Uusi suhde ja ongelmia
Olen juuri aloittanut suhteen ihanan miehen kanssa, mutta ongelmia on jo tullut:
Mies ei esim halua että kosken häneen yöllä hellyyttely mielellä (kun olen yökylässä niin mies kääntää kylkeä ja nukkuu), ei halua oikeastaan edes seksiä ja jos haluaa niin se on vain omien tarpeidensa tyydyttämistä.
Mies ignooraa minua kun olemme yhdessä. Silloin tällöin hän oma aloitteisesti tulee pusuttelemaan minua. Jos puhun ja hän tekee jotain muuta niin hän käskee minua olemaan hiljaa.
Mies ei ole paljoa seurustellut ja seksi ei ole erityisen hyvää. Onko käytöksen syy epävarmuus vai mikä? Harmittaa kun itse yritän olla aurinkoinen ja mukava hänelle.
Kommentit (74)
Mikä ihme miehessä herätti kiinnostuksesi alunperin.
Vierailija kirjoitti:
Niin että mikä tässä miehessä on ihanaa? Ei käynyt ilmi aloituksessa.
Ihanaa hänessä on samanlaiset tulevaisuuden haaveet kuin minulla. Lisäksi hän on komea ja tyylikäs
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme miehessä herätti kiinnostuksesi alunperin.
Sinä päivänä kun sovimme, että seurustelemme niin miehen käytös muuttui. Seurustelun aloitus tuli miehen aloitteesta
Pitääköhän mies sinusta juurikaan?
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa hänessä on samanlaiset tulevaisuuden haaveet kuin minulla. Lisäksi hän on komea ja tyylikäs
No eiköhän tällaisia miehiä löydy muitakin kuin tunnevammalla varustettuna.
. Ja varmaankin ainoa mies maailmassa. Ei haittaa, vaikka on vähän tyly.
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on yhteisenä haaveena suhde, jossa on läheisyyttä ja seksiä?
Taas kerran
Puhu hänen kanssaan, ei Vauva.fissä
Jos ei keskustelu onnistu niin erolta vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa ap ei ole itse mitenkään kaikista hyvännäköisin ja siksi on mahikset vain tuollaiseen välttelevään komistukseen.
Olen vähän samanlainen puutteellinen ja kuiva mies joka tutustui naiseen ja nyt ihmettelen hänen ylistelyään ja ripustautumistaan. Johtuu varmaan siitä kun hän ei juuri näe muita miehiä elämässään ja kyseessä on sellainen autiosaarisyndrooma.
Yhteisenä haaveena menestyä uralla ja hankkia perhe. Asua ok talossa jne. Mies ei ole erityisen varakas, hyvä paikkainen toimistotyöntekijä.
Mietin että miksi mies haluaa seurustella kanssani kun käyttäytyy niin? Kun sanoin että voimme seurustella niin käytös muuttui heti samana päivänä ja alkoi pahenemaan. Eilen pysähdyin miettimään tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa ap ei ole itse mitenkään kaikista hyvännäköisin ja siksi on mahikset vain tuollaiseen välttelevään komistukseen.
Olen kaunis nuori nainen ja saan normaalisti miehiltä paljon huomiota. Miesystäväni ei ole mikään malli mutta perus komea ja riittää minulle. Ystäväpiirissäni on miehiä myös.
Miksi väität kommenttisi alussa, että mies on ihana?
Vierailija kirjoitti:
Miksi väität kommenttisi alussa, että mies on ihana?
Suhteen alussa ennen seurusteluamme hän oli todella kiltti ja huomaavainen, ehkä rakastuin. Hänen silmänsä on niin lumoavat että niitä voisi katsella tunti kausia.
Miehellä ei ole kuin 2 ystävää, olenkin miettinyt että liittyykö tämä jotenkin hänen luonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se lista tuli koko komeudessaan. Kääntelee kylkeä ja tyydyttelee omat tarpeet. Sehän on ihanaa, kun on ihana mies.
Ingnooraava ja turpa kiinni olemaan käskevä ei ole minun mielestäni ihana mies .