Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävätär korostaa itseään..

Vierailija
19.04.2023 |

Ystävätär jonka kanssa olemme samanikäisiä 45v. Korostaa jatkuvasti itseään ja esimerkiksi omaa nuorekkuuttaan. Tuo usein esiin sitä miten häntä luullaan 10v. nuoremman näköiseksi ja saattaa samalla katsoa minua ja tokaista että no kyllä sinäkin 5v. nuoremmasta menisit..

Kuulostaa mitättömältä mutta olen pohtinut onko uudessa ystävyyssuhteessa hänen puoleltaan epävarmuutta ja passiivis-aggressiivista piikittelyä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma vertailija. Pitäis aikuistua jo

Vierailija
2/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen vähäinenkin alentaminen muka-ystävällisessä keskustelussa on ehdoton red flag. Ei tuo ole ystävyyttä, kaukana siitä. Miksi olisit moisessa seurassa enempää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kun kerroit. 

Vierailija
4/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ydin syntyy jo lapsuudessa. Jos itsetunto ei pääse kehittymään sitä on vaikea muuttaa myöhemmin. Jokaisella on oma tapansa kompensoida omaa epävarmuuttaan, ystäväsi on valinnut suoran hyökkäämisen, sinä selän takana puhumisen. Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä, yleensä tällaisissa ihmissuhteissa on ihmisiä, joiden säröt osuu kivasti yhteen. Toinen alistuu ja toinen oikeuttaa. 

Vierailija
5/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennakoisesti.  Mun hyva ystava 10 vuoden takaa erosi vuosi sitten,  laittaa kaiken energian deittiappeista loytyneiden miesten perassa juoksemiseen ja hehkuttaa tata "onnea ja auvoa"  (kun saa huomiota)  Nykyaan puhutaan vain hanen elamastaan, ja usein juuri tasta osa-alueesta.

Kuitenkin kerran humalassa avautui ja kautta rantain tuli ilmi,  etta kantaa kaunaa sielta lahes 10 vuoden takaa kun oltiin nuorempia.  Kaytiin porukalla baarissa, ja mina ja yksi toinen naispuolinen kaveri saatiin "enemman huomiota"  ja monet miehet tuli ensin puhumaan meille,  ja kuulemma sen jalkeen siirtyivat tahan kaveriin jos meilta kahdelta tuli ynsea vastaanotto.  

Yllatyin todella paljon, etta joku jaksaa ylipaansa jotain noin mitatonta mietiskella viela vuosikymmenen jalkeen!

Vierailija
6/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen vähäinenkin alentaminen muka-ystävällisessä keskustelussa on ehdoton red flag. Ei tuo ole ystävyyttä, kaukana siitä. Miksi olisit moisessa seurassa enempää?

No juurikin sitä olen pohtinut onko tuo alentamista hänen puoleltaan mutten ole itsekään ihan varma ja mietin jopa olevani herkkähipiäinen. Mutta taidat olla oikeassa, luulisi että ystävä kehuisi vain itseään mutta kun tuolla tavoin samalla vetää minut mukaan olevinaan kehuen joka on samalla alentamista on kyllä huolestuttavaa. Ikäkriisikään ei oikeuta moiseen käytökseen.

AP.

Vierailija
7/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ystävyyssuhde olla aito jos siihen kuuluu kateutta joka sekin on ihan luonnollinen tunne. Se vaan miten asian käsittelee vaatii kypsyyttä ja siinä erottaa jyvät akanoista.

Vierailija
8/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai silleen Paavo M. Petäjän malliin "KORROSTAN!!"

Vierailija
9/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä mitä red flag tarkoittaa suomeksi vai onko tarkoituksesi joku lapsenomainen "fiinimmältä" vaikuttamisen tarve?

Vierailija
10/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe että tuo olisi mitätöintiä. Sano myös sinun olevan nuoremman näköinen. Olet herkkä hippiäinen, jota on vaikea kehua.

Vierailija
11/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun ihmisen seurassa tulee ikävä olo, niin älä ole sen ihmisen seurassa. En kyllä itse jaksaisi kuunnella tuollaisia kautta rantain veetuiluja. Jättäisin veetuilijan veetuilemaan itsekseensä. Tai jollekin muulle. Elämä on liian lyhyt tuollaiseen.

Vierailija
12/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe että tuo olisi mitätöintiä. Sano myös sinun olevan nuoremman näköinen. Olet herkkä hippiäinen, jota on vaikea kehua.

Kaksi tismalleen samanikäistä naista joista toinen korostaa olevansa 10v.nuoremman näköinen. Ok. Ei tulis mieleenkään sanoa omalle ystävälle että MINÄ oon 10v. nuoremman näköinen ja kyllä sääkin 5v.nuoremmasta menisit. Toi ei oo kehu. Olevinaan on mutta pinnan alla muuta.

Vierailija
13/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen suusta toi on todellakin mitätöintiä. En tiedä hyödyttääkö mitään mut iskisin samalla mitalla takaisin. Saisi ystävä tuntea miltä tuntuu. Sitte kun toi hänen tokaisu on riittävästi unohtunut niin heitä se hänelle takaisin niin päin että sua luultiin just yli 10 v nuoremmaksi ja et kyllä ystävääskin vois hiukan nuoremmaksi luulla.

Katso mitä ystäväsi tykkää. Jos siitä tulee sota niin jätä omaan arvoonsa koko tyyppi.

Vierailija
14/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen polttaa tupakkaa ja toinen ei, niin polttavan ulkonäkö ei ole niin nuorekas. Se on tosiasia, mikä pitää vaan hyväksyä.

Vierailija
15/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on muutenkin noloja nämä, jotka mainostavat, että "usein on paljon nuoremmaksi luultu". Muuankin face book -tuttu näin kertoi. En viitsinyt sanoa, että ihan näytät ikäiseltäsi, eli viiskymppiseltä. Mutta kun toiset eivät muuten huomaa erityistä nuorekkuutta, niin pitää itse huomata asiasta mainita.

Vierailija
16/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä nelikymppiset naiset ovat järjestäen passiivis aggressiivisia.

Olen pohtinut että johtuuko se siitä että heillä on teini-ikäisiä lapsia useimmiten ja muuttuvat itsekin vähä teineiksi??

Vierailija
17/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen suusta toi on todellakin mitätöintiä. En tiedä hyödyttääkö mitään mut iskisin samalla mitalla takaisin. Saisi ystävä tuntea miltä tuntuu. Sitte kun toi hänen tokaisu on riittävästi unohtunut niin heitä se hänelle takaisin niin päin että sua luultiin just yli 10 v nuoremmaksi ja et kyllä ystävääskin vois hiukan nuoremmaksi luulla.

Katso mitä ystäväsi tykkää. Jos siitä tulee sota niin jätä omaan arvoonsa koko tyyppi.

Luoja miten lapsellista meininkiä.

Vierailija
18/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luoja miten lapsellista meininkiä.

Miksi? Onhan se lapsellista myös tämän ystävän tokaisemana?

Vierailija
19/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo nuorelta näyttäminen edes on naisille joku maailman ihanin kehu. Ihan perseestä koko kehu. Silloinhan se tarkoittaa että iässäsi on jotain väärää kun on parempi että näyttää nuoremmalta mitä on. jos joku kehuisi nuoremmaksi niin vastaisin että olen juuri ikäiseni näköinen. Enkä kaipaa mitään teennäisiä kehuja nuorekkuudesta. Vanhat ja viisaat naiset rulaa. Toki myös kaiken muunkin ikäiset siskot.

Vierailija
20/26 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo nuorelta näyttäminen edes on naisille joku maailman ihanin kehu. Ihan perseestä koko kehu. Silloinhan se tarkoittaa että iässäsi on jotain väärää kun on parempi että näyttää nuoremmalta mitä on. jos joku kehuisi nuoremmaksi niin vastaisin että olen juuri ikäiseni näköinen. Enkä kaipaa mitään teennäisiä kehuja nuorekkuudesta. Vanhat ja viisaat naiset rulaa. Toki myös kaiken muunkin ikäiset siskot.

Juurikin näin. Epävarma nainen takertuu tähän

Nuorelta näyttämiseen ja samalla sillä lyttää olevinaan kehun muodossa ystävää. Itsevarma nainen joka on oikeasti nuorekas ja tietää sen ei koe tarvetta sen todisteluun muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän