Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: 36-vuotias Sanna, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa.

Vierailija
18.04.2023 |

Tämä juttu on vain tilaajille.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009420056.html

Mitä siinä sanotaan? Ihan hyvä nuori nainen.

Kommentit (542)

Vierailija
81/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti nämä yksinäisyyttään valittavat Sannat ovat kuin työttömyyttään valittavat totaalisen aikaansaamattomat ja passiiviset ihmiset.

Kun heiltä kysyy, että mitä olet tehnyt tämän kumppanin/työpaikan saamisen eteen, niin vastaus lähestulkoon aina sama: "en yhtään mitään"

Ja monet taas ovat tehneet paljonkin. Olen lähestynyt miehiä (= mennyt juttelemaan, tehnyt tikusta asiaa, pyytänyt puhelinnumeroa tai kahville, tarjonnut drinkkiä, pyytänyt treffeille tai jopa tunnustanut ihastuksen) mm. harrastuksissa, festareilla, yökerhossa, pubissa, puistossa, kaverin kotonaa järjestämissä illanistujaisissa, kirkossa, töissä, matkalla... Ei ole parisuhdetta löytynyt.

(Tiedän mitä vastaatte, yrität liian komeita miehiä 🙄. Tämä ei ole se syy eli joudutte keksimään jotain muuta.)

Minkä tasoiseksi lasket ulkonäkösi 1-10 asteikolla?

Oletko ylipainoinen tai runsaasti tatuoitu?

Oletko suosittu vai syrjitty ihminen kaveruussuhteissa?

Oletko kokeillut Tinderiä?

Mitä, väitätkö, ettei joka ikinen nainen saakaan parisuhdetta sormia napsauttamalla?

-eri

80% saa. Semmoiset äärimmäisen lihavat tai jonkun todella pahan mielenterveysongelman tai autismin omaavat nyt eivät saa, mutta jos et ole nyt naamastasi peikon näköinen ja et paina 250 kiloa, niin kyllä treffikutsuja tippuu.

No kun ei tipu kaikille. Kuinka vaikea tätä on ymmärtää? Miksi luulette tietävänne mitä näiden naisten elämä on? Kai he tietävät itse paremmin saavatko seuraa vai eivät?

Vierailija
82/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan varma, että Sannan ottaessa henkisen haarniskan pois ja laskiessa omaa vaatimustasoaan, Sanna löytäisi itselleen elämänkumppanin. Ei heti tarvitse suinpäin rakastua. Ihastuminen riittää. Että on kivaa yhdessä ja ettei toinen ällötä. Luulen, että Sanna elää omaa oletettua elämää ("En löydä ketään, koska en ole ennenkään löytänyt. Tulen siis aina olemaan yksin.") eikä edes anna itselleen mahdollisuutta. 

Ihastumiseen ei riitä, että on kivaa yhdessä ja että toinen ei ällötä. Ihastumiseen vaaditaan, että siinä toisessa on enemmän jotain minkä vuoksi haluaa tutustua ja viettää tämän kanssa aikaa. Mitä yli kolmekymppinen nainen tuollaisella ehdottamallasi suhteella tekisi? Kädenlämpöiset harjoittelusuhteet, missä ollaan vaan jonkun kanssa koska kaikki muutkin on käydään läpi teini-iässä. Tuo henkinen haarniska ei niin vaan lähde, kun siihen tarvitaan myös siltä kumppanilta aika paljon ymmärrystä ja pitkäjänteisyyttä, että sen vähitellen osaa pudottaa pois. Vaatimustason lasku tuskin tässä tapauksessa auttaa löytämään tuollaista ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti nämä yksinäisyyttään valittavat Sannat ovat kuin työttömyyttään valittavat totaalisen aikaansaamattomat ja passiiviset ihmiset.

Kun heiltä kysyy, että mitä olet tehnyt tämän kumppanin/työpaikan saamisen eteen, niin vastaus lähestulkoon aina sama: "en yhtään mitään"

Ja monet taas ovat tehneet paljonkin. Olen lähestynyt miehiä (= mennyt juttelemaan, tehnyt tikusta asiaa, pyytänyt puhelinnumeroa tai kahville, tarjonnut drinkkiä, pyytänyt treffeille tai jopa tunnustanut ihastuksen) mm. harrastuksissa, festareilla, yökerhossa, pubissa, puistossa, kaverin kotonaa järjestämissä illanistujaisissa, kirkossa, töissä, matkalla... Ei ole parisuhdetta löytynyt.

(Tiedän mitä vastaatte, yrität liian komeita miehiä 🙄. Tämä ei ole se syy eli joudutte keksimään jotain muuta.)

No nämä kysymykset eivät ole relevantteja jos väitetään että kaikki naiset saavat sormia napsauttamalla seuraa.

Mutta sanotaan n. 7 (en missi mutta ei mitään hävettävää ulkonäössä), en ole ylipainoinen, ei ole yhtään tatuointia, minulla on vilkas sosiaalinen elämä ja paljon kavereita, olen kokeillut Tinderiä, mutta siellä oli vaikeaa saada yhteyttä syntymään (miehet eivät vastanneet viesteihin, tai vastasivat parilla sanalla, oli kuin kivirekeä vetäisi).

Mitä todennäköisimmin joko valehtelet tai sitten arvioit ulkonäkösi todella yläkanttiin ja yrität tasoasi parempia miehiä.

N. 7/10 tasoisen exäni teki tindertilin ja sai yhdessä vuorokaudessa 400 tykkäystä. Jatkuvasti tulee kuulemma viestejä ja treffipyyntöjä.

Olen itsekin testannut tätä vielä rumemman naisen kuvilla ja tykkäyksiä/viestejä vain satelee.

Voin antaa sähköpostiosoitteen jonne voit lähettää kuvasi. Voin tehdä sulle Tindertilin ja voidaan testata käytännössä, että miten käy. Testataanko, että pitääkö kertomasi paikkansa? 🙂

Ei tuon kirjoittajan tarvitse todistaa sinulle yhtään mitään. Eikä tietenkään kukaan lähetä kuvaansa jollekulle hullulle keskustelupalstalla, haloo.

Mitäs jos kokeiltaisiin jotain niin radikaalia kuin että uskotte näitä naisia jotka kertovat omasta elämästään, ettekä jauha tätä itse ennalta päättämäänne skenaariota joka ei pidä kaikkien kohdalla paikkaansa?

Tuolla joku kirjoitti että "miksi sitten palstalla kaikki naiset kertovat että hukkuvat treffikutsuihin ja miehet jonottaa oven takana". No kun te ette kuuntele heitä jotka kertovat asian olevan toisin!!! Huomioitte vain sen mikä vahvistaa teidän itse keksimäänne tarinaa.

Vierailija
84/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, väitätkö, ettei joka ikinen nainen saakaan parisuhdetta sormia napsauttamalla?

-eri

80% saa. Semmoiset äärimmäisen lihavat tai jonkun todella pahan mielenterveysongelman tai autismin omaavat nyt eivät saa, mutta jos et ole nyt naamastasi peikon näköinen ja et paina 250 kiloa, niin kyllä treffikutsuja tippuu.

No kun ei tipu kaikille. Kuinka vaikea tätä on ymmärtää? Miksi luulette tietävänne mitä näiden naisten elämä on? Kai he tietävät itse paremmin saavatko seuraa vai eivät?

No miehillä on myös naispuolisia kavereita ja sitä kautta näkevät. Yhdelläkin oikein mukavalla, mutta todella lihavalla 34v yh:llä oli 3000 tykkäystä. Vastaavanlainen lihava mies ei saisi yhtään tykkäystä. 

Vierailija
85/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan varma, että Sannan ottaessa henkisen haarniskan pois ja laskiessa omaa vaatimustasoaan, Sanna löytäisi itselleen elämänkumppanin. Ei heti tarvitse suinpäin rakastua. Ihastuminen riittää. Että on kivaa yhdessä ja ettei toinen ällötä. Luulen, että Sanna elää omaa oletettua elämää ("En löydä ketään, koska en ole ennenkään löytänyt. Tulen siis aina olemaan yksin.") eikä edes anna itselleen mahdollisuutta. 

Jos ihastuu eikä rakastu, se johtuu yleensä siitä, ettei ko. henkilö kuitenkaan ole ihan oikeanlainen itselle. Viehätysvoimaa on paljonkin, mutta jotain oleellista puuttuu sittenkin. Ja siksi sen ihmisen kanssa ei halua vakituista suhdetta.

Vierailija
86/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään ole ollut. Miksi sitä pitäisi lehdessä mainostaa?

N39

Voi olla että se miten yhteiskunta ja media mainostaa seksiä ja parisuhdetta saa nämä lehtiin tulevat ihmiset pitämään itseään jotenkin poikkeavina friikkeinä. Eräs tuttavani päivittelee koko ajan minussa sitä että olen täysin kokematon... en vaan ole löytänyt ketään kuka saisi minut haluamaan parisuhdetta, mutta tämä on kuulemma ongelma, ei ole normaalia, pitäisi nyt heti mennä tinderiin vähintään.

Vierailija
87/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei koskaan tapahtunut mitään tuollaista naisen taholta.

Vierailija
88/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vähän niin kuin työttömillä, tuon "en yhtään mitään" takana on kourallinen syitä, jotka estävät oma-aloitteisuutta ja hakemusten menestystä. Sannan kohdalla ilmeisesti kyse kiusaamisen jättämistä traumoista ja kyvyttömyydestä luottaa ihmisiin. Milläs tuossa tilanteessa lähdet parisuhteeseen, kun varmaan aika harva jaksaa ottaa niin hitaasti seurustelun alun kuin tilanne vaatisi. Moni mies haluaa suhteeseen naisen kanssa, jolla ei ole tunnelukkoja ja luottamusongelmia, jotka voivat itsessään kariuttaa suhteen vaikka se voisi toimia ilman niitä. Sitten taas vastaavanlaisen miehen kanssa parisuhteeseen lähteminen ei myöskään ole helppoa, kun kummallakin on oma taakkansa joka vaikeuttaa tilannetta.

Vierailija
89/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas Mies kirjoitti:

Tuskin monikaan mies nauttii estyneen ja epävarman ikisinkku-naisen seurasta ensitreffeillä. Ei taida jatkoon päästä tilanne romanttisessa mielessä. You name it.

Aika pitkälle riittää jos ulkonäkö on kohdillaan - silloin ei ole niin suurta väliä millainen persoona on. Sanon kokemuksesta, koska olen tuollainen todella epävarma ikisinkkunainen (pari tapailua kuitenkin ollut) ja miehet haluavat poikkeuksetta jatkotreffeille. Kadulla ja muualla arjessa on myös kyselty treffeille. Sannalle antaisin neuvon että kannattaa pyrkiä tekemään itsestään ulkoisesti paras mahdollinen versio, silloin tilaisuuksia tulee väkisinkin eteen, eikä itse tarvi tehdä mitään muuta kuin olla olemassa.

Miehet nyt pyytää uusille treffeille, jos naisessa on edes hieman potentiaalia. Eli, vaikka olisi ensitreffeillä sosiaallisesti kömpelö, niin jos on tarpeeksi sievä, niin moni mies on valmis käymään toiset tai kolmannet treffit katsoakseen, että minkälainen tyyppi se nainen on.

Siis se on juuri näin. Ja mitä paremmalta näyttää, sitä varmemmin niitä jatkotreffejä halutaan ja treffeille kysellään. Minusta on vähän inhottavaa antaa edes tuollainen neuvo että panosta ulkonäköön, mutta kun se on oikeasti se avain. Ihmiset ovat todella pinnallisia.

Vierailija
90/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha on oletetuista chadeista valittaa täällä, tekstistä käy selvästi ilmi että Sannan isoin ongelma on traumoista johtuva luottamuksen puute muihin ihmisiin.

Vierailija
91/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei koskaan tapahtunut mitään tuollaista naisen taholta.

Eikä minulle. Ainoat kokemukset iskuyritysten kohteena olemisesta ovat tulleet homomiehiltä.

Vierailija
92/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä yksin jättäytyä, jos itse niin haluaa. Naisellehan tuo on käytännössä aina oma valinta.

Hän ei halua olla yksin. Kaipaa kosketusta.

Hän saisi kosketusta vaikka tänä iltana, jos niin haluaisi.

Eipä parisuhdetta ihan muutamassa tunnissa solmita ja hän ilmeisesti haluaa nimenomaan parisuhteen.

Maalitolpat siirtyivät nyt kosketuksesta parisuhteeseen? Ok. Ja hän ei jostain syystä sitä parisuhdetta saa, vaikka ei ole Tinderissä ja istuu yksin asunnossaan päivästä toiseen. Eli toisin sanoen tekee KAIKKENSA saadakseen parisuhteen?

Tinder ja muut deittisovellukset ovat aika monelle naiselle raskaita ja vastenmielisiä paikkoja. Ikävää, että parisuhteiden muodostus on niihin siirtynyt, mutta aika monelle se ei ole luonteva tapa tutustua uusiin ihmisiin ja varsinkin parisuhdetta sieltä on haastava löytää.

Tuskin Sanna istuu yksin asunnossaan päivästä toiseen, jos on neljä koiraa joiden kanssa harrastetaan näyttelyitä.

Vierailija
93/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Nainen on se joka miehen valitsee. Jos tuossa iässä ei ole löytänyt ketään niin sitten on tosi nirso ja kriteerit taivaassa.

Ei voi "valita", jos ei ole ketään joista "valita". (Huom. Parisuhdetta ei noin vain "valita", siinä on kaksi halukasta osapuolta, mutta jos nyt leikitään että tämä sana sopii tähän.)

Olen N40, kiinnostuneita miehiä on ollut 0. Kenet minun olisi pitänyt "valita"? Tiedän jo mitä vastaatte - 1. Olisit tehnyt itse aloitteita (olen), 2. Mitäs teit aloitteita vain liian komeille miehille (juu en), 3. Olet liian ruma (ai mihis se unohtui että nainen voi vain "valita"?).

Kyllä täälläkin on mm. eri ketjuissa käynyt ilmi että on yksinäisiä naisia jotka kelpaavat miehille vain yhden illan panopuuksi mutta eivät parisuhteeseen. Sain Sannasta sellaisen käsityksen että hän haluaa välittävää, rakastavaa kosketusta eikä pelkkänä reikänä olemista. Mutta yritäppä selittää tämä palstamiehille...

Vierailija
94/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Nainen on se joka miehen valitsee. Jos tuossa iässä ei ole löytänyt ketään niin sitten on tosi nirso ja kriteerit taivaassa.

Ei voi "valita", jos ei ole ketään joista "valita". (Huom. Parisuhdetta ei noin vain "valita", siinä on kaksi halukasta osapuolta, mutta jos nyt leikitään että tämä sana sopii tähän.)

Olen N40, kiinnostuneita miehiä on ollut 0. Kenet minun olisi pitänyt "valita"? Tiedän jo mitä vastaatte - 1. Olisit tehnyt itse aloitteita (olen), 2. Mitäs teit aloitteita vain liian komeille miehille (juu en), 3. Olet liian ruma (ai mihis se unohtui että nainen voi vain "valita"?).

Kyllä täälläkin on mm. eri ketjuissa käynyt ilmi että on yksinäisiä naisia jotka kelpaavat miehille vain yhden illan panopuuksi mutta eivät parisuhteeseen. Sain Sannasta sellaisen käsityksen että hän haluaa välittävää, rakastavaa kosketusta eikä pelkkänä reikänä olemista. Mutta yritäppä selittää tämä palstamiehille...

Jos ei-komea mies tekee tuttavuutta, usein alkaa syyllistävä lässyttäminen masturbaatioalustasta, patjasta, reiästä ja panopuusta. 

Jos taas komea mies tekee tuttavuutta, sitten alkaa se seksin ehdottaminen (miehelle). 

Artikkelin mukaan nainen haluaa kosketusta ja jos haluaa ilmaista asiat rumasti, nainen on siinä sitten "pelkkä reikä" ja mies vaikkapa "pahainen tappi". 

Vierailija
95/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas Mies kirjoitti:

Tuskin monikaan mies nauttii estyneen ja epävarman ikisinkku-naisen seurasta ensitreffeillä. Ei taida jatkoon päästä tilanne romanttisessa mielessä. You name it.

Aika pitkälle riittää jos ulkonäkö on kohdillaan - silloin ei ole niin suurta väliä millainen persoona on. Sanon kokemuksesta, koska olen tuollainen todella epävarma ikisinkkunainen (pari tapailua kuitenkin ollut) ja miehet haluavat poikkeuksetta jatkotreffeille. Kadulla ja muualla arjessa on myös kyselty treffeille. Sannalle antaisin neuvon että kannattaa pyrkiä tekemään itsestään ulkoisesti paras mahdollinen versio, silloin tilaisuuksia tulee väkisinkin eteen, eikä itse tarvi tehdä mitään muuta kuin olla olemassa.

Miehet nyt pyytää uusille treffeille, jos naisessa on edes hieman potentiaalia. Eli, vaikka olisi ensitreffeillä sosiaallisesti kömpelö, niin jos on tarpeeksi sievä, niin moni mies on valmis käymään toiset tai kolmannet treffit katsoakseen, että minkälainen tyyppi se nainen on.

Se onkin sitten eri asia haluaako mies oikeasti sellaisen ihan nätin mutta sosiaalisesti kömpelön naisen parisuhteeseen, jossa niitä sosiaalisia taitoja tarvitaan ja koetellaankin välillä. Aika moni mies tuntuu olevan valmis lähtemään treffeille vaikka lämpimän ruumiin kanssa, mutta kyllä ne kriteerit siellä ensimmäisillä tai viimeistään kolmansilla treffeillä tarkentuvat jos niin pitkälle päästään. Ja jos eivät tarkennu, niin kovin hyvä suhde ei liene luvassa sellaiselle joka ottaa vaan jonkun asiaa miettimättä. Toki sitten aina joskus vakka löytää kantensa ja ne sosiaaliset ongelmatkaan ei ole este hyvälle suhteelle, mutta aika usein näin ei ole.

Vierailija
96/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Eli 20% naisista, joka viides, ei saa parisuhdetta sormia napsauttamalla? Se on paljon.

Vierailija
97/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän ei ole löytänyt ketään?

Pahasti koulukiusattu koko peruskouluajan, luottamus ihmisiin mennyt täysin.

Juuri näin. Ei ole kyse siitä, etteikö Sanna olisi saanut parisuhdetta, vaan hän on itse jättäytynyt yksin.

Vierailija
98/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä kysymykset eivät ole relevantteja jos väitetään että kaikki naiset saavat sormia napsauttamalla seuraa.

Mutta sanotaan n. 7 (en missi mutta ei mitään hävettävää ulkonäössä), en ole ylipainoinen, ei ole yhtään tatuointia, minulla on vilkas sosiaalinen elämä ja paljon kavereita, olen kokeillut Tinderiä, mutta siellä oli vaikeaa saada yhteyttä syntymään (miehet eivät vastanneet viesteihin, tai vastasivat parilla sanalla, oli kuin kivirekeä vetäisi).

Mitä todennäköisimmin joko valehtelet tai sitten arvioit ulkonäkösi todella yläkanttiin ja yrität tasoasi parempia miehiä.

N. 7/10 tasoisen exäni teki tindertilin ja sai yhdessä vuorokaudessa 400 tykkäystä. Jatkuvasti tulee kuulemma viestejä ja treffipyyntöjä.

Olen itsekin testannut tätä vielä rumemman naisen kuvilla ja tykkäyksiä/viestejä vain satelee.

Voin antaa sähköpostiosoitteen jonne voit lähettää kuvasi. Voin tehdä sulle Tindertilin ja voidaan testata käytännössä, että miten käy. Testataanko, että pitääkö kertomasi paikkansa? 🙂

Niillä tykkäyksillä ja matcheillä ei tee yhtään mitään, ei edes viesteillä (mitä tosiaan ei kaikille satele) jos ei niistä kehity mitään.

Sinullakaan ei siis ole mitään järkevämpää sanottavaa kuin syyttää valehtelijaksi. Tuttu kaava, ei siinä.

Mutta leikitään hetki että puhun totta ja olen noin seiskan tasoinen enkä silti huku viesteihin ja treffipyyntöihin, saati että treffien jälkeen asia etenisi johonkin. Mitä sanoisit sellaisessa tilanteessa? Huom. Et saa sanoa a) valehtelet, b) yrität liian komeita c) olet ruma. Koska kaikki naisethan saavat seuraa tuosta noin vaan, eikö?

Ei tarvitse leikkiä mitään. Voidaan tehdä käytännön koe. Katsotaan että miten helposti voin löytää sulle treffiseuraa Tinderistä jos lähetät kuvasi mulle.

Oletko valmis lyömään vaikka 100e vetoa, että profiilillasi saan useat treffit sulle vaikka ensiviikoksi aikaiseksi?

Vierailija
99/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Sanna tapaisi kumppanin? Nykyään on vaikea tavata ihmisiä, jos ei ole kiinnostunut Tinderistä tai baareista.

Vaikka kaupassa. Kirjastossa. Kadulla. Bussissa. Rannalla. Kuntosalilla. Onhan noita mahdollisuuksia.

Ja höpö höpö. Kirjastossa luetaan lehtiä ja istutaan hiljaa. En ole koskaan nähnyt että toista isketään kirjastossa. Kadulla kävellään kohteesta a kohteeseen b, eikä törmäillä treffikumppaniin, bussissa matkustetaan paikasta a paikkaan b, eikä isketä kumppania. Rannalla uidaan ja otetaan aurinkoa, kuntosalilla kuntoillaan eikä jauheta paskaa. Niin kliseistä.

Noista vaihtoehdoista ranta varmaan olisi paras paikka missä mennä juttelemaan. Kirjastossa tuntuu ajatus kiusalliselta, mutta ehkä jotkut sielläkin. Itse en kehtaisi mennä jotakuta häiritsemään jos on lukemassa kirjaa tai etsimässä jotain...

Musta olisi lähinnä ärsyttävää jos haluaisin rauhassa kuntoilla ja joku tulisi iskemään. :D

Vierailija
100/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

No miehillä on myös naispuolisia kavereita ja sitä kautta näkevät. Yhdelläkin oikein mukavalla, mutta todella lihavalla 34v yh:llä oli 3000 tykkäystä. Vastaavanlainen lihava mies ei saisi yhtään tykkäystä. 

Ne tykkäykset ei merkitse mitään. Miehet vetävät kaikki naiset oikealle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi