Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia jos jännittää ajamista pitkän ajan jälkeen?

Vierailija
18.04.2023 |

Itseä jännittää jos olen pitkän aikaa ajamatta autoa ja joudun lähtemään miehen autolla jonnekin. Itse siis ajan vain harvoin (kerran 2kuukaudessa about). Liikun pyörällä oikeastaan kaikkialla. 😊

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on. 😊

Vierailija
2/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia on. 😊

Jep! Olisi huolestuttavaa jos autoilisi päivittäin ja silti jännittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on kortti ja miksi autoilet????

Vierailija
4/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin joudut ajamaan, ehkä kannattaisi pitää ajotaitoa yllä ajamalla säännöllisesti. Ei ole meille muille autoilijoille niin kivaa jos jännityksessäsi teet virheitä liikenteessä.

Vierailija
5/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut jännittää aina saako jauhoja tarpeeksi

Vierailija
6/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuitenkin joudut ajamaan, ehkä kannattaisi pitää ajotaitoa yllä ajamalla säännöllisesti. Ei ole meille muille autoilijoille niin kivaa jos jännityksessäsi teet virheitä liikenteessä.

Jatkuvasti on uusia kortin saaneita liikenteessä.

Vierailija
7/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ajanut kahdeksaan vuoteen enkä enää uskalla yrittääkään.

Vierailija
8/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäten vielä, että eiköhän Ap ole jo sen verran aikuinen että osaa oman pään pitää. Ei siis ole kuin nuori holtiton kortin vasta saanut.

Vierailija
9/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon ajaa vaan paremmin kun jännittää kuin vaikka nämä ukot jotka makaa 2m päässä ratista luu ulkona ja kumi palaa.

Vierailija
10/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri kortin saaneet on varmaan viime aikoina ajelleet enemmän kuin ap

Vierailija
11/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännitys poistuu kyllä heti kun on hetken ajanut. Viimeksi mentiin pidempi reissu Ruotsiin ja ekan kaksi tuntia olin todella jännittynyt ratissa, sen jälkeen jännitys poistui. -Ap

Halusin vain tietää onko muilla samaa, onko ns. normaalia tällainen.

Vierailija
12/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajanut autoa viimeksi noin 20 vuotta sitten. Nyt taas olisi tarpeen. Saa nähdä, miten sujuu. Olin kyllä hyvä ajaja muinoin.

Vierailija
13/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ajanut kahdeksaan vuoteen enkä enää uskalla yrittääkään.

Kannattaa alottaa yöllä ajamaan siitä pikkuhiljaa sitten taas. Kyllä se tulee selkäytimestä kun pari kertaa käy kaahaileen.

Vierailija
14/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia jos ajaa harvemmin. Äkkiä taas tottuu muutaman ajon jälkeen. Ei mulla taidot ainakaan mihinkään katoa. Melkein itkin ja jalatkin tärisi, kun oli kerran vuosien tauko. Hyvin silti kaikki sujui.

Vierailija
15/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri kortin saaneet on varmaan viime aikoina ajelleet enemmän kuin ap

Itse ajoin kortin vuonna 2016 ja kerran kuukaudessa tulee ajettua. :D Auto on pihassa, mutta kumppani käyttää pääosin sitä.

Vierailija
16/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähtien kun sain ajokortin 17 vuotta sitten, en ole ollut viikkoa pidempää aikaa ajamatta.

Vierailija
17/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan kerran vuodessa parin päivän ajan. Tavallinen ajo tutussa kaupungissa ei jännitä, mutta vaikeammissa paikoissa kyllä.

Vierailija
18/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on kortti ja miksi autoilet????

Sinä taidat olla sellainen rähinä-Roope liikenteessä. He vasta vaarallisia ovat. Ja ärsyttäviä.

Vierailija
19/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ap kun ajaisit autoa jossain kaupungissa ja et tiedä yhtään mitä tehdä tai et muista mitä joku liikennemerkki tarkoittaa. Mieti sitä paniikkia :D

Vierailija
20/31 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jännitän yksin ajaessa, kaverin kanssa ei mitään ongelmaa. Kortti ollut reilun vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme