Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: 36-vuotias Sanna, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa.

Vierailija
18.04.2023 |

Tämä juttu on vain tilaajille.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009420056.html

Mitä siinä sanotaan? Ihan hyvä nuori nainen.

Kommentit (542)

Vierailija
501/542 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä yksin jättäytyä, jos itse niin haluaa. Naisellehan tuo on käytännössä aina oma valinta.

No ei kyllä ole. Hyviä miehiä on harvassa. Hyvää miestä on vaikea löytää.

Jotku ei vaan halua edes kokeilla huonon kanssa. Itse oon seurustellu usean paskan kanssa ja on kyllä ollu ajan ja mielenterveyden hukkaamista. Olisinpa pysyny sillon sinkkuna ja oottanu et löyän kunnollisen. Nyt vasta on löytyny oikea kunnollinen mies joka ei oo juoppo tai väkivaltanen tai ilkeä paska ja johon on tunteitakin.Olen 41.

Tarpeeksi monta kertaa kun on polttanut näppinsä ja saanut siipeensä, niin tulee hyvin varovaiseksi ja screenaa tarkkaan ne, joiden kanssa edes treffeille lähtee ja tapailua alottelee. Jutun Sannallakin taitaa olla huonoja kokemuksia ihmisistä ja tullut kaltoin kohdelluksi, joten on lukossa ihmisiin tutustumisen suhteen.

Onni suosii rohkeaa ja mitään ei saa, ellei yritä. Joskus se pelko kivusta ja huonosta kohtelusta vain voittaa halun tutustua pariutumismielessä. Kaikki huono kohtelu kumppanin, ystävien, sukulaisten jne puolelta vaurioittaa mielenterveyttä ihan oikeasti.

Ja silti se tapailu aloitetaan juuri niiden miesten kanssa, joiden kanssa muut naiset ovat polttaneet näppinsä. Eli niiden komeiden, itsevarmojen, sosiaalisten ekstroverttien, jotka käyttävät sopivasti alkoholia ja treenaavat salilla.

Itsevarmuus, sosiaalisuus ja järkevä alkoholin käyttö ovat hyviä ominaisuuksia ihmisessä. Komeus on katsojan silmässä ja kunnostaan huolehtiva voi olla muutakin kuin gainz-rahkamake.

Omalla kohdalla henkisen väkivallan senseiksi ovat osoittautuneet nörtähtävät ja hintelät insinöörit, joilla ei ollut paljoa kokemusta parisuhteista. Kokeilin sitten tyylin vaihtoa eronneeseen, tatuoituun moottoripyöräharrastajaan, sieltä tuli sitten fyysistä väkivaltaa. Tietoinen riski otettu, mutta nuo henkisesti kurmoottajat tekivät paljon enemmän tuhoa. Ei voi sanoa, ettenkö olisi yrittänyt deittailla erilaisia ihmistyyppejä.

Vierailija
502/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on niin että olen nyt reilu 30 vuotias mieshenkilö enkä ole koskaan seurustellut, koska olen ollut sinkku näin pitkään niin jotenkin tähän sinkkuuteen on jo tottunut ja parisuhde kuullostaa jo oudolle asialle. Väitän siis että mitä pidempään sinkkuna on niin sitä haastavammaksi parisuhteen muodostus tulee koska sinkkuuteen ihminen tottuu. Osa putoaa pois työmarkkinoilta niin minä olen pudonnut pois parisuhdemakkinoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuo tinder kyllä ihmeellinen paikka. En ymmärrä miksi miehet antavat niitä tykkäyksiä kaikille. Sitten vastataan yhdellä sanalla tai muuten vaan todella laiskasti kun nainen aloittaa keskustelun. Treffeille selviävät ovat sitten todella epävarmoja hermoilijoita. Missä on normaalit terveellä itsetunnolla varustetut miehet, joilla olisi käytöstavat hallussa?

Oletko kokeillut tai nähnyt, miltä miehen Tinderissä näyttää, jos alat todella valikoivasti laittamaan tykkäyksiä naisille?

Näin toimivat miehet ampuvat itseään jalkaan. Kun kaikki naiset laitetaan oikealle, naisilla on jopa monta sataa tyhjää tykkäystä. Samalla moni nainen itse katsoo kuvat huolella, lukee tekstin ja pysähtyy miettimään sydämen laittoa. Päätyy svaippaamaan oikealle ja match, jee!

Nainen laittaa aloitusviestin (tai toki myös jotkut jäävät odottamaan viestiä mieheltä), mutta mitään ei tapahdu koska mies ei oikeasti ollut kiinnostunut ja tarkistaa naisen profiilin vasta matchin jälkeen. Sekä miehen että naisen aikaa menee tässä vaan hukkaan.

Yli 99% matcheistäni ei johtanut mihinkään. Mies ei joko edes vastannut tai vastasi parilla sanalla ja keskutelu loppui siihen. Sain myös muutaman aggressiivisen viestin joiden ainoa tarkoitus oli loukata (hahaha luulitko että haluan sun kanssa jotain?). Se oli kuluttavaa koska itse mietin tykkäyksen laittoa tarkkaan ja laitoin viestin jokaiselle matchille viimeistään samana iltana.

Sen vajaan 1% kanssa tuli jotain keskustelua ja lopulta vuoden aikana parin kanssa kävin kahvilla, kummassakaan tapauksessa juttu ei jatkunut (toisessa tapauksessa molemminpuolisesti, toisessa mies ei halunnut). Minulla oli siis kaksi oikeaa matchia vaikka tykkäyksiä oli satoja, ja kulutin kymmeniä ja kymmeniä tunteja turhaan löytääkseni edes nuo pari keskustelukumppania.

Jos kaikki laittaisivat sydämen vain oikeasti kiinnostavalle profiilille, ja alkaisivat sitten jutella matchilleen, tätä ongelmaa ei olisi. 0 matchia on parempi kuin 500 turhaa tykkäystä. Lopputulos on molemmissa sama. Mielummin 1 match vuodessa, jos hän oikeasti haluaa tutustua.

Tämä. Miehet sanoo että no sitten en saa yhtään matchia jos en laita kaikille sydäntä. No sitten et saa! Luuletko että naista lämmittää olla sydän numero 250, sarjatulella swaipattuna, kuvia katsomatta ja tekstiä lukematta. Vaikka juttelu alkaisikin niin onpa ihanaa olla miehelle kuka tahansa naispuolinen, ei mitään väliä millainen olen, kunhan tuli match. Jotkut jopa myöntävät että pitävät matchannyttä naista rumana ja lihavana yms, mutta ku "ei oo nyt muutakaan tarjolla".

Tuossa on se syy miksi tällainen ihminen ei saa seuraa, he ovat itsensä toteuttava profetia, ja on uskomatonta että he eivät tätä tajua. "Miksi en saa ketään vaikka olen madaltanut riman niin alas että jopa ruma valas kelpaa ja laitan kaikille sydämen? Kyllä naiset on nirsoja!!!".

En tiedä pitäisikö tälle ajattelumallille itkeä vai nauraa.

Sellainen on Tinder. Siellä joutuu miehenä joka tapauksessa laskemaan riman niin alas, kuin saa. En minä miehenä edes odota Tinderiltä mitään, kunhan jotain on olemassa, jos vaikka tuuri kävisikin. On ihan turhaa mennä Tinderiin swaippailemaan kauniita naisia oikealle, se vasta ajanhukkaa on.

Niin että mieluummin hukkaat naisten aikaa seulomalla vasta toteutuneita matcheja? Mahtuuko päähäsi mitenkään, että kun kaikki miehet ajattelevat noin, ne vähätkin naiset nostavat kädet pystyyn ja äänestävät jaloillaan. Sielläpä sitten pojat keskenänne ihmettelette kunnei tule matcheja.

Ei siellä yleensä mätsejä tulekaan, kuin ihan muutama siinä alussa, kun profiilin on laittanut pystyyn. Olen miehenä Tinderissä silloin tällöin ihan vain siksi, että onpahan joku mahdollisuus ilmiömäiseen tuuriin. Ilman Tinderiä ei sitten ole yhtään mitään, ei mätsejä, eikä mahdollisuuksia.

Kerropa, mitä iloa sinulle on matchista sellaisen naisen kanssa, joka ei sinua yhtään kiinnosta ja jota et missään nimessä aio tavata? Koetko mielihyvää siitä, että voit nyrpistää hänelle nenääsi ja kenties laittaa jonkin pilkkaviestin takaisin, jos hän erehtyy ottamaan yhteyttä?

En minä nyrpistä kenellekään nenääni, enkä pilkkaa. Minä olen käynyt useamman kanssa jopa treffeillä, jotka eivät viehätä yhtään. Miksen kävisi, jos mahdollisuus joskus harvoin tulee? Olen mennyt sänkyynkin naisen kanssa, joka ei viehätä yhtään. Tällä tavalla Tinder toimii keskivertomiehelle.

Toimit siis täysin samoin kuin ne palstamiesten paheksumat alfat, jotka harrastavat seksiä *kaikkien naisten* kanssa? Varmaan myös pilkkaat ja halveksit samalla tavalla myös niitä naisia, jotka olet saanut sänkyyn kanssasi? Nehän ovat nyt ihan pilalla kieputtuaan karusellissasi.

Vierailija
504/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua 33 vuotiaana haittaa olla ikisinkku, yhden kerran seurustellut elämäni aikana, 28 vuotiaana ja suhde kesti vuoden. Tykkään niin paljon yksinolosta ja kun katsoo muiden parien ns suhteita niin ei käy kateeksi Harva on sen ns oikean kanssa ja ei oo rakkautta todellisessa suhteessa.

Vierailija
505/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmiset sen kumppanin oikein löytää jos ei deittisovelluksista? Itse en ole elämäni aikana tavannut ketään treffiseuralaista muualta kuin deittisovelluksista.

Olen käyttänyt deittisovelluksia noin 10 vuotta ja saldona on:

-muutama seksiseura löytynyt.

-3 kertaa treffeillä käynnyt sen kautta.

-sitten lukemattomia chattikaveria löytäny sieltä ja nämä keskustelut on kestänyt noin viikosta kuukauteen.

M30

Vierailija
506/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua 33 vuotiaana haittaa olla ikisinkku, yhden kerran seurustellut elämäni aikana, 28 vuotiaana ja suhde kesti vuoden. Tykkään niin paljon yksinolosta ja kun katsoo muiden parien ns suhteita niin ei käy kateeksi Harva on sen ns oikean kanssa ja ei oo rakkautta todellisessa suhteessa.

Et sinä ole ikisinkku kerta olet seurustellu. Ikisinkku on käsittääkseni ihminen joka ei seurustele elämänsä aikana kertaakaan.

Ikisinkkuja on noin 10% ihmisistä eli noin joka kymmenes on ikisinkku.

Vierailija
507/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuo tinder kyllä ihmeellinen paikka. En ymmärrä miksi miehet antavat niitä tykkäyksiä kaikille. Sitten vastataan yhdellä sanalla tai muuten vaan todella laiskasti kun nainen aloittaa keskustelun. Treffeille selviävät ovat sitten todella epävarmoja hermoilijoita. Missä on normaalit terveellä itsetunnolla varustetut miehet, joilla olisi käytöstavat hallussa?

Oletko kokeillut tai nähnyt, miltä miehen Tinderissä näyttää, jos alat todella valikoivasti laittamaan tykkäyksiä naisille?

Näin toimivat miehet ampuvat itseään jalkaan. Kun kaikki naiset laitetaan oikealle, naisilla on jopa monta sataa tyhjää tykkäystä. Samalla moni nainen itse katsoo kuvat huolella, lukee tekstin ja pysähtyy miettimään sydämen laittoa. Päätyy svaippaamaan oikealle ja match, jee!

Nainen laittaa aloitusviestin (tai toki myös jotkut jäävät odottamaan viestiä mieheltä), mutta mitään ei tapahdu koska mies ei oikeasti ollut kiinnostunut ja tarkistaa naisen profiilin vasta matchin jälkeen. Sekä miehen että naisen aikaa menee tässä vaan hukkaan.

Yli 99% matcheistäni ei johtanut mihinkään. Mies ei joko edes vastannut tai vastasi parilla sanalla ja keskutelu loppui siihen. Sain myös muutaman aggressiivisen viestin joiden ainoa tarkoitus oli loukata (hahaha luulitko että haluan sun kanssa jotain?). Se oli kuluttavaa koska itse mietin tykkäyksen laittoa tarkkaan ja laitoin viestin jokaiselle matchille viimeistään samana iltana.

Sen vajaan 1% kanssa tuli jotain keskustelua ja lopulta vuoden aikana parin kanssa kävin kahvilla, kummassakaan tapauksessa juttu ei jatkunut (toisessa tapauksessa molemminpuolisesti, toisessa mies ei halunnut). Minulla oli siis kaksi oikeaa matchia vaikka tykkäyksiä oli satoja, ja kulutin kymmeniä ja kymmeniä tunteja turhaan löytääkseni edes nuo pari keskustelukumppania.

Jos kaikki laittaisivat sydämen vain oikeasti kiinnostavalle profiilille, ja alkaisivat sitten jutella matchilleen, tätä ongelmaa ei olisi. 0 matchia on parempi kuin 500 turhaa tykkäystä. Lopputulos on molemmissa sama. Mielummin 1 match vuodessa, jos hän oikeasti haluaa tutustua.

Tämä. Miehet sanoo että no sitten en saa yhtään matchia jos en laita kaikille sydäntä. No sitten et saa! Luuletko että naista lämmittää olla sydän numero 250, sarjatulella swaipattuna, kuvia katsomatta ja tekstiä lukematta. Vaikka juttelu alkaisikin niin onpa ihanaa olla miehelle kuka tahansa naispuolinen, ei mitään väliä millainen olen, kunhan tuli match. Jotkut jopa myöntävät että pitävät matchannyttä naista rumana ja lihavana yms, mutta ku "ei oo nyt muutakaan tarjolla".

Tuossa on se syy miksi tällainen ihminen ei saa seuraa, he ovat itsensä toteuttava profetia, ja on uskomatonta että he eivät tätä tajua. "Miksi en saa ketään vaikka olen madaltanut riman niin alas että jopa ruma valas kelpaa ja laitan kaikille sydämen? Kyllä naiset on nirsoja!!!".

Sellainen on Tinder. Siellä joutuu miehenä joka tapauksessa laskemaan riman niin alas, kuin saa. En minä miehenä edes odota Tinderiltä mitään, kunhan jotain on olemassa, jos vaikka tuuri kävisikin. On ihan turhaa mennä Tinderiin swaippailemaan kauniita naisia oikealle, se vasta ajanhukkaa on.

Niin että mieluummin hukkaat naisten aikaa seulomalla vasta toteutuneita matcheja? Mahtuuko päähäsi mitenkään, että kun kaikki miehet ajattelevat noin, ne vähätkin naiset nostavat kädet pystyyn ja äänestävät jaloillaan. Sielläpä sitten pojat keskenänne ihmettelette kunnei tule matcheja.

Ei siellä yleensä mätsejä tulekaan, kuin ihan muutama siinä alussa, kun profiilin on laittanut pystyyn. Olen miehenä Tinderissä silloin tällöin ihan vain siksi, että onpahan joku mahdollisuus ilmiömäiseen tuuriin. Ilman Tinderiä ei sitten ole yhtään mitään, ei mätsejä, eikä mahdollisuuksia.

Kerropa, mitä iloa sinulle on matchista sellaisen naisen kanssa, joka ei sinua yhtään kiinnosta ja jota et missään nimessä aio tavata? Koetko mielihyvää siitä, että voit nyrpistää hänelle nenääsi ja kenties laittaa jonkin pilkkaviestin takaisin, jos hän erehtyy ottamaan yhteyttä?

En minä nyrpistä kenellekään nenääni, enkä pilkkaa. Minä olen käynyt useamman kanssa jopa treffeillä, jotka eivät viehätä yhtään. Miksen kävisi, jos mahdollisuus joskus harvoin tulee? Olen mennyt sänkyynkin naisen kanssa, joka ei viehätä yhtään. Tällä tavalla Tinder toimii keskivertomiehelle.

Toimit siis täysin samoin kuin ne palstamiesten paheksumat alfat, jotka harrastavat seksiä *kaikkien naisten* kanssa? Varmaan myös pilkkaat ja halveksit samalla tavalla myös niitä naisia, jotka olet saanut sänkyyn kanssasi? Nehän ovat nyt ihan pilalla kieputtuaan karusellissasi.

Eipä näissä taida muuta eroa olla kuin se, minkänäköisiä naisia saavaat. Nämä haukkuvat niitä top10% miehiä, koska heillä itsellään ei ole saumoja niihin nuoriin kaunottariin, joita he pyörittävät. Jos olisi, toimintatapa olisi tasan sama. Siitäpä syystä ei ole miehen näöstä tai muusta ns. statuksesta kiinni, onko hyväksikäyttäjä vai ei. Ruma köyhimys voi olla ihan yhtä pska luonteeltaan, vaikka itseään kiltiksi kehuukin.

Vierailija
508/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että jakakaa nyt naiset sitä pilluanne mahdollisimman monelle ja mahdollisimman usein. Jos vaikka joku mies suostuisi parisuhteeseen. Eikun.

Että muistakaa tytöt antaa aina kaikille niin miehet tykkää ja saatte parisuhteeseen paitsi että parisuhteeseen miehille kelpaa vain neitsyt, niinhän täällä aina jaksetaan paasata, toki pitää olla pokestaran seksitaidot miehen tyydyttämiseen mutta ei saa olla koskaan oikeasti tyydyttänyt ketään, koskaa kiinnostus naiseen lopahtaa heti jos se on moraaliton ja antaa ekoilla treffeillä SEKÄ jos se on pihtari eikä anna ekoilla treffeillä, mutta kaikki naiset pääsee aina tosta vaan parisuhteeseen.

Varmaan mussa vika kun miesten logiikkaa on joskus vaikea seurata

Samaa olen pohtinut, kun nämä miesten jutut tuntuu olevan niin kovin ristiriitaisia noissa asioissa.

Olette käsittäneet väärin. Ei teidän ole pakko antaa kenellekään yhtään mitään. Mutta ei miestenkään ole vastavuoroisesti pakko tehdä teidän eteenne yhtään mitään. 

Aika ihmeellistä että tämä itsestäänselvyys saa alapeukkuja. Eli tällä palstalla ollaan sitä mieltä, että miesten olisi tehtävä naisten eteen palveluksia vastikkeettomasti? Mielenkiintoinen näkemys. 

Vierailija
509/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on Hesarin toimittajillakin tylsää ja uutisvajetta. Suomesta löytyi ainutlaatuinen tapaus😁

Vierailija
510/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näissä taida muuta eroa olla kuin se, minkänäköisiä naisia saavaat. Nämä haukkuvat niitä top10% miehiä, koska heillä itsellään ei ole saumoja niihin nuoriin kaunottariin, joita he pyörittävät. Jos olisi, toimintatapa olisi tasan sama. Siitäpä syystä ei ole miehen näöstä tai muusta ns. statuksesta kiinni, onko hyväksikäyttäjä vai ei. Ruma köyhimys voi olla ihan yhtä pska luonteeltaan, vaikka itseään kiltiksi kehuukin.

Totta helvetissä tilaisuus tekee varkaan. Siksi erityisen komeat ja kauniit ovat yleensä vähän kusipäisiä ja jopa narsistisia: he ovat tottuneet saamaan huomiota ja hyväksyntää pelkästään olemalla olemassa. Kyllähän tuollainen taatusti sekoittaa päätä. Sama ilmiö toistuu rahalla saatavan vallan tapauksessa: eivät ne vallanpitäjien ja rikkaiden väärinkäytökset ja kusipäisyys yllätä enää ketään.

Vierailija
511/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on Hesarin toimittajillakin tylsää ja uutisvajetta. Suomesta löytyi ainutlaatuinen tapaus😁

Jep! Ei tuo Sanna ole mikään uniikki lumihiutale vaan noita ikisinkkuja on suomessa satoja tuhansia. Väestöliiton mukaan noin 10% ihmisistä ei seurustele kertaakaan elämänsä aikana.

Vierailija
512/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon Sannalle kaikkea hyvää,

Vierailija
513/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä yksin jättäytyä, jos itse niin haluaa. Naisellehan tuo on käytännössä aina oma valinta.

Minäkin olin yksin, ihan omasta tahdostani, kunnes 45  tapasin kirjekaveruuden kautta miehen, jonka kanssa olinkin sitten 20 naimisissa, se mies oli  melkein 40  ja olin hönen ensimmäisensä ja viimeisensä, koska kuolema erotti pari vuotta sitten

Vierailija
514/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me incelitkään emme koskaan ole oĺleet sillä lailla.

Vierailija
515/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on nyt sitten sitä ihanaa seksiä jota nainen kuin nainen saa sormia napsauttamalla??? On siis etuoikeus matchata miehen kanssa, joka pitää sinua täysin epäviehättävänä ja suostuu tyhjentämään kassinsa sinuun, koska muuta ei ole saatavilla ja rima on jo katuojassa???????

Rima on ehkä katuojassa, mutta otan varmasti seksin ihan tosissani silloin, jos sellaista harvoin saa. Harvoin on yhteen kertaan jäänyt! :)

Ei ole ensimmäinen kerta kun kuulee tuon mieheltä, että seksiä saa niin harvoin että silloin sitä on otettava/harrastettava jos tilaisuus tulee, partnerista viis. Mikä siinä seksissä on niin kiinnostavaa? Omalla kädelläkin sitä voi harrastaa. Joo, olen kyllä harrastanut seksiä, mutta ei se nyt niin ihmeellistä ole, että pitäisi juosta baareissa ja selata sormet ruvella Tinderiä sen takia.

Oletko ollut koskaan mies ja tuntenut fyysisesti ja mentaalisesti, millaista se on? No et ole.

Oletko sinä koskaan kokenut sitä, miltä rakastelu tuntuu, kun molemmat ovat hommassa mukana täysillä sieluillaan ja ruumiillaan. Tuskin.

Ketä kiinnostaa, jos ei tuollaista halua? Minua ei miehenä kiinnosta pätkääkään se monogaminen kärsimys, mitä tuo sinun sielu ja ruumis tuovat mukanaan.

Reiluuden nimissä, näytä tuo tekstisi naiselle aina ennen seksiä. Vain silloin sinulla on seksin aito suostumus.

Vierailija
516/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessahan harrastetaan seksiä vain, kun on tarkoitus lisääntyä?

Vierailija
517/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessahan harrastetaan seksiä vain, kun on tarkoitus lisääntyä?

Näinhän sen ainakin pitäisi olla. Turhaan seksiin tarkoitetun energian voi käyttää hyödyllisemminkin.

Vierailija
518/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna oleminen on aliarvostettua.

Tämä ei kyllä ole se tunne, kun tätä palstaa lukee. Käytännössä jokainen kirjoittaa sinkkuuden ihanuudesta (ehkä koska sillä saa niin paljon yläpeukkua).

Vierailija
519/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiesten mielestä jokainen nainen saa parisuhteen sormia napsauttamalla. Heille "nainen" on max. 23-vuotias bmi 18 isorintainen pitkähiuksinen kaunotar. Muut eivät ole naisia.

Miksi pitäisi ottaa nainen, joka ei sytytä?

M41

Vierailija
520/542 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna oleminen on aliarvostettua.

Tämä ei kyllä ole se tunne, kun tätä palstaa lukee. Käytännössä jokainen kirjoittaa sinkkuuden ihanuudesta (ehkä koska sillä saa niin paljon yläpeukkua).

Incelinä oleminen oleminen ei ole arvostettua tälläkään palstalla. Incel-ongelman poistamiseksi täällä on esitetty hyvinkin radikaaleja ratkaisuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi