Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde ja ongelmia

Turhaan suhteessa?
17.04.2023 |

Olen juuri aloittanut suhteen ihanan miehen kanssa, mutta ongelmia on jo tullut:

Mies ei esim halua että kosken häneen yöllä hellyyttely mielellä (kun olen yökylässä niin mies kääntää kylkeä ja nukkuu), ei halua oikeastaan edes seksiä ja jos haluaa niin se on vain omien tarpeidensa tyydyttämistä.

Mies ignooraa minua kun olemme yhdessä. Silloin tällöin hän oma aloitteisesti tulee pusuttelemaan minua. Jos puhun ja hän tekee jotain muuta niin hän käskee minua olemaan hiljaa.

Mies ei ole paljoa seurustellut ja seksi ei ole erityisen hyvää. Onko käytöksen syy epävarmuus vai mikä? Harmittaa kun itse yritän olla aurinkoinen ja mukava hänelle.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette nuoria?

Mieti nyt mitä hyvää suhteessa on ja mitkä asiat hiertää. Ja vaakakuppiin sitten vaan. Eli onko sitä hyvää niin paljon, että se kumoaa ne ikävät asiat. Jos ei ole, suhteella ei ole tulevaisuutta.

Toki kannattaa myös miettiä, mitä itse haluaa ja millaisen suhteen näkee itselleen parhaana ja täyttääkö tuo suhde ne halut. Koska eihän missään suhteessa mennä vain toisen ehdoilla. 

Vierailija
22/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkkisi Turhaan suhteessa? kertoo aika paljon. Tavoitteena on saada ok-talo ja lapsia ja jos suhde ei johdakaan niihin, niin se on ollut turha. Viis siitä, onko miehen kanssa hyvä olla.

Kyllähän tuossa kohtaa pitäisi jo vetää johtopäätökset, en ainakaan itse jatkaisi enää hetkeäkään tuollaisen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kiinnostaa kaunis poikarakkaus.

Vierailija
24/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset ja saat parempaa.

Miksi naiset itkee kusipäisten miesten perään?

Vierailija
25/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua missään nimessä antaa minulle suuseksiä mutta minä annan hänelle ja usein. Se on myös ikävää Olen ollut hiljaa koska mies sanoi että ei halua.

Vierailija
26/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Mies ei halua missään nimessä antaa minulle suuseksiä mutta minä annan hänelle ja usein. Se on myös ikävää Olen ollut hiljaa koska mies sanoi että ei halua.

Siis aloituksen on pakko olla provo.

Vierailija
27/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloittaja kirjoitti:

No ei ole provo!! Olisikin ):

Vierailija
28/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suhde vaatii aikaa, jos olet siihen valmis. Ole vain oma itsesi, mies voi olla oma itsensä. Etsi toinen, jos et saa siirrettyä tunnetilaasi häneen.

Vierailija
29/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi väität kommenttisi alussa, että mies on ihana?

Suhteen alussa ennen seurusteluamme hän oli todella kiltti ja huomaavainen, ehkä rakastuin. Hänen silmänsä on niin lumoavat että niitä voisi katsella tunti kausia.

Miehellä ei ole kuin 2 ystävää, olenkin miettinyt että liittyykö tämä jotenkin hänen luonteeseen.

Liittyy. Luone on paska.

Ota kuva niistä silmistä niin voit katsella niitä kärsimättä miehestä.

P.s. Kuulostaa narsistilta. Aloitus on täynnä red flageja. Lisäksi on todennäköistä, että valehteli ne tulevaisuudensuunnitelmat, kuten narsistit tuppaavat tekemään.

Vierailija
30/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aloittaja kirjoitti:

No ei ole provo!! Olisikin ):

No mitä sitten saat tuosta ns.suhteesta? Kyllä sun nyt täytyy olla edes vähän itsearvostusta ja lopetat tuon ja etsit uuden, paremman miehen.

Vierailija
31/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Lopeta antamasta yhtään mitään seksiä. Missä sun selkäranka on? Aivojakin voisi herätellä.

Vierailija
32/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhettä, omakotitaloa ja kohtuullista toimeentuloa toivoo perusmiehistä noin 80%. Tällaiset yhteiset haaveet eivät vielä kerro mitään yhteensopivuudesta.

Vierailija
33/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta itseäsi nainen! minkä neuvon antaisit ystävällesi, jos hän olisi vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
34/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmahäät -ainesta. Sinne vaan tuotantoyhtiölle meiliä.

Vierailija
35/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä bottomi. Ohjaa Grinderiin. Raukkaparka erehtyi väärälle kaistalle :(

Vierailija
36/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Jos ei ole provo, olet tosi nuori ja huonolla itsetunnolla varustettu. 

Miksi ihmeessä hyväksyt, että hän on ottaja kaikessa ja sinä antaja? Mikä hänessä on NIIN ihanaa, että hyväksyt pashkan kohtelun?? Käsittämättömän vähän arvostat itseäsi. 

Vierailija
37/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap tyytyisit tuollaiseen? Minun mielestäni nuo asiat pitää olla kunnossa, mitkä nyt on pielessä. Ei se että joku on komea, vielä tee siitä ihanaa.....

Vierailija
38/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on ignoorata?

Vierailija
39/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän samanlainen puutteellinen ja kuiva mies joka tutustui naiseen ja nyt ihmettelen hänen ylistelyään ja ripustautumistaan. Johtuu varmaan siitä kun hän ei juuri näe muita miehiä elämässään ja kyseessä on sellainen autiosaarisyndrooma.

Miksi teitä kaapissa olevia tuntuu olevan hitosti ja liikaa? Kokeilkaa reilusti miestä. Ei tarvitse väkisellä survoa itseään hetero muottiin.

Vierailija
40/74 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PORVOOSTA PÄIVÄÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi