Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatus pimpin nuolemisesta

Vierailija
19.04.2023 |

Minua kiihottaa valtavasti ajatus siitä että mies nuolee kielellään alapäätä, häpyhuulia ja sitä vakoa. Ei niinkään se tuntuma vaan se ajatus

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä se kiihottaa nuolla kielellä naisen jalkojen väliä, häpyhuulia ja vakoa. Ja samoin, ei se fyysisesti mun kielessä niin hyvältä tunnu, mutta pään sisällä sitäkin paremmalta. Myös se, että kun nainen ottaa kaluni suuhunsa, on ennen kaikkea kiihottavaa korvien välissä vaikka se ei fyysisesti niin hyvältä tuntuisikaan. Paitsi kyllä se tuntuu fyysisestikin hyvältä 😁

Vierailija
2/4 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ajatuksena pimpin nuolenta on kiihoittava, mutta toteutus on vähän pelottava, koska eri naiset tykkäävät erilaisesta lipomisesta yms.

Kyllä se tuntuu miehestä hienolta, kun sitten onnistuu tuottamaan orkun naiselle, kun koko kroppa jännityy ja värisee, sekä tuntee pimpin sykkeen suullaan/kielellä ehkä sormin...

Se on parasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä mua kiihottas ajatus pimpin nuolemisesta, imemisestä, painelemusesta ja sormettamisesta, mistä vaan nainen tykkää. Tuottaisin mielelläni nautintoa kenelle tahansa naiselle, jos vain saisin tehdä sitä ja nainen tykkäisi siitä. Se himottaa mua suunnattomasti.

Vierailija
4/4 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla juuri toisinpäin. Ajatus ei innosta ollenkaan mutta tuntuu kivalta.