Lapsimessut. En ole ikinä ymmärtänyt, vaikka useampi lapsi on. Miksi käytte siellä?
Menette vapaaehtoisesti tuollaiseen paikkaan, joka täynnä kiljuvia, itkeviä lapsia, joilla räkä roikkuu poskella… Mitä saatte tuollaisesta paikasta? En ymmärrä, voitko selittää?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
4 henkinen perhe kirjoitti:
Ja samalla lemmikkimessut missä käydään. Lasten ehdoilla tehty, rentoa mennä koko perheen voimin.
Tää on harmillista kun ei sinne lemmikkimessuille voi mennä kun lapsiperheet valloittaa senkin tilan.
Lemmikkimessut ymmärrän, mutta en lapsimessuja. Miten olis aikuismessut? Eläkeläismessut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kerran käynyt. Ei nyt mitään erityisen ihmeellistä, mutta ihan ok lapsiaiheista ohjelmaa ja tavaraa myynnissä. Ei kai se sen kummempi ole kuin vaikka puutarhamessut, aihe kuin aihe. Lasta en tietenkään ottanut mukaan, molemmille mukavampaa niin.
Lähdet ilman lasta lapsimessuille??
Joo, en minä puutarhaanikaan ota sinne puutarhamessuille 😂
Jaa mä luulin, että tarkoitit kirkon tilaisuuksia.. No eipä mulla muuta. Kirkkoon on kiva mennä lasten kanssa, kun on lapsimessut.
Sieltä voi saada risteily ale kupongin. Se on viime vuosina ollut messujen parasta antia. Silloin kun lapsimessut järjestettiin ensimmäisen kerran ja ne alku vuodet muutenkin oli messut niin paljon paremmat. Sieltä löhdettiiin kotiin rattaat täynnä ilmaus kamaa. Leluja, karkkeja ja ruokaa. Iloa riitti pitkäksi aikaa. Nykyään messut täynnä kalliita vaate brändejä. Eipä oikein enää muuta.
Lapsimessut? En ole kuullutkaan. Onko se vähän niinkuin kissanäyttely, että lapset ovat näytteillä häkeissä ja tuomari palkitsee parhaan?
Vierailija kirjoitti:
Sieltä voi saada risteily ale kupongin. Se on viime vuosina ollut messujen parasta antia. Silloin kun lapsimessut järjestettiin ensimmäisen kerran ja ne alku vuodet muutenkin oli messut niin paljon paremmat. Sieltä löhdettiiin kotiin rattaat täynnä ilmaus kamaa. Leluja, karkkeja ja ruokaa. Iloa riitti pitkäksi aikaa. Nykyään messut täynnä kalliita vaate brändejä. Eipä oikein enää muuta.
Käy yhdys sana messuilla seuraavaks
Muistan yllättyneeni siitä, että lapsimessuilla oli oikein kivaa, kun sinne suht tuoreena vanhempana puoluvahingossa päädyin. Kävin ennen koronaa parinakin vuonna. En tykkää shoppailusta ja kauppakeskusten kiertämisestä, joten oli kiva, kun just niitä vähän parempia vaatemerkkejä oli tuolla helppo kiertää. Löysin paljon uusia lempparituotemerkkejä, joita olen myöhemmin alesta tilannut netissä. En ole mikään merkkivaateharrastaja, mutta minusta on kiva, että lapsella on peruskirppari- ja kierrätysvaatteiden lisäksi muutama enemmän ajatuksella hankittu vaatekappale, joita voi sit laittaa päälle juhliin/muskarikonserttiin/teatteriin.
Silloin ekalla kerralla lapsi lähinnä nukkui vaunuissa, mutta kun hän oli isompi, käytiin uudelleen, ja silloin hän tykkäsi katsella kauko-ohjattavia autoja ja osallistua lapsille suunnattuun ohjelmaan tuolla. Ei tultu kumpikaan kipeäksi noilla messukerroilla.
En tiedä, onko messut tuosta muuttuneet huonompaan, kun en nyt ole käynyt. Mutta en ymmärrä, miksi pitää dissata jotain tapahtumaa siksi, että se liittyy lapsiin. Jättää vain menemättä, jos ei ole oma juttu.
Kävin lapsimessuilla kerran exäni kanssa. Meillä ei ollut lapsia (eikä tullutkaan sen jälkeen) Ilmeisesti hän olisi halunnut, koska oli hänen ideansa mennä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Muistan yllättyneeni siitä, että lapsimessuilla oli oikein kivaa, kun sinne suht tuoreena vanhempana puoluvahingossa päädyin. Kävin ennen koronaa parinakin vuonna. En tykkää shoppailusta ja kauppakeskusten kiertämisestä, joten oli kiva, kun just niitä vähän parempia vaatemerkkejä oli tuolla helppo kiertää. Löysin paljon uusia lempparituotemerkkejä, joita olen myöhemmin alesta tilannut netissä. En ole mikään merkkivaateharrastaja, mutta minusta on kiva, että lapsella on peruskirppari- ja kierrätysvaatteiden lisäksi muutama enemmän ajatuksella hankittu vaatekappale, joita voi sit laittaa päälle juhliin/muskarikonserttiin/teatteriin.
Silloin ekalla kerralla lapsi lähinnä nukkui vaunuissa, mutta kun hän oli isompi, käytiin uudelleen, ja silloin hän tykkäsi katsella kauko-ohjattavia autoja ja osallistua lapsille suunnattuun ohjelmaan tuolla. Ei tultu kumpikaan kipeäksi noilla messukerroilla.
En tiedä, onko messut tuosta muuttuneet huonompaan, kun en nyt ole käynyt. Mutta en ymmärrä, miksi pitää dissata jotain tapahtumaa siksi, että se liittyy lapsiin. Jättää vain menemättä, jos ei ole oma juttu.
Niitä ei dissata tässä sen takia että ne liittyy lapsiin. Vaan koska teema on niin epämääräinen, se ei kerro yhtään mitään siitä mitä messuilla on. Ainoa yhdistävä tekijä ihmisillä siellä on, että heillä on lapsia? Miksi menisin sellaisille messuille? Jotkut lelumessutkin olisivat paljon mielenkiintoisemmat. Mutta mitä ymmärsin, niin ovat eniten lastenvaatemessut. Sellaisten takia evvk raahautua sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kerran käynyt. Ei nyt mitään erityisen ihmeellistä, mutta ihan ok lapsiaiheista ohjelmaa ja tavaraa myynnissä. Ei kai se sen kummempi ole kuin vaikka puutarhamessut, aihe kuin aihe. Lasta en tietenkään ottanut mukaan, molemmille mukavampaa niin.
Lähdet ilman lasta lapsimessuille??
Joo, en minä puutarhaanikaan ota sinne puutarhamessuille 😂
Vähän eri asia. Vietkö puutarhasi kuitenkin joillekin muille messuille?
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri käy siellä joka vuosi hamstraamassa ylihintaisia lastenvaatteita. Itse en ole koskaan käynyt.
Eli ensin maksetaan siitä että päästään sinne ja sitten vielä maksetaan ylihintaa siellä myytävistä lapsenvaatteista.
Vierailija kirjoitti:
Muskarikonserttiin?
🤦
Kuulostaa aivottoman w hite trash -väen tapahtumalta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aivottoman w hite trash -väen tapahtumalta.
Jep, ilmaisten ristiely väli kuponkien perässä mennään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muskarikonserttiin?
🤦
😂 aika paljon vaivaa ja energiaa käytetään siihen, että lapsella on muskarikonsertissa joku erikoisempi kolttu päälle. Kai netistäkin niitä voi tilata ihan suoraan vaan? Vai määrätäänkö lapsimessuilla mikä on hyvää makua ja muotia lastenvaatteissa? Onhan se tietty hankalaa, jos omaa makua ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menis vaikka maksettais. Tuntuu että sellaiset vanhemmat käy siellä, jotka ei oikein tiedä mitä lasten kanssa voisi tehdä.
Joo sellaiset vähän epävarmat, jotka luulee että sinne kuuluu mennä kun on lapsia 😂
Pelkäävät sitten jäävänsä jostain paitsi jos eivät mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri käy siellä joka vuosi hamstraamassa ylihintaisia lastenvaatteita. Itse en ole koskaan käynyt.
Eli ensin maksetaan siitä että päästään sinne ja sitten vielä maksetaan ylihintaa siellä myytävistä lapsenvaatteista.
Sama juttu kirjamessuilla. Ensin sisäänpääsymaksu, sitten kirjoja, ehkä joitain tarjouksia.
Vatsatauti saatiin, sai olla viimeinen kerta.
Tää on harmillista kun ei sinne lemmikkimessuille voi mennä kun lapsiperheet valloittaa senkin tilan.