Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1000€ matkabudjetti kolmelle. Mitä tekisit?

Vierailija
16.04.2023 |

Itse tilasin matkan Viroon kolmeksi yöksi ja tämä riittänee vaikka ravintoloissa tulee syötyä ja kasvitieteellisessä sekä jossain museossa käytyä. Tuli asia emme tarvitse, emmekä tuo muille paitsi jos jotain kivaa löytyy. Kyseessä kahden aikuisen ja yhden lapsen reissu. Yöpymisestä tingittiin, joten mitään luxusmajoitusta ei ole. Oma huone kumminkin.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkailuauto viikoksi ja siihen bensat ja vaikka kanoottivuokra.

Kierrätte Suomea tapahtumissa, nähtävyyksissä, kansallispuistoissa, jne

Tämäkin olisi voinut olla kiva vaihtoehto, mutta kaupunki nyt kiehtoo enemmän. Olen Tallinnassa käynyt muutaman kerran ja olen tykännyt. Aina vaan jotenkin kesken jäänyt matka siellä ollessa. Halusin myös tarjota lapselle ulkomaan matkan.

Kysymys kuului myös, että mitä itse tekisit näin vaatimattomalla budjetilla?

En mitään. Jos lähden reissuun, lähden vähintään viikoksi, mielellään kahdeksi ja kauemmaksi kuin Tallinnaan.

Vierailija
42/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lennot Lappeenrannasta Bergamoon ja 3-5 yötä Bergamossa. Rahaa säästyy bussi- ja junalippuihin Gardalle, Iseoon jne.

Ei taatusti riitä 1000€ kolmelle hengelle tähän lomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoliput kolmelle Hki-Rovaniemi-Hki. Jäisi vielä rahaa kahteen vissypulloon jotka voi ostaa lentoa odotellessaan.

Vierailija
44/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliini, siellä on kiva eläintarha, jossa oikeasti näkee eläimiä ja siellä on pandojakin.

Vierailija
45/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme Pääsiäisen kylpylässä  kaksi aikuista ja kaksi kissaa. aamiaiset lounaat päivälliset . kylpylän ja kuntosalin vapaa käyttö( allasbaari(,maksu erikseen).Keilarata. Matkasimme omalla autolla ja tonnista jäi reilusti alle . Kylpylä on Suomessa ja eläinhuoneesta pieni erilliskorvaus.Sviittimme oli aurinkoinen ja tilava isolla kylppärillä +lasitettu terassi .

Vierailija
46/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyttäisin teltan takapihalle.

Sama. Ja panostaisin sitten kunnon retkieväisiin.

Vierailija
47/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtisin tallinnaan lapsen kanssa useammaksi päiväksi, niin ehdottomasti majoitus kylpylähotellissa. Tallinnassa ei ole niin paljon tekemistä, että kolme päivää viitsis katuja koluta. Tallin spa & conferens hotellissa satamassa on paras kylpylä, missä olen ollut lasten kanssa.

Vähän huvittaa, että ap kysyy täällä, mitä tekis 1000 e budjetilla, kun on jo varannut kaiken.

Vierailija
48/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en oikein ymmärrä kysymystä, jos matka on jo varattu.

Vierailija
49/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyttäisin teltan takapihalle.

Sama. Ja panostaisin sitten kunnon retkieväisiin.

Miksi niin tekisit. Eikö kannataisi ennemin vähän laajentaa näkemyksiään ja lähteä sen teltan kanssa oman kuplan ulkopuolelle. Saattaisi vaikka saada vähän näkemystä myös nähdä asioita toistenkin kulmista. 

Vierailija
50/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähtisin tallinnaan lapsen kanssa useammaksi päiväksi, niin ehdottomasti majoitus kylpylähotellissa. Tallinnassa ei ole niin paljon tekemistä, että kolme päivää viitsis katuja koluta. Tallin spa & conferens hotellissa satamassa on paras kylpylä, missä olen ollut lasten kanssa.

Vähän huvittaa, että ap kysyy täällä, mitä tekis 1000 e budjetilla, kun on jo varannut kaiken.

No kiinnostaa vaan mitä muut keksivät näin pienellä budjetilla.

Maissa ehdimme tosiaan olla vain kaksi kokonaista päivää. Laiva on illalla perillä ja lähtee myös ajoissa Tallinnasta Helsinkiin.

Vierailija
51/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako mihinkä hintaan suhteellisen hyvin varusteltuja autoja. Oon ollut siinä luulossa, että ne jos mitkä on kalliita vuokrata. Mistä kannattaa ?

Googlellahan noita löytyy ympäri Suomea jos jonkinlaisia ja eri hintaisia.

Vierailija
52/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi noin pienellä budjetilla. Säästäisin lisää ja menisin johonkin kunnon reissuun vaikka syyslomalla.

Vierailija
53/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjaan ihan hyvä parin yön automatka.

Vierailija
54/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinnasta löytyy kyllä Lennusaddam, jossa on oikea sukellusvene johon pääse sisälle. Energia-museo, jossa on fadadayn häkki, eläintarha. Sieltä löytyy paljonkin tekemistä ja varsin edulliseen hintaan.

Vierailija
55/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako mihinkä hintaan suhteellisen hyvin varusteltuja autoja. Oon ollut siinä luulossa, että ne jos mitkä on kalliita vuokrata. Mistä kannattaa ?

Joo, kyllä uudemmat ja hyvin varustellut maksavat helposti tuon tonnin viikossa. 

Vierailija
56/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalevi spa on paras kylpylä lasten kanssa.

Vierailija
57/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä uudemmat ja hyvin varustellut maksavat helposti tuon tonnin viikossa. 

Enemmän.

Vierailija
58/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Turun caribia 2 yötä.

Vierailija
59/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla hinnalla olisi saanut viikon jo melko tasokkaassa vuokramökissä Suomessa.

Kuka muka haluaa kököttää vankina jossain mökissä keskellä metsää kun voi päästä pois Suomesta edes hetkeksi?

Vierailija
60/93 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä järkeä lähteä lomalle säästelemään, joten odottaisin pari kuukautta ja säästäisin niin että olisi 3-5000 euroa matkabudjetissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan