Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko puhelinaddikti?

Vierailija
18.04.2023 |

Ostin älypuhelimen melko myöhään, koska luonteeltani olen epäileväinen aina uusia asioita kohtaan.
Aluksi pidin puhelimen nettiä suljettuna aina kun en käyttänyt puhelinta. Avasin sen vain tarvittaessa.
Kun sain lapset, en halunnut käyttää puhelinta heidän seurassa. Suljimme miehen kanssa puhelimet yöksi.
Noh...8v tuosta aikaa. Nyt olen koukussa puhelimeen. Myönnän sen. Haluaisin luopua siitä, mutta tarvitsen sitä lasten ja työn vuoksi. (Minun on oltava tavoitettavissa lapsia varten, puhelimesta hoituu wilmat, tärkeät whatsapp-ryhmät, työasiat).
Minulla ei edes ole sometilejä, enkä takuulla ole "pahimmasta päästä", mutta silti selaan aina luppoajalla uutisia ja tätä palstaa.
Yritän olla puhelimella salaa lapsilta, etteivät he saisi huonoa mallia äidiltään.

Miten tästä riippuvuudesta pääsee eroon :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ON TOIMITTAJA

Älkää vastatko sille, antakaa sen käyttää omia aivojaan jutun tekoon

Vierailija
2/4 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SInä aloittaja valehtelet ja haet huomiota

Hanki hei elämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän somea ja whatsappia  enimmäkseen koneelta, mutta kyllä puhelimellakin tulee viestiteltyä. En tosin koskaan silloin, kun oon kotosalla . Kymmensormijärjestelmä ja suuret näytöt nyt vaan on niin paljon parempia kuin pikkuruudun tihrustaminen ja hidas kirjoittaminen

Vierailija
4/4 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ON TOIMITTAJA

Älkää vastatko sille, antakaa sen käyttää omia aivojaan jutun tekoon

Toimittaja? :D

Ihan perusmamma vain...