Mitä on koiranne rakkain lelu? Mitä leluja koirillanne on? Vai onko
Leikkiilö teidän koirulit älyleluilla vai retuuttaako se tyynyjä? Onko lelut lattialla vai onko niillä joku oma paikka? Meidän saksanpaimenkoiralla on frisbee jota heitellään puistossa ja pari vinkulelua joista lähtee kauhea meteli.
Kommentit (1000)
Vinkuva kuminen kana. Se on vähän sellainen rypyläinen, että saa siitä hyvin otteen. Leikki on kaikilla leluilla sama, eli ihminen heittää ja koira hakee. Kana on kuitenkin suosikki ja sen tuo korista mun eteen kun haluaa leikkiä.
Toinen on Poker Box, eli 4 erilaista laatikkoa, joihin piilotetaan pieni herkku. Siihen ei näytä kyllästyvän ikinä.
Mun koira ei itse vinguta tai pure lelujaan yksin. Kaikki lelut on säilyneet vuosikausia menemättä rikki. Koiralla on muutama pehmeä vinkulelu ja muutama kuminen sekä joitakin aktivointileluja.
meidän koira ei ole vauva niin ei se leiki
Pöllitty katuharja ihan paras ;)
Mulla on jackrussell ja ne on tunnettuja siitä, että lelut ei kestä niiden "myyrien tappamiseen suunniteltuja" hampaita. Ainoa lelu, mikä on kestänyt 4 vuotta, on älypelipallo. Sen sisään laitetaan herkkuja, jotka tulevat palloa pyörittämällä ulos. Kaikki muu on paloina 30sekuntia -30 minuuttia. Tämä jälkimmäinen oli 15 euron vinkulelu, jossa oli 18 vinkua.
(Tämä on rotantappospesialisti. Myyriä se tappaa vaikka kesken kävelylenkin. Lenkkeily on monesti sitä, että koira kulkee ojassa nenä maassa ja minä tien laidassa talutin koirassa. Menee pikku hetki, koira sukeltaa heinikkoon ja kappas, myyrä napattu ja se lentää ilmassa niskat poikki. Viimeksi lensi päästäinen ilmassa toissapäivänä. Kerrostalon roskakatoksesta nappasi viime talvena kolme rottaa....)
Meidän koiralla ei ole juuri leluja, kun ne eivät kestä paria minuuttia kauempaa ehjänä. Solmulelun kanssa joskus leikitään vetoleiķkiä, mutta itsekseen koira ei voi sen kanssa pelata. Pallo löytyy myös, mutta sitäkin pitää pitää pilossa.
Voisitko vastata kysymyksiin? AP
Koiramme suosikki leluja on pyykkikorista varastetut sukat ja alushousut, toivoisimme että koirallamme olisi joku muu lempilelu. kyllä omistamme oikeitakin koiranleluja.
Vierailija kirjoitti:
Koiramme suosikki leluja on pyykkikorista varastetut sukat ja alushousut, toivoisimme että koirallamme olisi joku muu lempilelu. kyllä omistamme oikeitakin koiranleluja.
Minulla on sellainen ritilämallinen pyykkikori, jossa siis pyykit pilkottavat rei'istä, ja koiran suosikkipuuhaa on vetää sieltä korista likaisia sukkia. Ne sukat eivät kiinnosta sitä enää siinä vaiheessa, kun ovat ulkona korista, mutta se vetäminen on sen mielestä tosi hauskaa. Tosin ei enää sitten, kun pyykkikori joskus kaatuu kovalla metelillä ja koira pelästyy. Mutta se unohtaa sen taas viikossa ja palaa kiskomaan sukkia.
Kettu pehmo jonka on repinyt niin, että pumpulit on pitänyt ottaa pois. Vieläkin se on sen rakkain lelu.
Sukat. Ei vaan ole tarkoitettu niitä leluiksi, mutta aina niin innoissaan kanniskelee niitä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Inhoan itseäni.
??
Meillä vain yksi koirista pitää leluista, eikä niistä yksikään ehdi kehittyä rakkaimmaksi, kun tuhoaa ne niin nopeasti. Muut koirat eivät perusta leluista, mitä nyt yksi saattaa lenkillä innostua kantamaan keppiä.
Yhden lemppari on vinkuva pallo, joka on öisin laitettava piiloon että saa nukuttua.
Toisella suosikki on dinosaurus pehmo, sitä se hoivaa hellyydellä, muut pehmot revitään kappaleiksi sekunnissa.
Kolmas ei ymmärrä lelujen päälle.