Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla on vain omituisia naisia?

Vierailija
16.04.2023 |

Täällä on:
- kaikenlaisia sossupummeja, jotka tavalla tai toisella eivät tee työtä rahojensa eteen
- varakkaiden miesten rahoilla eläviä naisia
- jotain ylipalkattuja naisjohtajia ja käsienheiluttelija kylteripäälliköitä

Sen sijaan täällä on todella vähän:
- tavallisia keskituloisia naisia jotka ansaitsee itse omat rahansa työllään, ja ansaitsevat sen verran ettei tarvi valtiolta pummia, mutta eivät toisaalta ole myöskään mitään etuoikeutettuja käsienheiluttelupäälliköitä

Miten tämä on mahdollista? Keskimääräinen suomalainen nuorehko tai keski-ikäinen nainen kuitenkin luultavimmin kuuluu tähän jälkimmäiseen ryhmään.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain ylipalkattuja naisjohtajia ja käsienheiluttelija kylteripäälliköitä

- näitä ainakaan ei ole kuin huonoissa provoissa.

Vierailija
2/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiako kuvittelit täällä iskeväsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo tulla aukomaan, että onneksi palstan miehet on kuitenkin niin normaaleja, mutta sitten tunnistin itseni listasta.

t. KTM

Vierailija
4/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on käsienheiluttelupäällikkö?

Vierailija
5/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon kauniin sunnuntaipäivän niin me täällä olijat olemme väkisinkin jollain lailla omituisia ja epäonnistuttu elämässä.

Vierailija
6/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän koulu paistaa ap:sta. Kylterit eivät elämänkoululaisen mukaan tee OIKEAA työtä, sellaista fyysistä amistyötä.

Vierailija
7/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehet ovat hyvin onnistuneita!

Vierailija
8/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon kauniin sunnuntaipäivän niin me täällä olijat olemme väkisinkin jollain lailla omituisia ja epäonnistuttu elämässä.

Voihan sitä ihminen olla vaikka kuumeessa ja siksi sisällä (tosin se kyllä myös selittää sen juttujen tason).

Tai saattahan sitä istua terassillaan kahvikuppikädessä, nauttia auringosta ja palstailla samalla.

Vierailija
9/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. No mä olen ihan tavallinen itseni elättänyt työssä käyvä nainen, mutta olen aika yksinäinen ja siksi tulee täällä henghattua. Olen kyllä tänään muutakin tehnyt, esimerkiksi ruokaa ja puutarhahommia. Ja pessyt nyrkkipyykkiä, koska mun pesukone hajosi =D

Vierailija
10/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän koulu paistaa ap:sta. Kylterit eivät elämänkoululaisen mukaan tee OIKEAA työtä, sellaista fyysistä amistyötä.

Olen insinööri. T. ap

Vierailija
11/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on krapula.

Unohit meijät alkkikset, tai lukeudutaan ilmeisesti tuohon sossupummi kategoriaan.

Vierailija
12/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on käsienheiluttelupäällikkö?

Liiketoimintakonsultti, kehityspäällikkö, henkilöstöpäällikkö, markkinointipäällikkö. Eikä tartte loukkaantua, kuulun itsekin sarjaan.

Sen sijaan mä en tiennyt, että on jotenkin epänormaali, jos on jotain tuollaista. Mä tunnen ihan hirveän määrän tuollaisia ja olen aina ajatellut, että ihan on normaalia.

Vierailija
13/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen insinööri. T. ap

Porvoon teknillisen korkeakoulun kasvatti.

Vierailija
14/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on krapula.

Unohit meijät alkkikset, tai lukeudutaan ilmeisesti tuohon sossupummi kategoriaan.

Sama. Oon tässä yrittänyt jo tovin saada itseäni lähtemään kauppaan ja ulos, mutta tässä mä vieläkin olen.

Vierailija
15/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on taipumus hakeutua kaltaistensa seuraan.

Vierailija
16/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on keski-ikäinen duunari. Mies elää mun rahoilla.

Vierailija
17/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä: tavallisia keskituloisia naisia jotka ansaitsee itse omat rahansa työllään

Ja tätä: me täällä olijat olemme väkisinkin jollain lailla omituisia ja epäonnistuttu elämässä.

Ja jos nyt jonkinlaista yleistystä pitäisi suorittaa, luulisin useimpien muidenkin olevan ainakin jälkimmäistä. Ihan rehellisesti, uskon vakaasti olevani oman tuttavapiirini ainoa, joka koskaan käy täällä edes lukemassa. Kun ihan normaaleilla ihmisillä joskus on vapaahetki, he etsivät siihen sisällön ehdottomasti muualta.

Vierailija
18/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muuta kuin Omituisten Otusten Kerho. Sellaisia ollaan. Katso avaruuteen.

Vierailija
19/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita.

Vierailija
20/69 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänteisesti miksi tällä palstalla on vain persu-ukkoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi