IS: Testissä pakasteranskalaiset- Mikä on oma suosikkisi?
Testin voittaja on Mc Cain Golden Longs (Alankomaat), arvosana 3.9. Kilohinta 3.67 e.
Itse tykkään Mummon ranuista eniten (Suomi), 3:s sija, arvosana 3.8. Kilohinta 3 e.
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000009526180.html
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa jotain Rainbown ranuja? Yäk!
Ne tikut on hyviä. Vai onko ne kotimaista-merkkiä? Kuitenkin prismasta. Nuo poimutetut ei ole hyviä.
Tekee itse jauhoisista perunoista, niin ne maistuvat oikesti perunoilta. Leikkaa kokoon, ja keittää vähän aikaa. Kuivattaa jieman ja öljyttynä uuniin.
Oolannin sileät menettelee. Useammin tulee laitettua lohkoperunoita kuin ranskiksia.
Vierailija kirjoitti:
Aika monikin veikkaisin, kerran niitä on myynnissä 😅! Eikä ne sen epäterveellisempiä oo kuin jotkut Mummon, tai Oolannin.. yhtä rasvasta ja epäsopivaa syötäväksi kaikki tyynni.
Rainbow Ranskalaiset on kuin pahvia söisi. Halpaa ja pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Tekee itse jauhoisista perunoista, niin ne maistuvat oikesti perunoilta. Leikkaa kokoon, ja keittää vähän aikaa. Kuivattaa jieman ja öljyttynä uuniin.
Kai myös itse kasvatat perunat?
Meilläkin syödään Mummon ranuja nykyisin, ovat hyviä. Ennen syötiin Oolannin raneja, mutta Mummot olikin yllätyksekseni parempia.
Lidlin kahden kilon pussillinen. Arvostan hyvän maun lisäksi kohtuullista hintaa.
Mitä muuta te niiden ranujen kansa syötte? Nauravat nakit? Makkaraa? Mikä olis suosikki lisuke?
ahmatti___ kirjoitti:
Mitä muuta te niiden ranujen kansa syötte? Nauravat nakit? Makkaraa? Mikä olis suosikki lisuke?
Nakit. Uunimakkara syödään perunamuusin kanssa. Moni on toki päinvastaista mieltä.
ahmatti___ kirjoitti:
HK;n Blöötä. Pannulla paistettuna ja sipulia sekaan. Aa että!
Laitan mielummin uunikasviksia. En ole ostanut valmiita ranskalaisia enää vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Laitan mielummin uunikasviksia. En ole ostanut valmiita ranskalaisia enää vuosiin.
Itse tykkään enemmän amerikkalaisista kuin korealaisista toimintaelokuvista, mutta sitäkään ei tässä keskustelussa kysytty.
Oolannin ranut on pilattu vähentämällä rasvaa.
Miksei Oolannin poimutetut ranskalaiset olleet mukana, ne on oma suosikkini.
ahmatti___ kirjoitti:
Kalapuikkoja, kalapihviä tai kalapullia minä ainaki syön ranskisten kanssa. Tai sitten paistettuu munaa. Tai pelkkiä ranskiksia. HYVÄÄ ON kaikin tavoin. 🤤
Ja ranskisten kanssa juon maitoa aina, vaikken muutoin juo.