Onko sulla jokin korona-ajan heräteostos? Kesämökki? Koira?
Kommentit (18)
Ei taida olla. Itse asiassa on rahaa ihan mukavasti säästynyt, kun en ole matkaillut ja autokin on vanha rousku, kun ei tiedä viellä näitä ilmastomääräyksiä.
Kuivatavarakaapissa taitaa olla vielä jotain hamstrauksia. Soijaa ja linssejä. Pitäisi varmaan laittaa jo pois...
Koira, mutta ei ollut heräte. Ajoittui silti ihan koronan alkuaikaan ja ollut perheeni arjen pelastus.
10 käynnin seinäkiipeilykortti, olen käynyt 2 kertaa ja vaikka kortti oli voimassa 18kk niin mulla on enää reilu kuukausi aikaa käydä 8 kertaa :()
Asuntoauto ostettiin korona-aikana, mutta se on edelleen kovassa käytössä.
Lasketaanko puoliso. Näin pääsi käymään.
Asuntolainaa maksoin pois vähän nopeampaan tahtiin.
Ei. En ostanut ensin paljon mitään ja sitten myöhemminkin enimmäkseen vaatteita vain.
Varmuusvarasto eli ruokaa, juomaa, hygieniatuotteita, käteistä rahaa, paristoja... Lisäksi ostettiin äly-tv, josta pystyi paremmin katsotaan suoratoistoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuivatavarakaapissa taitaa olla vielä jotain hamstrauksia. Soijaa ja linssejä. Pitäisi varmaan laittaa jo pois...
ja sitä kuuluisaa veskipaprua löytynee vielä . Mutta on halpaa kun niilläkin on hinnat noussut roimasti . Eräänlainen sijoitus sekin .
Vierailija kirjoitti:
Asuntoauto ostettiin korona-aikana, mutta se on edelleen kovassa käytössä.
Ja mulla puoliso, jota tosin en ostanut. Kovassa käytössä on rakas röi-ukkoni, jolta kysyin ekalla kerralla tavatessamme, eihän hän vain ole persu. Ei ole, eikä kokoomuslainen, vastasi hän.
Kaapillinen vaatteita ja kenkiä, monet käyttämättömiä. Tullut tilailtua netistä, kun on ollut tylsää.
Tavallaan. Pandemian aikana jäi niin paljon normaalia enemmän rahaa säästöön, että teetin keittiöremontin 2 vuotta sitten. Olin ajatellut teettää vasta 2026, kun jään eläkkeelle, mutta tulipa aikaistettua.
Ei ole ollut hinkua hamstrata. Hyvin on kaikki riittänyt
Puuvaja ja grillikatos hankittiin korona-aikana, ne tosin olisi ostettu ilman koronaakin.
Koiranpentukin tuli korona-aikana, mutta sekin olisi tullut ilman koronaakin.
Myin omaisuutta enkä ostanut muuta kuin ruokaa kotiinkuljetuksena.
Säädettävät käsipainot, kun kuntosali meni kiinni. Onneksi niitä ei kauaa tarvinnut