Uusi suhde ja ongelmia
Olen juuri aloittanut suhteen ihanan miehen kanssa, mutta ongelmia on jo tullut:
Mies ei esim halua että kosken häneen yöllä hellyyttely mielellä (kun olen yökylässä niin mies kääntää kylkeä ja nukkuu), ei halua oikeastaan edes seksiä ja jos haluaa niin se on vain omien tarpeidensa tyydyttämistä.
Mies ignooraa minua kun olemme yhdessä. Silloin tällöin hän oma aloitteisesti tulee pusuttelemaan minua. Jos puhun ja hän tekee jotain muuta niin hän käskee minua olemaan hiljaa.
Mies ei ole paljoa seurustellut ja seksi ei ole erityisen hyvää. Onko käytöksen syy epävarmuus vai mikä? Harmittaa kun itse yritän olla aurinkoinen ja mukava hänelle.
Kommentit (74)
Kyllä olet unelma miehen löytänyt. Käskee ja haluaa nukkua. Teillä on loistava elämä edessä.
Seurustelin hetken miehen kanssa, joka esitti olevansa kovin kokematon ja luulin pitkään laadultaan ja kestoltaan paskan seksin johtuvan hänen estyneisyydestään ja kokemattomuudestaan.
Oikeasti mies oli narsistipsykopaatti sarjapanija, naisia liukuhihnalla hyväksikäyttävä eliö, joka niisti jokaisesta naisesta irti sen mitä pystyi niin kauan, kun esitys upposi.
Ap, ala pakata ja varo tauteja, jos vielä erehdyt koskemaan hänen elimeensä.
miehillä kun ei se seksi ole ainoa asia päässä, niinkuin monilla naisilla.
Eli kysymyksessä ei olekaan ihana mies, vaan että ap:stä on ihanaa että on mies. Ihan mikä tahansa tai millainen tahansa mies.
Vierailija kirjoitti:
Siksipä ap:n kannattaakin nyt lopettaa seksi kokonaan kaikissa muodoissaan tuon miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin hetken miehen kanssa, joka esitti olevansa kovin kokematon ja luulin pitkään laadultaan ja kestoltaan paskan seksin johtuvan hänen estyneisyydestään ja kokemattomuudestaan.
Oikeasti mies oli narsistipsykopaatti sarjapanija, naisia liukuhihnalla hyväksikäyttävä eliö, joka niisti jokaisesta naisesta irti sen mitä pystyi niin kauan, kun esitys upposi.
Tämä tarina kuulostaa hieman keksityltä. En oikein pidä uskottavana että narsistinen sarjapanija esittäisi kokematonta.
Vierailija kirjoitti:
Eli kysymyksessä ei olekaan ihana mies, vaan että ap:stä on ihanaa että on mies. Ihan mikä tahansa tai millainen tahansa mies.
Veikkaisin että tämä kyseinen mies on komea. Tai siis komeampi kuin mihin aapeella normaalisti on ollut mahkuja. Siksi roikkuu miehessä vaikka jollain tasolla ymmärtääkin että suhde on tuhoon tuomittu.
Ihana ja kaikki tuo muu kerrottu eivät nyt oikein natsaa yhteen.
Jos tarina on totta niin nimimerkki on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarina kuulostaa hieman keksityltä. En oikein pidä uskottavana että narsistinen sarjapanija esittäisi kokematonta.
Mikäpä on parempi taktiikka? Saada käytettyä naista ilman, että se lähtee heti saman tien. Jos kerrot olevasi tosi kokenut ja rehvastelet niin nainen lähtee ekan seksikerran jälkeen menemään. Josctaas esität surkeaa, jonka taidot ovat ruosteessa, mutta niiiiin rakastunut naiseen, jää nainen säälistä ja saattaa jopa alkaa opettaa miestä (joka nauraa partaansa).
Työkaverini, nainen, oli tuollainen.
Hän halusi pitkän ja komean miehen jota talutella ulkona esittelemässä muille (kateellisille).
Muuten mies sai olla miltei mitä negatiivista tahansa.
Usein olivat myös tyhmiä. Työkaverini varoitti miehiä pitämään suunsa kiinni ja että antaa hänen hoitaa puhuminen.
Joskus joku ei uskonut ja möläytteli, työkaverini harmitukseksi.
Oli siinä pokassa pitelemistä silloin. Muilla kuin miehellä.
Älä kiusaa miestä äläkä itseäsi. Tänne saakka huutaa gaydar valo. Kerro miehelle ettet halua estää tätä löytämästä onneaan. Kehoita hakeutumaan Grinderiin. Sä taas.. mieti hetkinen mitä oikeastaan haet suhteelta.
Minun aviomieheni voisi olla hieman kuvatun kaltainen. Hän haluaa nukkua rauhassa ja häiriintyy kaikesta mahdollisesta nukkuessaan. Nyt olen sopeutunut siihen, että hän nukkuu eri huoneessa. Hyvä uni on kuitenkin tärkeää meille kaikille. Hän myöskin toivoo, ettei häntä keskeytetä "turhaan", jos hän esim. lukee. Ja saattaa töksäyttääkin jotain. Olemme olleet naimisissa yli 20 vuotta. Edelleen saatan pahoittaa mieltäni näistä jutuista, mutta kyllä voin sanoa hänen olevan minulle rakas. Hän ei osaa kovin hyvin validoida toisten tunteita. Toisinaan kuvittelen hänellä olevan autismin kirjon piirteitä. Muuten hän on älykäs, fiksu ja hyvin toimeentuleva.
Vierailija kirjoitti:
Minun aviomieheni voisi olla hieman kuvatun kaltainen. Hän haluaa nukkua rauhassa ja häiriintyy kaikesta mahdollisesta nukkuessaan. Nyt olen sopeutunut siihen, että hän nukkuu eri huoneessa. Hyvä uni on kuitenkin tärkeää meille kaikille. Hän myöskin toivoo, ettei häntä keskeytetä "turhaan", jos hän esim. lukee. Ja saattaa töksäyttääkin jotain. Olemme olleet naimisissa yli 20 vuotta. Edelleen saatan pahoittaa mieltäni näistä jutuista, mutta kyllä voin sanoa hänen olevan minulle rakas. Hän ei osaa kovin hyvin validoida toisten tunteita. Toisinaan kuvittelen hänellä olevan autismin kirjon piirteitä. Muuten hän on älykäs, fiksu ja hyvin toimeentuleva.
Kiitos kommentista. Panostan vielä suhteeseemme ja katson minne se etenee
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommentista. Panostan vielä suhteeseemme ja katson minne se etenee
Miten aiot siis panostaa? Antaa suuseksiä entistä enemmän? Kiittää häntä nöyrimmästi, kun hän on sinulle ilkeä? Mennä oma-aloitteisesti muualle nikkumaan? Vai miten?
Mitä sinä välität tuollaisesta pikkuseikoista? Mieshän on komea ja tyylikäs. Ota unilelu kainaloosi ja hankkiudu omin käsin onneen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen tulisi ymmärtää äärettömyyksiin asti? Näillä kahdella ei vielä edes ole lapsia. AP pystyisi helposti lähtemään. Parin vuoden päästä maha pystyssä huomaa miehen olevan samanlainen mölli kuten nyt. Erona lähinnä se ettei pääse niin iisisti irtaantumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies hakee kulissia millä keulia somessa.
Ihmettelen tämän palstan kirjoittajien tasoa. Tuon edellisenkin. Kirjoittajien iästäkään ei ole mitään tietoa, mutta elämänkokemusta ilmeisen niukasti.
Minun mielestäni panostaminen on sen osoittamista, että toinen on tärkeä sanoin ja teoin. On myös hyväksi sanoittaa omia tuntemuksia ja toiveita sekä kysyä toisen toiveista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tämän palstan kirjoittajien tasoa. Tuon edellisenkin. Kirjoittajien iästäkään ei ole mitään tietoa, mutta elämänkokemusta ilmeisen niukasti.
Minun mielestäni panostaminen on sen osoittamista, että toinen on tärkeä sanoin ja teoin. On myös hyväksi sanoittaa omia tuntemuksia ja toiveita sekä kysyä toisen toiveista.
Mielestäni se, että toinen haluaa suuseksiä usein, eikä anna toiselle ollenkaan, koska ei nyt vaan halua, kertoo jo kaiken tarvittavan. Ei siinä enää mitään sanoiteta tunteita. Mies on yksinkertaisesti ilkeä ja itsekäs.
Vaadimme gay editionia! Papin kysyessä vastustaako kukaan tätä liittoa penkistä nousee miehen miespuolinen salarakas.