Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla on vain omituisia naisia?

Vierailija
16.04.2023 |

Täällä on:
- kaikenlaisia sossupummeja, jotka tavalla tai toisella eivät tee työtä rahojensa eteen
- varakkaiden miesten rahoilla eläviä naisia
- jotain ylipalkattuja naisjohtajia ja käsienheiluttelija kylteripäälliköitä

Sen sijaan täällä on todella vähän:
- tavallisia keskituloisia naisia jotka ansaitsee itse omat rahansa työllään, ja ansaitsevat sen verran ettei tarvi valtiolta pummia, mutta eivät toisaalta ole myöskään mitään etuoikeutettuja käsienheiluttelupäälliköitä

Miten tämä on mahdollista? Keskimääräinen suomalainen nuorehko tai keski-ikäinen nainen kuitenkin luultavimmin kuuluu tähän jälkimmäiseen ryhmään.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä täytyy olla niin järkevä ja kunnollinen. Tänne voi tulla vähän keventämään päätään.

Vierailija
42/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki kirjoitellaan joskus vitsimielessä mitä sattuu. Älä ota vakavissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesithän sen tavallisen kolmekymppisen sihteerin olevan palstalla naista vonkaavat beetamies?

Vierailija
44/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei muka ole noita jälkimmäisiä? Täällähän oli just kyselyä yläasteen päättötodistuksen keskiarvosta ja mitä sinusta tuli isona, johon vastanneista moni oli hoitaja, opettaja ymv. 

Taidat vaan kiinnittää erityistä huomiota juuri tuohon ensiksi listaamaasi ryhmään, ja siksi kuvittelet sellaisten olevan täällä enemmistössä.

Ok. Nyt kerron totuuden. Mun keskiarvo yläasteelta oli 9,2. Mielestäni on aktiivisempaa kirjoitella jotain shaibaa, kuin katsella telkkaria.

Vierailija
45/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niitä ukkoja ja akkoja jotka haluaa maksettavia hyyryläisiä lisää kun itse elävät hienosto alueilla eikä tarvitse niiden kanssa olla tekemisissä.Vetävät kuitenkin jostakin jotakin rahaa heidän tänne tulostaa elikkä on oma lehmä ojassa niin kuin aikanaan sipilällä.Ei tainnut vaan kämppäänsä niille antaa?

Vierailija
46/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei muka ole noita jälkimmäisiä? Täällähän oli just kyselyä yläasteen päättötodistuksen keskiarvosta ja mitä sinusta tuli isona, johon vastanneista moni oli hoitaja, opettaja ymv. 

Taidat vaan kiinnittää erityistä huomiota juuri tuohon ensiksi listaamaasi ryhmään, ja siksi kuvittelet sellaisten olevan täällä enemmistössä.

Ok. Nyt kerron totuuden. Mun keskiarvo yläasteelta oli 9,2. Mielestäni on aktiivisempaa kirjoitella jotain shaibaa, kuin katsella telkkaria.

Arvatkaas mikä laski keskiarvoa. Se oli liikunta, vaikka kuljin pyörällä kouluun, vedin 10 km hiihtolenkkejä ja juoksin huvikseni. Liikuntanumero oli 7, koska en osunut pesispalloon ja mua ei kiinnostanut ringette tai potkupallo.

Vierailija
47/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaas mikä laski keskiarvoa. Se oli liikunta, vaikka kuljin pyörällä kouluun, vedin 10 km hiihtolenkkejä ja juoksin huvikseni. Liikuntanumero oli 7, koska en osunut pesispalloon ja mua ei kiinnostanut ringette tai potkupallo.

Liikuntanumerolla ei ole mitään tekemistä liikunnallisuuden kanssa. Koeta hypätä pitkälle tai osu pesäpalloon.

Vierailija
48/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tasan samasta syystä miksi täällä on omituisia miehiäkin. Toki täällä ei kaikki (minäkään) aamusta iltaan päivystä, mutta esim yksinäisellä ja perheettömällä sinkulla on paljon vapaa-aikaa jota ei kaikkea saa täytetyksi paremmilla harrastuksilla.

Sitten jos on vielä matalapalkka-alalla, työtön tai työkyvytön tuohon päälle niin sitten  taloudelliset syytkin vaikeuttaa niiden parempien harrastusten harrastamista, koska ne yleensä ei ole ilmaisia. Ja kukaan ei jaksa koko hereillä olo aikaansa käyttää kävelyyn/lenkkeilyyn tai seinän tuijottamiseen.

Lisäksi täällä saa edes jonkinlaista seuraa ja pääsee "juttelemaan" ettei nyt ihan mökkihöperöidy.

Yksinäisyys ja syrjäytyminen taitaa harvalle sopia niin, ettei niistä seuraisi jonkinlaista omituisuutta ajatteluun ja käytökseen. Etenkin kun sitä omaa ajattelua joutuu aika paljon muokkaamaan, jotta yksinäisyyteen ja syrjäytymiseen tottuu ja sen kanssa pystyy edes jotenkin elämään.

Asiaa. Kyllä mäkin sen myönnän, että minusta on tullut yksinäisyyden myötä vähän omituinen. Huomaan sen erityisesti kun vertaan itseäni esimerkiksi työpaikalla muihin naisiin. Voi toki olla, että olen ollut vähän poikkeava alunalkaenkin, mutta ainakin oman kokemukseni mukaan yksinäisyys vain pahentaa sitä tiettyä erillisyydentunnetta muista ihmisistä ja kuten hienosti luonnehditkin, kyseessä on jonkinlainen selviytymismekanismi. Seuraahan sillä ei saa, mutta kestää paremmin elämäänsä. Ja minä ainakin saan suurta hupia tällä palstalla. Ei varmaan pitäisi. Mutta kai mullakin saa edes jotain iloa olla elämässäni?

En tiedä kuinka yksinäiset ihmiset ennen internettiä pysyivät järjissään. Mutta toisaalta maailma oli silloin muutenkin tosi erilainen paikka. Kun nykyään ei saa edes palvelua enää mistään, kaikki asiat pitää hoitaa itse. Kai silloin ennenvanhaan kaupan kassankin kanssa jaariteltiin ummet lammet, mutta eihän nykyään enää ole kassoillakaan aikaa jutella, kun jonot pidetään pitkinä jotta saataisiin ihmiset patistettua itsemurhakassoille. Sori, lainasin joltain kommentoijalta ton itsemurhakassa-sanan, se vaan oli ihan loistava!

Vierailija
49/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouvat selittää se, että heillä on aikaa käydä täällä. Minäkin olen nykyisin kotirouva ja käyn joskus, aiemmin ei olisi ollut aikaa eikä kiinnostustakaan. Työelämän ihmissuhteet riittivät ja vapaa-ajalla oli muuta puuhaa. Olen huomannut, että täällä tosiaan on muitakin vakavaraisia kotirouvia - tunnistan kyllä aidot.

Otsikoista päätellen täällä on niin erilaisia ihmisiä kuin olen tottunut lähiympäristössä, että sen puoleen kiinnostavaa vähän kurkata heidän elämäänsä. Yleensä en kyllä kirjoittele mitään, luen vain.

Vierailija
50/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässä täytyy olla niin järkevä ja kunnollinen. Tänne voi tulla vähän keventämään päätään.

Jep. Töissä pitää olla se neutraali kaikille hymyilevä hyppykeppi. Täällä saa irroitella ja suoltaa mitä mieltä oikeasti asioista on. Ettehän te voi tietää vaikka keskustelisitte täällä vaikka oman siskonne tai mutsinne kanssa? Ja ei kai miehetkään työpaikoilla koko ajan suolla kaikkea mitä ne oikeesti ajattelee asioista? Olis varmaan aika äkkiä kengän kuva persiissä. 

Vierailija
51/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Töissä pitää olla se neutraali kaikille hymyilevä hyppykeppi. Täällä saa irroitella ja suoltaa mitä mieltä oikeasti asioista on. Ettehän te voi tietää vaikka keskustelisitte täällä vaikka oman siskonne tai mutsinne kanssa? Ja ei kai miehetkään työpaikoilla koko ajan suolla kaikkea mitä ne oikeesti ajattelee asioista? Olis varmaan aika äkkiä kengän kuva persiissä. 

Mä olen joskus miettinyt jotain kommentteja, että onkohan ne jonkun mun tutun kirjoittamia. Siis jos joku kommentissa on viitannut jollain tapaa siihen, että joku tuttuni sopisi kuvaan. Se on just näin, että  vaikka kukaan ei työpaikan kahvihuoneessa myönnä kirjoittelevansa vauvalle, niin se voi olla, että täällä on käyty anonyymiä keskustelua kollegan kanssa silti.

Vierailija
52/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on käsiä heilutteleva kylteripäällikkö? 😂

Mikä on kylteri?

Joo en tiedä, vaikka oon jo keski-ikäinen.

Mua ei taidettu tuolla mainita muutenkaan.

Vierailija
53/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kylteri?

Kylteri on kauppatieteiden ylioppilas. Siis henkilö, joka opiskelee kauppatieteitä, muttei ole vielä kauppatieteiden maisteri. Sinänsä vähän hassu sanavalinta ap:ltakin, koska ne päälliköt on kyllä yleensä jo valmistuneet.

Vierailija
54/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit listastasi varakkaat, omilla rahoillaan elävät naiset.

Vierailija
55/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet täällä vasta kummallisia onkin, joku joka tuntuu vihaavan naisia kuitenkin on spämmäämässä AV:ta täyteen provojansa joka kerta kun avaan tämän. Suuri osa miesten vastauksistakin täällä on jotain "ööööyyrrrgh vihaan naisia"-tason paskaa.

Vierailija
56/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki kirjoitellaan joskus vitsimielessä mitä sattuu. Älä ota vakavissasi.

Vähän kehotellaan ihmisiä itsemurhiin ja sellasta pientä kevyttä hassuttelua. Joku hädässä kysyy neuvoa tai haluaisi vertaistukea, niin kivasti silleen haukutaan se lyttyyn ja lopuksi nauretaan että olipas taas hupsuttelua. Ihania ihmisiä täällä. 

Vierailija
57/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin masennuslääkityksen, päädyin takaisin palstalle. Lääkityksen kanssa meni lujaa enkä täällä käynyt. Olen tavallinen keskituloinen.

Vierailija
58/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tasan samasta syystä miksi täällä on omituisia miehiäkin. Toki täällä ei kaikki (minäkään) aamusta iltaan päivystä, mutta esim yksinäisellä ja perheettömällä sinkulla on paljon vapaa-aikaa jota ei kaikkea saa täytetyksi paremmilla harrastuksilla.

Sitten jos on vielä matalapalkka-alalla, työtön tai työkyvytön tuohon päälle niin sitten  taloudelliset syytkin vaikeuttaa niiden parempien harrastusten harrastamista, koska ne yleensä ei ole ilmaisia. Ja kukaan ei jaksa koko hereillä olo aikaansa käyttää kävelyyn/lenkkeilyyn tai seinän tuijottamiseen.

Lisäksi täällä saa edes jonkinlaista seuraa ja pääsee "juttelemaan" ettei nyt ihan mökkihöperöidy.

Yksinäisyys ja syrjäytyminen taitaa harvalle sopia niin, ettei niistä seuraisi jonkinlaista omituisuutta ajatteluun ja käytökseen. Etenkin kun sitä omaa ajattelua joutuu aika paljon muokkaamaan, jotta yksinäisyyteen ja syrjäytymiseen tottuu ja sen kanssa pystyy edes jotenkin elämään.

Asiaa. Kyllä mäkin sen myönnän, että minusta on tullut yksinäisyyden myötä vähän omituinen. Huomaan sen erityisesti kun vertaan itseäni esimerkiksi työpaikalla muihin naisiin. Voi toki olla, että olen ollut vähän poikkeava alunalkaenkin, mutta ainakin oman kokemukseni mukaan yksinäisyys vain pahentaa sitä tiettyä erillisyydentunnetta muista ihmisistä ja kuten hienosti luonnehditkin, kyseessä on jonkinlainen selviytymismekanismi. Seuraahan sillä ei saa, mutta kestää paremmin elämäänsä. Ja minä ainakin saan suurta hupia tällä palstalla. Ei varmaan pitäisi. Mutta kai mullakin saa edes jotain iloa olla elämässäni?

En tiedä kuinka yksinäiset ihmiset ennen internettiä pysyivät järjissään. Mutta toisaalta maailma oli silloin muutenkin tosi erilainen paikka. Kun nykyään ei saa edes palvelua enää mistään, kaikki asiat pitää hoitaa itse. Kai silloin ennenvanhaan kaupan kassankin kanssa jaariteltiin ummet lammet, mutta eihän nykyään enää ole kassoillakaan aikaa jutella, kun jonot pidetään pitkinä jotta saataisiin ihmiset patistettua itsemurhakassoille. Sori, lainasin joltain kommentoijalta ton itsemurhakassa-sanan, se vaan oli ihan loistava!

Kiitos sinulle, että lainasit kun itseltä tuollainen helmi on mennyt ihan ohi ja tuo sana sai minut naurahtamaan ekaa kertaa herraties kuinka pitkään aikaan. Kieltämättä osuva!

Vierailija
59/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kylteri?

Kylteri on kauppatieteiden ylioppilas. Siis henkilö, joka opiskelee kauppatieteitä, muttei ole vielä kauppatieteiden maisteri. Sinänsä vähän hassu sanavalinta ap:ltakin, koska ne päälliköt on kyllä yleensä jo valmistuneet.

Ok, kiitos tiedosta.

Vierailija
60/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit täällä ollaan me vaativien alojen asiantuntijat jotka tienataan 5 tonnia kuussa 😄

Mun työkavereita täällä on enemmänkin, on töissä puhuttu asiasta. Paskaa jauhavat, kuulemma. Itsehän olen aina asiallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme