Olen kyllästynyt olemaan aina söpö ja suloinen
Olen kuitenkin 180cm ja 32 vuotias. Ikinä en kuule olevani kaunis vaan "cute" ja "adorable".
Miten muuttaisin itseni kauniiksi?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Miks teitä kehutaan enkuksi?
Muuten ihan evvk.
Asun Englannissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa tapailemasta yöntimoja ja hiekkajoonaksi. Tuo betaulkkarimiesten lirkuttelu huonolla englannilla on noloa, kuten on heidän tapailunsakin.
Suomalaiset ovat aika harvassa täällä.
Ap
Minuakin kutsutaan usein söpöksi ja suloiseksi.
Joskus myös kuumaksi ja kauniiksi, mutta useammin söpöksi ja suloiseksi.
Luulen että söpö ja suloinen on joskus myös helpompi sanoa.
T. 173cm
Miettikää miltä tuntuu naisista, joiden ulkonäöstä ei ole kukaan mies eikä nainen koskaan sanonut mitään kaunista. Ei lapsena, nuorena, keski-ikäisenä eikä vanhana
Ei hätää. 10 vuoden sisällä rupsahdat ja ongelma häviää.
Vierailija kirjoitti:
No mieti kun itse olen pienikokoinen 149 cm ja siro. Ja naamasta babyface, isot silmät ja täyteläiset huulet.
Sinä sentään olet pitkä, minä näytän vauvamaiselta ja olen se söpö typykkä jota ei tarvitse ottaa tosissaan koska oon se ikuinen pikku misu.
149cm?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen kirahvi voi olla söpö eikä suloinen. Eri asia, jos ap olisi max 165 cm
Tytöt hiljaa siellä. Ei tuo pituus ole mikään kirahvi. Musta vähän tuntuu ettette edes tiedä mikä on söpöä ja mikä ei.
Ap pistä tosi korkeat korot ja hyvä ryhti. Näytä kuka on Nainen. ;)
Parempi olisi vaan olla tyytyväinen, jos saa mitään kehuja osakseen ja varsinkin jos kehut ovat rehellisiä. Kaikki ei saa kehuja ja tule huomioiduksi eivätkä tunne olevansa erikoisia kenellekään. Sääli koska jokainen ihminen on laulun arvoinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieti kun itse olen pienikokoinen 149 cm ja siro. Ja naamasta babyface, isot silmät ja täyteläiset huulet.
Sinä sentään olet pitkä, minä näytän vauvamaiselta ja olen se söpö typykkä jota ei tarvitse ottaa tosissaan koska oon se ikuinen pikku misu.
149cm?
Niin olen tuon pituinen. Onko se joku ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
149cm?
Minulle on. Petitet on niin vastustamattomia että menetän mielenrauhani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
149cm?
Ei ole ongelmaa. :)
Ehkä ikäännyt hitaammin, toivottavasti viihdyt seurassamme vielä pitkään. 😘
Vierailija kirjoitti:
taskuraketti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taskuraketti?
Mikä ihmeen taskuraketti??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You are so cute and adorable, OMG u so cuteeeeeee!!! :33333 <33333
Tapailemani mies sanoi tämän kun ensimmäisen kerran olimme videopuhelussa ennen ensitreffejä 😅
Ap
Ehkä sulla oli joku filtteri päällä? Pinkki kissa? Piirroshahmo?
Kauniina oleminen on overrated. Itse kyllä pidän itseäni kauniina mutta kauniina oleminen ei välttämättä ole kaunista, joka itsessään ironisesti on aika kaunista. Kaunista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailemani mies sanoi tämän kun ensimmäisen kerran olimme videopuhelussa ennen ensitreffejä 😅
ApEhkä sulla oli joku filtteri päällä? Pinkki kissa? Piirroshahmo?
Ei ollut filtteriä, kuitenkin ihan oikeassakin elämässä kutsui noilla sanoilla ja pussasi otsaa 😅
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miks teitä kehutaan enkuksi?
Muuten ihan evvk.
Minun miesystävä on brittiläinen, joten englanti on hänen äidinkieli. Kyllä se toki osaa sanoa ihan suomeksikin, että oot söpö.
T: aiempi vastaaja
Vierailija kirjoitti:
KAWAIIIIIII!
neliykkösenä tuo söpö/suloinen tuntuu jo kivalta.