. Vai kuinka monella on pokkaa hymyillen tokaista, että kyllä ihan ikäiseltäsi näytät?