Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi osan on pakko huutaa

Vierailija
17.04.2023 |

Mikä ihme siinä on kun osa ihmisistä ei osaa puhua tavallisella äänellä vaan on pakko karjua aivan kaikki mitä suustaan päästää? Enkä tarkoita tällä kantavaa ääntä vaan sitä että osa puhuu ihan huutaen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He on kuuroutuneet päikyssä tai sitten muuten vaan tykkäävät vallankäytöstä, mitä kailottaminen on.

Vierailija
2/5 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne on vähä läskejä akkoja mitkä kailottaa joka paikassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ja koulussa olin arka hiljainen, ja minua kiusattiin siitä. Yhden kerran 7-luokalla kiusaajapoika vinoili minulle esitelmäni aikana aivan ennenkuulumattoman ilkeästi, ettei saa selvää/kuule mitään, eikä opettaja sanonut mitään. Siitä päivästä lähtien olen puhunut aivan liian kovalla äänellä. Häpeän sitä, mutten enää osaa puhua hiljaa.

Vierailija
4/5 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden mieheni poika "puhuu" huutamalla. Ärsyttävää! Pakko sanoa välillä että ei tarvi huutaa kun vähemmälläkin kuulee mutta en joka kerta viitsi kun sanotaan sitten että mä valitan. :(( Huonokuuloinen on kun kuuntelee liian isolla musiikkia ja tiktokkeja mutta eivät usko kun sanon.

Vierailija
5/5 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He osaavat ja uskaltavat avoimesti "ilmaista tunteitaan". Sitähän nykyään arvostetaan kovasti.

Lisäksi nuo kovaääniset kailottajat inhoavat hiljaa puhuvia ihmisiä. Kävin alkossa, en löytänyt etsimääni tuotetta, kysyin myyjältä. Minulla on hiljainen puheääni. Myyjää ketutti kun ei kuullut kunnolla puhettani. Joten se räjäytti ilmoille aivan täysiä "Mitä sä sanoit!!!" Tai minkähän möläytyksen se nyt huusikaan taas. Huusi mulle täysiä päin kasvoja tolleen, jotta mä puhuisin lujempaa. No meinas käydä päinvastoin: mulla meni pasmat niin sekasin etten meinannut pystyä sanomaan enää sanaakaan.

Tollasia ihmisiä palkataan myyjiksi ja asiakaspalvelijoiksi firmoihin. Ei niihin putiikkeihin enää toiste uskalla mennä. Karkottavat asiakkaat tehokkaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän