Olen kyllästynyt olemaan aina söpö ja suloinen
Olen kuitenkin 180cm ja 32 vuotias. Ikinä en kuule olevani kaunis vaan "cute" ja "adorable".
Miten muuttaisin itseni kauniiksi?
Kommentit (48)
Et mitenkään. Ole tyytyväinen, että olet edes söpö ja suloinen.
No mieti kun itse olen pienikokoinen 149 cm ja siro. Ja naamasta babyface, isot silmät ja täyteläiset huulet.
Sinä sentään olet pitkä, minä näytän vauvamaiselta ja olen se söpö typykkä jota ei tarvitse ottaa tosissaan koska oon se ikuinen pikku misu.
Vierailija kirjoitti:
You are so cute and adorable, OMG u so cuteeeeeee!!! :33333 <33333
Tapailemani mies sanoi tämän kun ensimmäisen kerran olimme videopuhelussa ennen ensitreffejä 😅
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mieti kun itse olen pienikokoinen 149 cm ja siro. Ja naamasta babyface, isot silmät ja täyteläiset huulet.
Sinä sentään olet pitkä, minä näytän vauvamaiselta ja olen se söpö typykkä jota ei tarvitse ottaa tosissaan koska oon se ikuinen pikku misu.
Mut otetaan onneksi vielä tosissaan, varsinkin, kun töissä tiedetään, etten sano mitään ellei mulla ole oikeasti sanottavaa ja olen kouluttanutkin uusia työntekijöitä.
Mutta ärsyttää välillä kuulla olevansa söpö.
Satuin kuulemaan kun kaksi pelikaveriani puhui musta, että näytän juuri yläasteelta päässeeltä.
Ap
Kuka jaksaa lässyttää noin? Vetäisin heti linjan kiinni
Söpö+suloinen on isompi kehu kuin kaunis.
Ilmoita se somessa, usein. :) Itse taas haluaisin olla söpö ja nätti (kuin samojedikoira), mutta pelkään että muistutan kohta keski-ikäistä tätiä.
Vähän sama. Tosin olen myös pieni ja babyface, vaikka ikää kohta 40. Miesystävä aina sanoo että you're so cute, no kivaahan se toisaalta on.
Ihan yks hailee.
Kasva aikuiseksi.
Miks teitä kehutaan enkuksi?
Muuten ihan evvk.
Vierailija kirjoitti:
Miks teitä kehutaan enkuksi?
Muuten ihan evvk.
evvk siis # omg salee siis niiku awww evvk awwwkard siis tosi cringee #yolo #svag #sale
Lakkaa tapailemasta yöntimoja ja hiekkajoonaksi. Tuo betaulkkarimiesten lirkuttelu huonolla englannilla on noloa, kuten on heidän tapailunsakin.
Mä olen kans. Aina söpö.
Aloin vasta kolmekymppinä hyväksymään sen ja kääntämään eduksi.
Mä oon niin saakelin söpö ja herttainen että saan mitä haluan kun kukaan ei voi vastustaa 😏
Olisin tyytyväinen että olet edes söpö tai suloinen
T 40v femcel joka on söpö ja suloinen mutta mielenterveys ongelma joka pakottaa minut olemaan kontrollista omasta imagostani estää seksin harrastamisen
Muslimimiehelle nainen on kuin lapsi: söpö.
Ei tuollainen kirahvi voi olla söpö eikä suloinen. Eri asia, jos ap olisi max 165 cm
Auttaisiko joku leikkaus naamaan?
Vierailija kirjoitti:
Otan sut vaimoksi
You are so cute and adorable, OMG u so cuteeeeeee!!! :33333 <33333