1000€ matkabudjetti kolmelle. Mitä tekisit?
Itse tilasin matkan Viroon kolmeksi yöksi ja tämä riittänee vaikka ravintoloissa tulee syötyä ja kasvitieteellisessä sekä jossain museossa käytyä. Tuli asia emme tarvitse, emmekä tuo muille paitsi jos jotain kivaa löytyy. Kyseessä kahden aikuisen ja yhden lapsen reissu. Yöpymisestä tingittiin, joten mitään luxusmajoitusta ei ole. Oma huone kumminkin.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Aika köyhä budjetti.
Toisin sanoen olet niin mielikuvitukseton tyyppi, että löhöisit vaan kotona töllön edessä.
Jäisin kotiin kerryttämään matkabudjettia seuraavaksi vuodeksi.
Puolaan. Katso mm Ryanaurin hinnat
Mä olen tyytyväinen tallina valintaamme. Lapsemme on aika huono matkustamaan, joten uskon että laiva on toistaiseksi paras vaihtoehto kun siellä on tekemistä eikä paikallaan istumista.
Lapsemme ei ole vielä ollut ulkomailla. Seuraava reissu onkin sitten legolandia kunhan vähän kärsivällisyyttä matkustamiseen kertyy. Nyt mennään halpis budjetilla. En halua turhasta nyt maksaa.
Tallinna on hyvä valinta aloittajalla. Toinen olisi ollut Hki-Tukholma risteily, 2 yötä laivalla. Yöpymiskulut jää pieneksi. Laivalla kannattaa ottaa 1x buffet ja 2x meriaamiainen. Loput ruokailut tilanteen mukaan.
Onhan teillä myös lapselle passi tai kuvallinen henkkari?
Lähtisin yksin johonkin hyvään konserttiin Saksaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan teillä myös lapselle passi tai kuvallinen henkkari?
Juu, passit on kaikilla. Asia kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Täältä Turusta käsin taitaa juuri ja juuri saada lennot ja hotellin Roomaan tuolla rahalla 3:lle
Montako hotelliyötä tuohon on laskettu kun lennot turusta kolmelle saa alle 160€?
Matkailuauto viikoksi ja siihen bensat ja vaikka kanoottivuokra.
Kierrätte Suomea tapahtumissa, nähtävyyksissä, kansallispuistoissa, jne
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin olisi voinut olla kiva vaihtoehto, mutta kaupunki nyt kiehtoo enemmän. Olen Tallinnassa käynyt muutaman kerran ja olen tykännyt. Aina vaan jotenkin kesken jäänyt matka siellä ollessa. Halusin myös tarjota lapselle ulkomaan matkan.
Kysymys kuului myös, että mitä itse tekisit näin vaatimattomalla budjetilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin olisi voinut olla kiva vaihtoehto, mutta kaupunki nyt kiehtoo enemmän. Olen Tallinnassa käynyt muutaman kerran ja olen tykännyt. Aina vaan jotenkin kesken jäänyt matka siellä ollessa. Halusin myös tarjota lapselle ulkomaan matkan.
Kysymys kuului myös, että mitä itse tekisit näin vaatimattomalla budjetilla?
Johan tuo edellinen vastasi siihen 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä Turusta käsin taitaa juuri ja juuri saada lennot ja hotellin Roomaan tuolla rahalla 3:lle
Montako hotelliyötä tuohon on laskettu kun lennot turusta kolmelle saa alle 160€?
Onko tuo hinta yhden vai kahdensuunnan lentojen hinta?
Vierailija kirjoitti:
Lennot Lappeenrannasta Bergamoon ja 3-5 yötä Bergamossa. Rahaa säästyy bussi- ja junalippuihin Gardalle, Iseoon jne.
Onko noita lentoja enää heinäkuulle ? yritin eri päiville, mutta aina tulee "Pahoittelumme. Näille päiville ei löytynyt tuloksia."
Vierailija kirjoitti:
Saako mihinkä hintaan suhteellisen hyvin varusteltuja autoja. Oon ollut siinä luulossa, että ne jos mitkä on kalliita vuokrata. Mistä kannattaa ?
Menisin jonnekin edulliseen keski-euroopan maahan ihastelemaan kaupunkia.