50e röhnisch urheiluliivit?
Onko hintansa arvoisia? Yritän laittaa kuntoilun ja miellyin liiveihin mutta mielestäni aika arvokkaat urheiluliiveiksi.. onko hyviä ja laadukkaita?
Kommentit (8)
Eikö ne ole aika lirput urheiluliiveiksi? Parempia ja tukevampia löytyy usealta merkiltä samaan hintaan.
50e on aika normaali hinta urheilurintsikoille. En ole tuota merkkiä kokeillut, joten siihen en osaa vastata. Suosittelen urheiluun vähintään medium supportin liivejä, itse käytän aina high supporteja.
Linkki että nähdään millaiset tissit noihin mahtuu ja miten ne niihin asettuvat.
Olispa ne tällaiset: https://antishop.fi/shop/datex-rintaliivit-s-l-ins9061
Mulla on parit erilaiset sekä myös heidän juoksuhousuja ja urheilupaitoja, tosi laadukkaita ainakin ovat - hakkaavat kestävyydessä niket sun muut mennen tullen. Vanhin paita taitaa olla kohta 15v. Liivit mukavia ja hyvin istuvia, mutta huom - mulla on b-kupin tissit eli pienet. Jos oikeasti isot tissit niin harkitsisin shock absorbereita tmv.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parit erilaiset sekä myös heidän juoksuhousuja ja urheilupaitoja, tosi laadukkaita ainakin ovat - hakkaavat kestävyydessä niket sun muut mennen tullen. Vanhin paita taitaa olla kohta 15v. Liivit mukavia ja hyvin istuvia, mutta huom - mulla on b-kupin tissit eli pienet. Jos oikeasti isot tissit niin harkitsisin shock absorbereita tmv.
Minullakin pienet B-kupin rinnat ja mietin ettei tukea varmasti niin paljon tarvitse..liikunta on jäänyt ja kunto on huononollasta siis lähdetään ja liivit tarkoitus hankkia lenkki/sali aktiviteetteihin. Kiva kuulla että ovat hyviä ja laadukkaita!:)
Hyvä ruotsalainen merkki
Ollut mulla käytössä useitakin vaatteita ja hyviä ovat.
50 e ihan normi hinta
Vierailija kirjoitti:
Linkki että nähdään millaiset tissit noihin mahtuu ja miten ne niihin asettuvat.
Olispa ne tällaiset: https://antishop.fi/shop/datex-rintaliivit-s-l-ins9061
Nuo on tosi hyvät lenkillä ja sen jälkeenkin ravintolassa.
Mieti nyt vielä. Meille tuli työntekijä, jolla oli ekana päivänä röhnischin paita ja nyt muijan nimi on työpaikalla röhnisch :D