Tuleeko naisille Tinderissä heti satoja tykkäyksiä?
Tykkääkö miehet ihan kaikista naisista? Mitä ideaa tuossa sitten on?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää varmuuden vuoksi kaikista naisista ja ei sitten vastaa jos nainen on joku possu. Eli tuhansia tykkäyksiä tulee.
Ei, väärin meni. Olen 48-vuotias mies ja tykkäyksiä on aivan parhaimmillaan ollut hiukan yli 50 (nyt näemmä 44). Kun Tinder tuli, niin kaikilla käyttäjillä oli mahdollisuus peruuttaa ja rajoittamaton tykkäysten lkm. Sitten jossain vaiheessa (olin poissa pari vuotta) tykkäysten lkm rajoitettiin, onko se nyt 12h tauko ja sitten saa taas tykätä tytöistä.
Tällöin alussa tykkäilin melko vapaasti, kun ei tullut matcheja, entistä vapaammin. Mutta nyt kun on aikaa kulunut ja aivan erityisesti tykkäykset rajallisia niin ei enää. Lähtökohtaisesti, asuinpaikka ja ikä ovat melko isoja rajoitteita. Haen itse suunnilleen ikäistäni tai sitten tosi nuorta seuraa ja ehkä n. 40km säteellä asuinpaikastani. Olen ehkä itsekin hämmästynyt, kuinka iso osa naisista jää nyt vaille tykkäystä, sitä ikään kuin "säästelee vähästään". Ja kyllä pk-seudulla on ollut hetkiä, että naiset loppuvat ennen tykkäyksiä.
Jokainen tekee kuten parhaaksi näkee, mutta ei siinä ole järkeä tykätä kaikista. Vain niistä, joiden kanssa on edes jotain potentiaalin poikasta edes teoriassa. Kyllä, luen myöskin kaikki esittelytekstit, jos niitä on. Tähän alle voisi laittaa pitkän, perusteellisen ja perustellun listan kaikista asioista jotka aiheuttavat ruksimista, mutta jos jo nyt naiset saavat satoja tykkäyksiä, niin miksi ihmeessä tästä pitäisi tehdä vieläkin helpompaa? On vain parempi, että ainakin omalla kohdalla olevat karsivat tekijät ovat olemassa, säästää loppupeleissä vain kaikkien osapuolten aikaa. Toki, jos itsetuntoa kutittelee sadat tykkäykset, niin sitten on tilanne eri, mutta ehkä tämä on vain ao naisen ongelma jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä vetää kaikki naiset oikealle Tinderissä. Miehillä on jopa jotain äppejä, joilla voi huijata kännykkää swaippailemaan itsekseen oikealle.
Tämän jälkeen miehet sitten käyvät matcheja läpi, ja valitsevat kauneimmat/ seksikkäimmät niistä
Miksei voi tykätä vain niistä jotka itseä kiinnostaa, miksi tykätään rumista ja lskeistä ja sitten valitetaan kun vain niiden kanssa mätsää? Logiikka on aika outoa.
Lienee tarua että miehet tykkäävät kaikista Tnderissä. Minulla menee poistoon yli 90% ehdotetuista. Ei ole mitään järkeä avata keskustelua omalle tasolleni liian kauniin naisen kanssa, liian vaativan, liian korkealle kouluttautuneen, sellaisen jonka vaatimuslistaa en täytä, tai sellaisen jonka kanssa harrastukset ja kiinnostuksen aiheet eivät osu alkuunkaan yhteen.
Kyllähän matcheja tuli laidasta laitaan. Ei kiinnostusta enää kyseiseen touhuun, kalliiksi tuli, mutta monta kokemusta rikkaampana. 🤸
Miehet vetää kaikki oikealle, tykkäys ei kerro juuri mistään. 90% tykkäyksistä on ulkomaalaisilta, ahmedeilta, polysekoilijoilta risupartaisilta peräkammarin pojilta ja elämänkoululaisilta