Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi leikkaatte lastenne hiuksia itse?

Vierailija
30.11.2006 |

Ihmetyttää mitä järkeä siinä on?

Ei se parturilla/kampaajalla käynti lapsen kanssa nyt NIIN kallista ole, että vaihtoehtona on vaikkapa pojalla joko pitkät leikkaamattomat hiukset, tai Pietarin katulapsi-look millin siilellä (kuten pitkät hiukset pojalla -ketjussa väitettiin).

Enkä tarkoita tässä nyt vauvaa tai taaperoa, vaan ihan leikki-ikäistä 2+ lasta.

Mulla on kaksi poikaa, nyt 3v ja 5v ja ollaan kyllä käyty parturilla leikkaamassa heidän hiuksensa noin puolitoistavuotiaasta lähtien, kaunis malli hiuksissa molemmilla, paksut hiukset joita ei tulis mieleenkään alkaa itse nirhomaan saksilla vaan annan ammattilaisen käsiin. Ja leikkuuväli n. 2kk.

Hintaa kahden pojan parturikäynnille tulee noin 25-30¿, sen jos muutaman kerran vuodessa maksaa niin ei kenenkään talous siihen kaadu.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei se kampaaja osaa leikkaa yhtään sen paremmin.

Vierailija
22/27 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona menee helpommin.

ja säästyy rahaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin leikata silloin kun lapsi on sopivalla tuulella (jaksaa istua paikallaan).

Minusta kampaamoiden hinnat ovat ihan törkeitä. Kerrankin kampaaja leikkasi (tasoitti) takatukkaani non 30 sekuntia ja veloitti muistaakseni 14 euroa... kerran yksi idiootti veloitti 40 euroa poninhäntänutturasta (kun meni niin kauan!!!! meneehän siinä kauan kun vastailee puhelimeen koko ajan!) ja yleensä tukkaani on sanottu erittäin helpoksi laittaa.

Vierailija
24/27 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti leikkaan heidän hiukset paremmin kuin moni kampaaja/parturi Suomessa..;) Pojilla molemmilla erinlaiset kampaukset ja tytön hiuksia mielellään letittelen eri tyyleillä.

Vierailija
25/27 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pojan hiuksetkin olen opetellut leikkaamaan ettei tartte käyttää parturissa. Säästyypä rahat!

Vierailija
26/27 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja kun lapsilla lisäksi sattuu olemaan luonnonkiharat hiukset, joten se ei missään näy vaikkei niitä latvoja olisi ihan tasaiseksi tasoitettukaan(tytöllä). Ja pojalla tykkään noista vallattomista kiharoista.

Miksi lasten pitäisi näyttää siisteiltä ja säntillisiltä?

Voi kun olisi meidänkin lapsilla kiharoita, kävis leikkaaminen ihan eri lailla... Mutta kun on vaikeat hiukset (paksut ja tosi suorat), jokainen nirhaisu näyttää tosi pahalta.

Vierailija
27/27 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on ihan extra-söpö!