Mitä on koiranne rakkain lelu? Mitä leluja koirillanne on? Vai onko
Leikkiilö teidän koirulit älyleluilla vai retuuttaako se tyynyjä? Onko lelut lattialla vai onko niillä joku oma paikka? Meidän saksanpaimenkoiralla on frisbee jota heitellään puistossa ja pari vinkulelua joista lähtee kauhea meteli.
Kommentit (1003)
Vierailija kirjoitti:
Paimen leikkii ihan millä vaan mistä minä vihjaankaan että sillä saa leikkiä.
Katsoin kerran koira kamerasta kun meidän paimen heilutteli yksikseen olohuoneessa mummon kutomaa vilttiä edes takaisin suussaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempi lelu on Kongin "älylelu" ja pehmonalle. :) Tykkää myös kovasti palloista
mikäs se sellainen kongin älylelu on?
Luitko ketjua?
Vierailija kirjoitti:
Kengilläkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kerran koira kamerasta kun meidän paimen heilutteli yksikseen olohuoneessa mummon kutomaa vilttiä edes takaisin suussaan
kAUHEAA
Vierailija kirjoitti:
Pieni pehmeä vinkupallo on lemppari.
Sain juuri mainoksen interaktiivisesta älypuruluusta. Tuotekuvauksesta ei selvinnyt mitä tämä älylelu varsinaisesti tekee. En kyllä antaisi koiran hampaisiin mitään elektroniikkaa sisältävää.
Pehmeä vinkupallo on meidän bordercollien lemppari myös
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lelut oli hetkessä palasina paitsi kuminen aktivointipallo. Eniten se varmaan tykkäsi etsiä lenkillä mahdollisimman isoja puukalikoita ja kävellä sitten pää vaappuen puolelta toiselle koko loppulenkin ajan. Kotona senkin sai sitten repiä kappaleiksi.
Meillä sama ongelma :(
Vierailija kirjoitti:
Meidän jo edesmennyt Cavalier-poika suorastaan pelkäsi tuollaista röhkivää possua, eikä koskaan leikkinyt sillä! Mutta pinkki pehmolelu-possu oli kaikista mieluisin lelu.
Ai että oikein cavalier poika...
Koiramme syö muiden koirien jätöksiä
pekka kakka kirjoitti:
Minun dolkismaister piskini tykkää mun käytetyistä dildoista jotka on käytetty anuksen reiässä.
Olipa törkeä kommentti
Vierailija kirjoitti:
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se tuollainen koira kamera on?
Vierailija kirjoitti:
Naapurin kissoilla leikkii
Törkeää!!