Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: 36-vuotias Sanna, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa.

Vierailija
18.04.2023 |

Tämä juttu on vain tilaajille.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009420056.html

Mitä siinä sanotaan? Ihan hyvä nuori nainen.

Kommentit (542)

Vierailija
521/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on yliarvostettu eikä se elämä parisuhteessa aina ole kaikilla sitä mitä ulospäin näytetään. Moni maksaa kalliin hinnan siitä, että saa silloin tällöin vähän pusuttelua ja keskinkertaista seksiä.

Vierailija
522/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuo tinder kyllä ihmeellinen paikka. En ymmärrä miksi miehet antavat niitä tykkäyksiä kaikille. Sitten vastataan yhdellä sanalla tai muuten vaan todella laiskasti kun nainen aloittaa keskustelun. Treffeille selviävät ovat sitten todella epävarmoja hermoilijoita. Missä on normaalit terveellä itsetunnolla varustetut miehet, joilla olisi käytöstavat hallussa?

Oletko kokeillut tai nähnyt, miltä miehen Tinderissä näyttää, jos alat todella valikoivasti laittamaan tykkäyksiä naisille?

Näin toimivat miehet ampuvat itseään jalkaan. Kun kaikki naiset laitetaan oikealle, naisilla on jopa monta sataa tyhjää tykkäystä. Samalla moni nainen itse katsoo kuvat huolella, lukee tekstin ja pysähtyy miettimään sydämen laittoa. Päätyy svaippaamaan oikealle ja match, jee!

Nainen laittaa aloitusviestin (tai toki myös jotkut jäävät odottamaan viestiä mieheltä), mutta mitään ei tapahdu koska mies ei oikeasti ollut kiinnostunut ja tarkistaa naisen profiilin vasta matchin jälkeen. Sekä miehen että naisen aikaa menee tässä vaan hukkaan.

Yli 99% matcheistäni ei johtanut mihinkään. Mies ei joko edes vastannut tai vastasi parilla sanalla ja keskutelu loppui siihen. Sain myös muutaman aggressiivisen viestin joiden ainoa tarkoitus oli loukata (hahaha luulitko että haluan sun kanssa jotain?). Se oli kuluttavaa koska itse mietin tykkäyksen laittoa tarkkaan ja laitoin viestin jokaiselle matchille viimeistään samana iltana.

Sen vajaan 1% kanssa tuli jotain keskustelua ja lopulta vuoden aikana parin kanssa kävin kahvilla, kummassakaan tapauksessa juttu ei jatkunut (toisessa tapauksessa molemminpuolisesti, toisessa mies ei halunnut). Minulla oli siis kaksi oikeaa matchia vaikka tykkäyksiä oli satoja, ja kulutin kymmeniä ja kymmeniä tunteja turhaan löytääkseni edes nuo pari keskustelukumppania.

Jos kaikki laittaisivat sydämen vain oikeasti kiinnostavalle profiilille, ja alkaisivat sitten jutella matchilleen, tätä ongelmaa ei olisi. 0 matchia on parempi kuin 500 turhaa tykkäystä. Lopputulos on molemmissa sama. Mielummin 1 match vuodessa, jos hän oikeasti haluaa tutustua.

Tämä. Miehet sanoo että no sitten en saa yhtään matchia jos en laita kaikille sydäntä. No sitten et saa! Luuletko että naista lämmittää olla sydän numero 250, sarjatulella swaipattuna, kuvia katsomatta ja tekstiä lukematta. Vaikka juttelu alkaisikin niin onpa ihanaa olla miehelle kuka tahansa naispuolinen, ei mitään väliä millainen olen, kunhan tuli match. Jotkut jopa myöntävät että pitävät matchannyttä naista rumana ja lihavana yms, mutta ku "ei oo nyt muutakaan tarjolla".

Tuossa on se syy miksi tällainen ihminen ei saa seuraa, he ovat itsensä toteuttava profetia, ja on uskomatonta että he eivät tätä tajua. "Miksi en saa ketään vaikka olen madaltanut riman niin alas että jopa ruma valas kelpaa ja laitan kaikille sydämen? Kyllä naiset on nirsoja!!!".

En tiedä pitäisikö tälle ajattelumallille itkeä vai nauraa.

Sellainen on Tinder. Siellä joutuu miehenä joka tapauksessa laskemaan riman niin alas, kuin saa. En minä miehenä edes odota Tinderiltä mitään, kunhan jotain on olemassa, jos vaikka tuuri kävisikin. On ihan turhaa mennä Tinderiin swaippailemaan kauniita naisia oikealle, se vasta ajanhukkaa on.

Niin että mieluummin hukkaat naisten aikaa seulomalla vasta toteutuneita matcheja? Mahtuuko päähäsi mitenkään, että kun kaikki miehet ajattelevat noin, ne vähätkin naiset nostavat kädet pystyyn ja äänestävät jaloillaan. Sielläpä sitten pojat keskenänne ihmettelette kunnei tule matcheja.

Ei siellä yleensä mätsejä tulekaan, kuin ihan muutama siinä alussa, kun profiilin on laittanut pystyyn. Olen miehenä Tinderissä silloin tällöin ihan vain siksi, että onpahan joku mahdollisuus ilmiömäiseen tuuriin. Ilman Tinderiä ei sitten ole yhtään mitään, ei mätsejä, eikä mahdollisuuksia.

Kerropa, mitä iloa sinulle on matchista sellaisen naisen kanssa, joka ei sinua yhtään kiinnosta ja jota et missään nimessä aio tavata? Koetko mielihyvää siitä, että voit nyrpistää hänelle nenääsi ja kenties laittaa jonkin pilkkaviestin takaisin, jos hän erehtyy ottamaan yhteyttä?

En minä nyrpistä kenellekään nenääni, enkä pilkkaa. Minä olen käynyt useamman kanssa jopa treffeillä, jotka eivät viehätä yhtään. Miksen kävisi, jos mahdollisuus joskus harvoin tulee? Olen mennyt sänkyynkin naisen kanssa, joka ei viehätä yhtään. Tällä tavalla Tinder toimii keskivertomiehelle.

Toimit siis täysin samoin kuin ne palstamiesten paheksumat alfat, jotka harrastavat seksiä *kaikkien naisten* kanssa? Varmaan myös pilkkaat ja halveksit samalla tavalla myös niitä naisia, jotka olet saanut sänkyyn kanssasi? Nehän ovat nyt ihan pilalla kieputtuaan karusellissasi.

Eipä näissä taida muuta eroa olla kuin se, minkänäköisiä naisia saavaat. Nämä haukkuvat niitä top10% miehiä, koska heillä itsellään ei ole saumoja niihin nuoriin kaunottariin, joita he pyörittävät. Jos olisi, toimintatapa olisi tasan sama. Siitäpä syystä ei ole miehen näöstä tai muusta ns. statuksesta kiinni, onko hyväksikäyttäjä vai ei. Ruma köyhimys voi olla ihan yhtä pska luonteeltaan, vaikka itseään kiltiksi kehuukin.

Eikö se "kauneus ollutkaan katsojan silmässä"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiesten mielestä jokainen nainen saa parisuhteen sormia napsauttamalla. Heille "nainen" on max. 23-vuotias bmi 18 isorintainen pitkähiuksinen kaunotar. Muut eivät ole naisia.

Miksi pitäisi ottaa nainen, joka ei sytytä?

M41

Ymmärrätkö lukemaasi? Kun nainen, joka ei sytytä, ei ole teille nainen ollenkaan. Kuitenkin tällaista naisbiomassaa on ympäristössänne paljon. Sitten puhutte naisista ja sisällytätte siihen vain ne sytyttävät. Antaa erikoisen kuvan älykkyyden tasosta.

Vierailija
524/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiesten mielestä jokainen nainen saa parisuhteen sormia napsauttamalla. Heille "nainen" on max. 23-vuotias bmi 18 isorintainen pitkähiuksinen kaunotar. Muut eivät ole naisia.

M41

Miksi pitäisi ottaa mies joka ei sytytä? Sitähän jotkut miehet tällä palstalla valittavat, että naiselle pitäisi kelvata jokainen mies. 

Vierailija
525/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SE, ETTEI ELÄMÄÄN ole koskaan astunut kumppania, ei ole Sannan mielestä ihan sattumaa. Hänen on lähtökohtaisesti vaikea luottaa vieraisiin ihmisiin, mikä hankaloittaa ystävystymistä.

Koko peruskoulun kestänyt kiusaaminen sai hänet kääntymään sisään päin ja suhtautumaan epäluuloisesti tilanteisiin, joissa on paljon ihmisiä.

Porukasta ulos jättäminen aiheutti sen, että rohkeasta Sannasta tuli pelokas Sanna. Jos joku korottaa äänensä, jo se voi saada minut pelon valtaan.

Sannasta on helpompaa ajatella, että parisuhde tulee, jos on tullakseen. Esimerkiksi Tinderin kaltaiset sovellukset ovat tuntuneet alun alkujaan luotaantyöntäviltä paikoilta.

En ole koskaan kuullut, että joku kehuisi ulkonäköäni, Sanna hymähtää.

Ulkomaille lopullisesti asumaan, mikäli mahista on. Siihen saa miltei kuka vaan säästettyä tarvittavan määrän rahaa.

Itsekin lähden, on siellä vaan niin täysin erilainen maailma kuin täällä "maailman _kiusaajille_ onnellisimmassa maassa".

Onneksi siellä ulkomailla ei kiusita. eiköstä niin?

Ei semmoista paikkaa varmasti ole, missä ei ketään koskaan kiusata, mutta itse myös koulukiusattuna koin ulkomailla elämisen helpommaksi, vaikkei maa ollut sen eksoottisempi kuin Irlanti. Olin Suomessa jo alistunut siihen, etten koskaan tule löytämään kavereita saati miesystävää, ja olin itsediagnosoinut itseni autistiksi tai aspergeriksi. Mikä muukaan selittäisi, että minua oli aina koulusta alkaen syrjitty ja kiusattu, aikuisena vältelty? No, menin sitten expatina vuodeksi projektiin sinne Irlantiin, ja heti alkoi naapurit tehdä tuttavuutta, työkaverit myös. Eikä kukaan kohdellut minua kuin olisin sosiaalisesti kömpelö kummajainen, jota pitää vältellä, vaan aidon avoimesti ja ystävällisesti. Miehen toin sitten mukanani Suomeen sieltä. 

Vierailija
526/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 48 ja samassa jamassa. Enkä ollut nuorena edes hullumman näköinen, sain 15-25-vuotiaana ihan kaduillakin huomiota ja lähestymisyrityksiä miehiltä. Mutta olin silloin sosiaalisten tilanteiden pelkoinen, joten nuo lähinnä ahdistivat ja pelottivat minua ja torjuin kaikki. Eikä mulla silloin edes ollut parisuhteesta toiveita, eikä seksistäkään, kiusaaminen oli jättänyt niin pahat jäljet, että ajattelin että haluan vaan elää loppuelämäni yksin, mahdollisimman rauhassa muilta ihmisiltä. 

No, 35 v:nä päädyin terapiaan, kun ahdistukset meni liian pahoiksi ja syömishäiriönkin olin kehittänyt. Terapian myötä ymmärsin, että en ollut aidosti ns. erakkoluonne, vaan pelkojeni takia defenssinä vältin ihmisiä. Että oikeasti kaipaisin ihmisiä elämääni. Sepä ei vaan ole helppoa. Olen edelleen, ja tulen varmasti olemaan loppuelämäni, vähän tökerö sosiaalisissa suhteissa, niiden vanhojen kiusaamisten ja pelkojen peruja. Joten helposti ei synny kaveruuksia kun en osaa luontevasti jutella ihmisten kanssa. Parisuhde taas - silloin masentuneena lihoin 150 kiloon, ja vaikka olenkin laihduttanut siitä paljon, olen edelleen ylipainoinen (86 kg), ja myös paljon roikkuvaa nahkaa niin naamassa kuin kropassa, eli olen poikkeuksellisen ruma. Se estää parisuhteet melkoisen tehokkaasti.

Vierailija
527/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Äläs nyt. Ainoastaan naisella on oikeus valikoida se 190 cm, hyvin tienaava komistus. Miehen pitää tyytyä siihen mitä saa.

Vierailija
528/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Äläs nyt. Ainoastaan naisella on oikeus valikoida se 190 cm, hyvin tienaava komistus. Miehen pitää tyytyä siihen mitä saa.

Molemmilla on oikeus valikoida. Silloin pitää myös hyväksyä se, ettei välttämättämättä saa mitä haluaa, eikä kitistä ja kiukutella asiasta.

Vierailija
529/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Miksi pitäisi ottaa mies joka ei sytytä? Sitähän jotkut miehet tällä palstalla valittavat, että naiselle pitäisi kelvata jokainen mies. 

Kuten jo monesti on sanottu, ei tarvitse. Päinvastoinhan täällä koko ajan hoetaan; että miehellä ei saisi olla mitään vaatimuksia tai on heti sika. Nainen saa puolestaan vaatia vaikka kuun taivaalta, koska nainen ja on oikeus.

Vierailija
530/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Kuten jo monesti on sanottu, ei tarvitse. Päinvastoinhan täällä koko ajan hoetaan; että miehellä ei saisi olla mitään vaatimuksia tai on heti sika. Nainen saa puolestaan vaatia vaikka kuun taivaalta, koska nainen ja on oikeus.

Kuten täällä on jo monesti sanottu, saa olla miehelläkin vaatimuksia. Mutta jos ei niillä vaatimuksilla löydy naista, niin silloin on turha kiukutella asiasta. Sama on myös toisin päin. Siitä täällä sanotaan,  ei itse vaatimuksista.

Vierailija
531/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Ei tarvitse, eikä moni otakaan. Mutta juuri sen takia, kun maailmassa on myös niitä ei-sytyttäviä naisia, on myös iso joukko naisia, jotka eivät meinaa löytää ketään. Kun kukaan ei halua heitä, kun ei sytytä. Joten näin ollen palstamiesten väitteet siitä, että jokainen nainen löytää helpsoti miehen, on väärä. 

Toki niille naisille on vientiä, jotka ovat miesten mielestä "sytyttäviä".

Vierailija
532/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellähän on useita pikkukoiria, ehkä sekin vaikeuttaa parisuhteen löytymistä.

Vierailija
533/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on pattereita kulunut dildossa

Vierailija
534/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti nämä yksinäisyyttään valittavat Sannat ovat kuin työttömyyttään valittavat totaalisen aikaansaamattomat ja passiiviset ihmiset.

Kun heiltä kysyy, että mitä olet tehnyt tämän kumppanin/työpaikan saamisen eteen, niin vastaus lähestulkoon aina sama: "en yhtään mitään"

Ja monet taas ovat tehneet paljonkin. Olen lähestynyt miehiä (= mennyt juttelemaan, tehnyt tikusta asiaa, pyytänyt puhelinnumeroa tai kahville, tarjonnut drinkkiä, pyytänyt treffeille tai jopa tunnustanut ihastuksen) mm. harrastuksissa, festareilla, yökerhossa, pubissa, puistossa, kaverin kotonaa järjestämissä illanistujaisissa, kirkossa, töissä, matkalla... Ei ole parisuhdetta löytynyt.

(Tiedän mitä vastaatte, yrität liian komeita miehiä 🙄. Tämä ei ole se syy eli joudutte keksimään jotain muuta.)

Minkä tasoiseksi lasket ulkonäkösi 1-10 asteikolla?

Oletko ylipainoinen tai runsaasti tatuoitu?

Oletko suosittu vai syrjitty ihminen kaveruussuhteissa?

Oletko kokeillut Tinderiä?

Olen eri mutta edelleenkin väitätte että kuka tahansa nainen saa parisuhteen sormia napsauttamalla ja sitten kuitenkin alatte kyselemään ulkonäöstä, sosiaalisesta suosiosta ja tatuoinneista. Niinpä niin...

Niin ja mikä ihme tuo on, että "minkä tasoiseksi lasket ulkonäkösi 1-10 asteikolla" :D

Eihän tuollaista voi itse arvioida, en minä ainakaan osaisi yhtään sanoa. Ihan normaalilta näytän, eli varmaan sitten keskiverto 5, mutta eihän se kerro kenenkään ulkonäöstä sinänsä mitään?

Etenkin kun jotkut tietyllä lailla ajattelevat miehet tykkäävät väittää että naiset tavoittelevat vain liian "korkeatasoisia" miehiä. Koska se että joku nainen ihastui toiseen mieheen, eikä häneen, on merkki siitä että nainen on nirso ja yliarvioi tasonsa ja tavoittelee vain top 1% miestä...

Koska sehän ei voi tarkoittaa että tässä miehessä itsessään voi olla jotain pahasti pielessä (klassinen i-n-c-e-l ajattelu karkottaa kenet tahansa) tai sitten vaan nainen ei tuntenut ihastusta/kiinnostusta. Niin käy kaikille mutta normaalit ihmiset eivät syyttele sitä toista ihmisitä eivätkä jää vuosiksi vatvomaan asiaa.

Näin miehenä sanon, että parisuhteen löytämisessä on yleensä kaksi mahdollista ongelmaa: 1) aloitekyvyn puute tai 2) aloitteiden kohdistaminen aivan vääriin ihmisiin. Aloitekyvyn puutteeseen voi olla montakin syytä: itseluottamuksen puute, ujous, epäonnistumisen pelko, ajan puute, kiinnostuksen suuntautuminen muihin asioihin (harrastukset, työ, jne), traumaattiset kokemukset (koulukiusaaminen, ahdistelun tai muun rikoksen uhriksi joutuminen) jne. Ujon tai epäonnistumista pelkäävän on todella vaikea tehdä aloite, koska nolaus omissa tai pahimmillaan toisten silmissä on iso riski.

Tuosta minulla on omaa kokemusta. Kouluaikana tehtyyn aloitteeseen tullut kielteinen vastaus, jonka mahdollisesti tulkitsin turhan jyrkästi johti pelkoon, että seuraavakin kiinnostuksen kohde vastaa kieltävästi. Kesti vuosia ennen kuin uskalsin tehdä seuraavan aloitteen.

Hankalampi ongelma on se, että kohdistaa aloitteet aivan vääriin ihmisiin. Aloitteen epäonnistumisen riski on paljon suurempi, jos omat ja kohteen preferenssit eivät ollenkaan kohtaa. Raadollisesti sanottuna ruman, köyhän, ikävaluonteisen ja kouluttamattoman on sukupuolesta riippumatta turha tavoitella vastakkaisen sukupuolen valioyksilöitä. Mutta harvoinhan tuollaisesta ääritapauksesta on kyse. Jokaisella on jotain kynnysehtoja, jotka on täytettävä, jotta toisen tekemän aloitteen voisi hyväksyä. Ne ehdot voivat olla perusteltuja tai ne voivat olla pinnallisia ja typeriä. Yksi ei halua tupakoivaa puolisoa, toinen haluaa urheilullisen puolison, kolmas haluaa koulutetun ja älykkään puolison, neljäs vaatii tietynlaista ulkonäköä. Useimmat hylkäävät välittömästi sellaisen, joka osoittaa suoraa halveksuntaa monia ihmisiä kohtaan. Yleensä jostain pitää tinkiä, mutta on asioita, joista ei tingitä.

Kunnon beta-puhetta.

Mitä mahdat tarkoittaa beta-miehellä? Minä olen ollut naimisissa yli 20 vuotta ja minulla on useampi lapsikin. Ei puolisoni täydellinen ole, mutta riittävän hyvä kuitenkin. Jos en olisi uskaltanut tehdä aloitteita, en olisi löytänyt puolisoa. Jos yrittänyt löytää täydellisen puolison, olisin luultavasti nykyään katkera ja yksinäinen sinkku. Kuten monissa muissakin valintatilanteissa järkevintä on usein tyytyä riittävän hyvään. Hylätään kelvottomat, eikä jatketa etsimistä sen jälkeen, kun on löydetty riittävän hyvä.

Ihan suoraan tähän ei sovellu ns. Secretary problem (https://en.wikipedia.org/wiki/Secretary_problem), koska etukäteen ei ole tiedossa, kuinka monesta ehdokkaasta valinta pitää tehdä. Miten valita mahdollisimman hyvä sihteeri, jos ehdokkaat haastatellaan satunnaisessa järjestyksessä, vain yksi voi saada työn, päätös valinnasta on tehtävä heti ja valinta on lopullinen? Optimaalinen ratkaisu on haastatella pieni määrä ehdokkaita, hylätä heidät kaikki ja sen jälkeen valitaan ensimmäinen ehdokas, joka on parempi kuin paras aluksi haastatelluista ehdokkaista.

Ihmissuhteet eivät ole noin suoraviivaisia, mutta matematiikka opettaa kuitenkin sen, että valintaprosessia ei kannata jatkaa loputtomiin. Jos oletetaan, että ideaalisessa parinmuodostusiässä ehtisi "haastatella" perusteellisesti vaikkapa 10 ehdokasta,  matemaattisesti järkevää olisi hylätä kolme ensimmäistä ehdokasta ja valita sen jälkeen ensimmäinen ehdokas, joka on parempi kuin aiemmat ehdokkaat.

Kun puhutaan oikeista ihmisistä, voi ajatella niinkin, että ensimmäiset tapailut ja seurusteluyritykset ovat niitä haastatteluja ja niiden perusteella muodostetaan käsitys siitä, millaisia puolisoehdokkaita on suunnilleen tarjolla ja millaisen puolison vähintään haluaa. Jos ei osaa päättää, vaan jatkaa valintaprosessia loputtomasti, lopulta ehdokkaat loppuvat (tulee liikaa ikää ja ei kelpaa enää itse ehdokkaille tai valittavissa olevien ehdokkaiden määrä laskee, koska he löytävät puolison ja poistuvat markkinoilta). 

Suomeksi sanottuna: 1) älä kuvittele olevasi nuori ikuisesti, etsi puoliso ajoissa ja 2) älä tavoittele täydellistä, vaan tyydy riittävän hyvään.  Poikkeuksia on, mutta ei kannata luottaa siihen, että kuuluu poikkeuksiin.

Vierailija
535/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten alkaa haluta turvaa elämää. Vanhemmat ovat vanhoja.

Mietin sitä, jos oma terveys pettää, niin kehen turvaan?

Kumppani on kuitenkin tuki ja turva.

Vierailija
536/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmiten alkaa haluta turvaa elämää. Vanhemmat ovat vanhoja.

Mietin sitä, jos oma terveys pettää, niin kehen turvaan?

Kumppani on kuitenkin tuki ja turva.

Ei välttämättä seksi tai läheisyys vaan yleisesti asioiden jakaminen on elämässä tärkeää. Kaipaan kumppania.

Vierailija
537/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko Sanna hielle?

Moni herkkä mies ei pysty seksiin..koska haju indigoi myös  alapää ongelmia?

Vierailija
538/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannaa kiusattiin koulussa koska hänellä oli roikkuvat rinnat, eikä rintaliivejä?

Saunassa Sanna kävi kerran viikossa , eikä käyttänyt dödöä?

Sit kiusattiin??

Vierailija
539/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseeko Sanna hielle?

Moni herkkä mies ei pysty seksiin..koska haju indigoi myös  alapää ongelmia?

Juu, herkkä mies herkistelee vaan nuken ja pornon parissa niin ei joudu kosketuksiin tyttöbakteerien kanssa. 

Vierailija
540/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannaa kiusattiin koulussa koska hänellä oli roikkuvat rinnat, eikä rintaliivejä?

Saunassa Sanna kävi kerran viikossa , eikä käyttänyt dödöä?

Sit kiusattiin??

masentuneena lihoin 150 kiloon, ja vaikka olenkin laihduttanut siitä paljon, olen edelleen ylipainoinen (86 kg), ja myös paljon roikkuvaa nahkaa niin naamassa kuin kropassa, eli olen poikkeuksellisen ruma. Se estää parisuhteet melkoisen tehokkaasti.S.anna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi