Onko normaalia jos jännittää ajamista pitkän ajan jälkeen?
Itseä jännittää jos olen pitkän aikaa ajamatta autoa ja joudun lähtemään miehen autolla jonnekin. Itse siis ajan vain harvoin (kerran 2kuukaudessa about). Liikun pyörällä oikeastaan kaikkialla. 😊
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia on. 😊
Jep! Olisi huolestuttavaa jos autoilisi päivittäin ja silti jännittäisi.
Miksi sinulla on kortti ja miksi autoilet????
Jos kuitenkin joudut ajamaan, ehkä kannattaisi pitää ajotaitoa yllä ajamalla säännöllisesti. Ei ole meille muille autoilijoille niin kivaa jos jännityksessäsi teet virheitä liikenteessä.
Persut jännittää aina saako jauhoja tarpeeksi
Vierailija kirjoitti:
Jos kuitenkin joudut ajamaan, ehkä kannattaisi pitää ajotaitoa yllä ajamalla säännöllisesti. Ei ole meille muille autoilijoille niin kivaa jos jännityksessäsi teet virheitä liikenteessä.
Jatkuvasti on uusia kortin saaneita liikenteessä.
Minä en ole ajanut kahdeksaan vuoteen enkä enää uskalla yrittääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäten vielä, että eiköhän Ap ole jo sen verran aikuinen että osaa oman pään pitää. Ei siis ole kuin nuori holtiton kortin vasta saanut.
Sillon ajaa vaan paremmin kun jännittää kuin vaikka nämä ukot jotka makaa 2m päässä ratista luu ulkona ja kumi palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri kortin saaneet on varmaan viime aikoina ajelleet enemmän kuin ap
Vierailija kirjoitti:
Jännitys poistuu kyllä heti kun on hetken ajanut. Viimeksi mentiin pidempi reissu Ruotsiin ja ekan kaksi tuntia olin todella jännittynyt ratissa, sen jälkeen jännitys poistui. -Ap
Halusin vain tietää onko muilla samaa, onko ns. normaalia tällainen.
Minä olen ajanut autoa viimeksi noin 20 vuotta sitten. Nyt taas olisi tarpeen. Saa nähdä, miten sujuu. Olin kyllä hyvä ajaja muinoin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ajanut kahdeksaan vuoteen enkä enää uskalla yrittääkään.
Kannattaa alottaa yöllä ajamaan siitä pikkuhiljaa sitten taas. Kyllä se tulee selkäytimestä kun pari kertaa käy kaahaileen.
On normaalia jos ajaa harvemmin. Äkkiä taas tottuu muutaman ajon jälkeen. Ei mulla taidot ainakaan mihinkään katoa. Melkein itkin ja jalatkin tärisi, kun oli kerran vuosien tauko. Hyvin silti kaikki sujui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri kortin saaneet on varmaan viime aikoina ajelleet enemmän kuin ap
Itse ajoin kortin vuonna 2016 ja kerran kuukaudessa tulee ajettua. :D Auto on pihassa, mutta kumppani käyttää pääosin sitä.
Siitä lähtien kun sain ajokortin 17 vuotta sitten, en ole ollut viikkoa pidempää aikaa ajamatta.
Mä ajan kerran vuodessa parin päivän ajan. Tavallinen ajo tutussa kaupungissa ei jännitä, mutta vaikeammissa paikoissa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on kortti ja miksi autoilet????
Sinä taidat olla sellainen rähinä-Roope liikenteessä. He vasta vaarallisia ovat. Ja ärsyttäviä.
Mieti ap kun ajaisit autoa jossain kaupungissa ja et tiedä yhtään mitä tehdä tai et muista mitä joku liikennemerkki tarkoittaa. Mieti sitä paniikkia :D
Itse jännitän yksin ajaessa, kaverin kanssa ei mitään ongelmaa. Kortti ollut reilun vuoden.
Ihan normaalia on. 😊