Dylan Mulvaney
Kommentit (66)
Tuntuu, että yhtään mitään kritiikkiä tätä asiaa kohtaan ei saa esittää. He ovat koskemattomia. Ja tietävät sen itse hyvin.
Hymistellä täytyy vain, miten hienoa. Tulee mieleen keisarin uudet vaatteet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaava hahmo kaiken kaikkiaan. Pukeutuu naispukuun ja esittää haitallisia stereotypioita naisista. Kaiken kukkuraksi vie biologisille naisille suunnatut sponsorisuhteet (esim. Tampax), eli varastaa suoraan naisten taskuista. En hyväksy.
Mua harvoin naisena loukkaa mitään, mutta tuon Nike-urheilurintsikoiden esittely oli kyllä isku munasarjoihin. Ikään kuin naisten urheilu ja liikunta on ihmeellistä heilumista ja hyppimistä hihkuen. Hyvä Nike, hienosti vieraannutettu urheilurintsikoiden todelliset käyttäjät marginaalisen friikin vuoksi.
Sama.
Toinen lievää raivoa herättävä oli se "OMG, kuukautiset myöhässä" -video. "I'm freaking out a bit..." Pelko raskaana olemisesta on monille naisille ihan todellinen ongelma, mut tietty tälle miehellehän se on pelkkä vitsi.
Kaikki nämä 'self-id' naiset pitäisi kytkeä siihen koneeseen, joka simuloi kuukautiskramppeja ja säätää kone endometrioosi-tasolle.
Lisäksi heille voisi simuloida erittäin runsaat kuukautiset, niin että pitää nousta yölläkin vaihtamaan suojaa ja kokeeksi voisivat vaihtaa sen myös vaikkapa mökin ulkohuussissa samalla, kun alapää valuttaa verta ja toisesta reiästä ripulia kramppien kera.
Mitä ihmettä on "oikeat transit"?
Halusin nähdä kun joukko naisia vetää turpaan häntä ja sanoo että nyt widdu loppuu se esittäminen.
Oho, onpas vihamielisiä kommentteja täällä. Itse seuraan Dylania Tiktokissa, mutta mielipide hänestä on aika neutraali. Dylanhan kyllä käyttäytyy stereotyyppisen naisellisesti, mutta uskoisin että kyse on vain siitä, että saa vihdoin olla oma itsensä. Käsittääkseni hän tulee uskonnollisesta/konservatiivisesta perheestä, niin ei varmaan kovin hyvällä katsottu minkäänlaista feminiinisyyttä pojalla. Vähän sama efekti kuin nuorilla jotka alkavat ekaa kertaa meikkaamaan, menee vähän överiksi kun pääsee viimein tekemään jotain mistä on jo pitkään kovasti haaveillut.
Tuosta tamponi-jutusta en ole täysin perillä, jostain taisin lukea ettei siitä edes olla tehty mitään mainosta ja ihmiset ovat repineet pelihousunsa aivan turhasta? Dylanhan on kyllä kertonut kantavansa mukana tamponia, että jos joku hänen ystävistään tai kuka tahansa tarviikaan, niin voi lainata. Että jos Tampax on lähettänyt hänelle tamponeja niin ne ovat kyllä ihan tuota varten, en usko että Dylan kuvittelee itsellään olevan kuukautisia.
Niken mainoksen olen nähnyt enkä näe siinä ongelmaa. Vaatteet on mulle vaan vaatteita, niitä voi pitää kuka tahansa sukupuoleen katsomatta. Budlight-keissistä en tiedä yhtään mitään.
Kuten ilmeisesti useimmat täällä, minäkään en usko Mulvaneyn olevan "oikea" trans vaan äärimmäisen julkisuudenkipeä opportunisti. Wannabe-näyttelijä, joka vihdoinkin löysi elämänsä roolin.
On mielenkiintoista nähdä, miten hänen yhteisönsä suhtautuu häneen, jos ja kun huijaus tulee ilmi. Jossain vaiheessa Mulvaney ainakin vääjäämättä detransitioituu takaisin mies-Dylaniksi.