Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monisuhteisuudesta

Vierailija
16.04.2023 |

Monisuhteisuus pilaa ihmisyyden. Kannattaa miettiä erittäin tarkkaan lähteekö siihen pelleilyyn mukaan. Koko elämäni meni vessasta alas kun menin rakastumaan toksisiin ihmisiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka päivä sama tilitys palstalle. Oisko aika mennä asioissa eteenpäin, koska täältä et ainakaan mitään apua saa tuohon hilloamiseen?

Vierailija
2/8 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joka päivä sama tilitys palstalle. Oisko aika mennä asioissa eteenpäin, koska täältä et ainakaan mitään apua saa tuohon hilloamiseen?

Olen itse sen elämän jälkeen ihmisraunio, eikä minua voi enää auttaa. Jos yksikin monisuhteisuutta harkitseva kokemusteni seurauksena päättää pidättäytyä siitä, on tehtäväni täytetty. Ei ole sen arvoista pilata elämäänsä, vaikka Sexpo ja muut tahot sen puolesta jatkuvasti vaahtoavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelmasi lienee ihan jotain muuta.

Vierailija
4/8 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelmasi lienee ihan jotain muuta.

Se lienee se että kuuntelin toksisia ihmisiä ja asiantuntijoita ja menin uskomaan niitä. Menin pilaamaan elämäni niin täysin ettei asioita voi enää korjata. Kiitos Sexpo ja eettiset monisuhteiset ja polyamoriset.

Vierailija
5/8 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti yksi polyamorinen seksuaaliterapeutti joka valehteli, manipuloi, haukkui, käytti hyväkseen, kontrolloi Ei olisi ikinä pitänyt tutustua siihen ihmishirviöön. Älkää uskoko ihmisiin noissa piireissä ja pitäkää omat rajanne, älkää missään tapauksessa unohtako omaa hyvinvointianne, ei ole todellakaan sen arvoista.

Vierailija
6/8 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monisuhteisuus ei sovi kaikille eikä jokaiseen suhteeseen eikä elämässä kannata ryhtyä mihinkään sellaiseen joka ei tunnu oikealta ratkaisulta. Toisille ihmisille monisuhteisuus ainakin jollain tavalla sopii hyvin ja lisää parisuhteen onnellisuutta ja toisille ei.

Kaikkea hyvää ja suosittelen käymään puhumassa ammattilaisen kanssa.

Vierailija
7/8 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monisuhteisuus ei sovi kaikille eikä jokaiseen suhteeseen eikä elämässä kannata ryhtyä mihinkään sellaiseen joka ei tunnu oikealta ratkaisulta. Toisille ihmisille monisuhteisuus ainakin jollain tavalla sopii hyvin ja lisää parisuhteen onnellisuutta ja toisille ei.

Näin se juuri on. Ei kannata usko mitä muut sanovat. Esimerkiksi Sexpo ja muut toimijat vaikenevat tyystin monisuhteisuuden ja polyamorian huonoista seurauksista, joita on paljon. Kannattaa kuunnella itseään ja tehdä selväksi itselle mikä kannattaa ja mikä ei.

Sen seurauksena kun pilasin elämäni minulla ei ole enää mahdollisuutta mennä puhumaan ammattilaisten kanssa. Toisaalta usko heihin meni sexpon toiminnan seurauksena, että en menisi ainakaan heidän juttusille kuitenkaan, enkä suosittele kellekään muullekaan heidän apua hakea. Kiitos kuitenkin vinkistä.

Vierailija
8/8 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se juuri on. Ei kannata usko mitä muut sanovat. Esimerkiksi Sexpo ja muut toimijat vaikenevat tyystin monisuhteisuuden ja polyamorian huonoista seurauksista, joita on paljon. Kannattaa kuunnella itseään ja tehdä selväksi itselle mikä kannattaa ja mikä ei.

Sen seurauksena kun pilasin elämäni minulla ei ole enää mahdollisuutta mennä puhumaan ammattilaisten kanssa. Toisaalta usko heihin meni sexpon toiminnan seurauksena, että en menisi ainakaan heidän juttusille kuitenkaan, enkä suosittele kellekään muullekaan heidän apua hakea. Kiitos kuitenkin vinkistä.

Juuri näin. Kannattaa olla itsekäs, eikä kuunnella mitä erilaisten järjestöjen, tai tiettyjä suuntauksia edustavat ihmiset puhuvat. He ja ne esittelevät aina kaiken positiivisessa valossa. On tärkeintä itse ymmärtää mikä on itselle hyväksi, valita sen kautta ihmiset elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi