Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Torissa kauppaa tekevät

Vierailija
16.04.2023 |

Minulla tuotteita myynnissä. Nyt tuli omituinen tunne ostajasta. On kiinnostunut tuotteesta ja pyytää nyt minulta osoitetta. Mitä hän tekee osoitteellani? Onko tää jotain huijausta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua maksaa sitä, niin käy murtovarkaissa

Vierailija
2/6 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksusta ei ole edes sovittu vielä. Heti kiinnostuksen jälkeen pyytää siis tarkkaa osoitetta ja s-postia. Outoa. Ei siis kysele mihin maksaa ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse kertoa osoitettasi. Jos kaupasta sovitaan, voit viedä tuotteen jonnekin ulkotiloihin etäälle kodistasi.

Vierailija
4/6 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna tietojasi vaan sovi kaupat johonkin muualle kuin kotiisi.

Vierailija
5/6 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lukee ilmoituksessa "vain postitus" ja myymäni tuotteet mahtuvat hyvin kirjekuoreen. Silti joka toinen kysyy, mistä voi tulla noutamaan. Vastaan, että klo 6:45 keskussairaalan takapihalta, minun tulee olla töissä klo 7. Jostain syystä noutoa vaatineille ei nouto onnistu tuohon aikaan.

Vierailija
6/6 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kyllä oudolta. Osoitettahan kysellään vasta siinä vaiheessa kun kaupat on sovittu ja jos on sovittu noudosta. Tietysti voi kysyä yleisemmällä tasolla, että missä päin sijaitsee, mutta silloin puhutaan kyllä ihan vain kaupunginosasta (jos siis tarkoitus on noutaa). Olisin sinuna kyllä varovainen.