Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin lidlissä

Työtön mies
18.04.2023 |

Ostamassa juusto pekoni sämpylöitä. Kassa kuitenkin katsoi että ostan jotain munkkeja jotka maksoi 1.29 euroa kpl. Sämpylöitten hinta oli 0.69 euroa. Sitten sanoin sille myyjälle ja se ihmetteli aika pitkään että mitä siinä pussissa on. Ostin 7 sämpylää, olisi tullut kalliiksi jos olisin antanut kassan veloittaa munkkien hinnalla ne sämpylät. Jonkun säätämisen jälkeen se vanha nais myyjä sai oikean hinnan otettua.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tekemään niitä sämpylöitä itse. Sulla pitäisi olla aikaa.

Vierailija
22/35 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidilissä on hyvä paistopiste. Haen sieltä kaikenlaista usein evääksi. AIka iso virhe kassalta jos sämpylöitä luulee munkeiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Lidilissä on hyvä paistopiste. Haen sieltä kaikenlaista usein evääksi.

😂😂😂

Vierailija
24/35 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen kirjoitusasusta on todella helppo uskoa että kyseessä on Lidlin asiakas.

- Käsittämättömän surkea valikoima

- Epäviihtyisät ja sekavat myymälät

- Syrjäytyneistä, moniongelmaisista, työttömistä ja maahantuuttaajista koostuva asiakaskunta

Näistä syistä en asioi Lidlissä. Ne kerrat kun olen joskus taannoin erehtynyt tai ollut jostain syystä pakotettu käymään, olen aina vannonut etten ikinä enää jalalla astu kyseisen ketjun myymälään.

Lidl tuskin menettää mitään noin ennakkoluulosen asiakkaassa. - Tuli ihan mieleeni se joitain vuosia sitten Lidlin mainoksissa esiintynyt ukko, jonka kai piti olla jotenkin huvittava ennakkoluuloisuudessaan...

Itse käyn Lidlissä toisinaan jo siksikin, että en kaipaa enää yhtään nykyistä keskittyneempää päivittäistavara ja ruoka -markkinoita.  Lidl on niitä harvoja, jotka ovat onnistuneet lyömään edes pientä kiilaa Suomessa lähinnä kahden kaupan suuryksikön (Keskon ja SOK:n) muodostaman monopoliaseman olevien välille,

Vierailija
25/35 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta sinä sieltä ostit.

Vierailija
26/35 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlikin nostanut hintoja muitten perässä. Tarjouksissa tietenkin joskus hyviä mutta tarkkana saa olla.

Vierailija
27/35 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ekaa kertaa vihanneksen Lidlistä. Meinas alkaa kuumottamaan itsepalvelukassalla, mutta rauhallisesti etsin tuotteen listalta ja kaikki sujui ongelmitta.

Vierailija
28/35 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen kirjoitusasusta on todella helppo uskoa että kyseessä on Lidlin asiakas.

- Syrjäytyneistä, moniongelmaisista, työttömistä ja maahantuuttaajista koostuva asiakaskunta

Näistä syistä en asioi Lidlissä. Ne kerrat kun olen joskus taannoin erehtynyt tai ollut jostain syystä pakotettu käymään, olen aina vannonut etten ikinä enää jalalla astu kyseisen ketjun myymälään.

Lidl tuskin menettää mitään noin ennakkoluulosen asiakkaassa. - Tuli ihan mieleeni se joitain vuosia sitten Lidlin mainoksissa esiintynyt ukko, jonka kai piti olla jotenkin huvittava ennakkoluuloisuudessaan...

Itse käyn Lidlissä toisinaan jo siksikin, että en kaipaa enää yhtään nykyistä keskittyneempää päivittäistavara ja ruoka -markkinoita.  Lidl on niitä harvoja, jotka ovat onnistuneet lyömään edes pientä kiilaa Suomessa lähinnä kahden kaupan suuryksikön (Keskon ja SOK:n) muodostaman monopoliaseman olevien välille,

Ennakkoluuloilla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. En laukoisi mitään kommentteja jos en olisi itse kokeillut. Joka ikinen kerta kun olen Lidliin eksynyt, kokemus on aina sama: pääasiassa epämääräistä paskasakkkia asiakkaina, naurettavan huono valikoima ja myymälä on niin kammottavan epäviihtyisä että alkaa v*tuttamaan jo heti sisään astuttua.

Vierailija
29/35 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennakkoluuloilla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. En laukoisi mitään kommentteja jos en olisi itse kokeillut. Joka ikinen kerta kun olen Lidliin eksynyt, kokemus on aina sama: pääasiassa epämääräistä paskasakkkia asiakkaina, naurettavan huono valikoima ja myymälä on niin kammottavan epäviihtyisä että alkaa v*tuttamaan jo heti sisään astuttua.

Onkohan tämä paikallista ja mitä ihmettä kaipaat valikoimiin, kun minusta Lidlistä saa tavanomaiset elintarvike ja päivittäistavara tarpeet hankittua  Tokihan  sen tarjoama valikoima on verraten pieni monen Lidlin kohdalla jo sikikin, että ovat kooltaan alle viidenneksen moneen peloautomarkettiin verrattuna.

Mutta toisaalta Lidlistä on voinut saada ja saa monia sellaisia tuotteita, joita ei vastaavan kokoisista S ja K -marketeista saa luullakseni koskaan. - Ja joissa uskoakseni valikoima olsi nykyistäkin suppeampi jollei Lidl yrittäisi haastaa niiden paljossa jakamaa markkinakenttää.

Ja ainakin siinä kotini lähellä sijaitsevassa Lidlissä (Lidl Finlayson, Tampere), jossa itse tapaan toisinaan asioida asiakkaita on laidasta laitaan asiakkaita.

30/35 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen typerä ja pihi juntti syö saksalaista lisäainepaskaa säästääkseen viisi senttiä. 😂

Lidl:n tuotteet ovat 80 prosenttisesti kotimaisia aivan kuten sen Prismankin mitä luultavasti käytät. Jostain syystä molempiin kauppoihin tulee esim. banaanit, kahvi, tonnikala jne... ulkomailta.

80-prosenttisesti ulkomaista lisäaineistettua paskaa ja höttöä. Köyhille halpoja kaloreita. Mistä sinä tiedät missä minä ostokseni teen?

Sen nyt näkee jo ihan kirjoituksestasi.

Saivat sinut Lidlissä kiinni varastamisesta ja porttikielto tuli.

Ihan eri.

Vierailija
31/35 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen typerä ja pihi juntti syö saksalaista lisäainepaskaa säästääkseen viisi senttiä. 😂

Lidl:n tuotteet ovat 80 prosenttisesti kotimaisia aivan kuten sen Prismankin mitä luultavasti käytät. Jostain syystä molempiin kauppoihin tulee esim. banaanit, kahvi, tonnikala jne... ulkomailta.

80-prosenttisesti ulkomaista lisäaineistettua paskaa ja höttöä. Köyhille halpoja kaloreita. Mistä sinä tiedät missä minä ostokseni teen?

Ihan eri.

Rikosilmoitus kunnianloukkauksesta tehty. Tarkkaile postiasi ja vastaa puhelimeen kun se soi. Onneksi olkoon.

Vierailija
32/35 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin kermavaahtospray on noussut 1.49€ -> 2.39€ lyhyessä ajassa. Muutkin hinnat kallistuneet vauhdilla. 

Vierailija
33/35 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan eri.

Rikosilmoitus kunnianloukkauksesta tehty. Tarkkaile postiasi ja vastaa puhelimeen kun se soi. Onneksi olkoon.

Aivan varmasti. Nyt on Anonyymia loukattu. 

Vierailija
34/35 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan eri.

Mahtaa poliisikin nauraa tuommoiselle tampiolle :D

Vierailija
35/35 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heretkää jo hyvät immeiset! Asiakas kertoo ettei hoksannut kassalle kertoa pussissa olevan sämpylöitä. Nyt sitten jotkut harhautuivat itse asiasta alkamalla nimitellä Lidlissä asioivia halventavilla nimityksillä . Mikä meitä suomalaisia oikein vaivaa, missä on lähimmäisenrakkaus.? Kyseisessä myymälässä asioivat ovat tasan yhtä arvokkaita kuin Cuccilla tai Vuittonilla asioivat, ihmisarvo kun ei  riipu rahakukkaron paksuudesta.