Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsimessut. En ole ikinä ymmärtänyt, vaikka useampi lapsi on. Miksi käytte siellä?

Vierailija
15.04.2023 |

Menette vapaaehtoisesti tuollaiseen paikkaan, joka täynnä kiljuvia, itkeviä lapsia, joilla räkä roikkuu poskella… Mitä saatte tuollaisesta paikasta? En ymmärrä, voitko selittää?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä räkä roikkunut kenenkään poskella. Kiva tapahtuma, varsinkin lapsille.

Vierailija
2/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä? Lapsimessut? Mikä tuossa on ideana, lapset viedään sinne näytille vai? Esitellään minkälaisia on mahdollista tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä räkä roikkunut kenenkään poskella. Kiva tapahtuma, varsinkin lapsille.

Miksi lapsia pitää erikseen sinne lähteä viemään? Mitä siellä on sellaista, jota ne kaipaa? Eikö ulkoilu puistossa/metsässä käy, kun niin kaunis ilmakin?

Vierailija
4/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tutut ketä siellon käyneet (olen itsekin kerran ollut) on aina tulleet kipeäksi siellä.

Vierailija
5/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä myydä vaan jotain ylihintaista tositärkeää krääsää? Sellaista jota ilman ei vaan pärjää.

Vierailija
6/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siellä oli kivaa? Kerääntyä sinne äänekkään lapsilauman kanssa ihmettelemään jotain tuotteita?

Vierailija
7/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri käy siellä joka vuosi hamstraamassa ylihintaisia lastenvaatteita. Itse en ole koskaan käynyt.

Vierailija
8/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis vaikka maksettais. Tuntuu että sellaiset vanhemmat käy siellä, jotka ei oikein tiedä mitä lasten kanssa voisi tehdä.

Vierailija
9/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri käy siellä joka vuosi hamstraamassa ylihintaisia lastenvaatteita. Itse en ole koskaan käynyt.

Aijaa? Ei ota edes lapsia mukaan?

Vierailija
10/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tutut ketä siellon käyneet (olen itsekin kerran ollut) on aina tulleet kipeäksi siellä.

Jep, vähintään oksennustauti tai influenssa.

Vierailija
11/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ihminen vastailee itselleen eikä edes tiedä millaisia lapsimessut ovat.

Vierailija
12/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menis vaikka maksettais. Tuntuu että sellaiset vanhemmat käy siellä, jotka ei oikein tiedä mitä lasten kanssa voisi tehdä.

Joo sellaiset vähän epävarmat, jotka luulee että sinne kuuluu mennä kun on lapsia 😂

Vierailija
13/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään syytä lähteä moiseen,

Vierailija
14/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kerran käynyt. Ei nyt mitään erityisen ihmeellistä, mutta ihan ok lapsiaiheista ohjelmaa ja tavaraa myynnissä. Ei kai se sen kummempi ole kuin vaikka puutarhamessut, aihe kuin aihe. Lasta en tietenkään ottanut mukaan, molemmille mukavampaa niin.

Vierailija
15/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku katolisen kirkon juttu? Ei kannata, ne pastorit tiedetään.

Vierailija
16/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on vaikka mitä kivaa lapsiperheille! Satuhahmoja, teatteria, musiikkia, leikkiä jne jne jne.  Ja samalla lemmikkimessut missä käydään. Lasten ehdoilla tehty, rentoa mennä koko perheen voimin.

Vierailija
17/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ihminen vastailee itselleen eikä edes tiedä millaisia lapsimessut ovat.

Voitko selittää itse? Mitä siellä on sellaista jonka takia kannattaa itsekin lasten kanssa ehdottomasti lähteä? Olen itse asiassa kerran ollutkin siellä joskus 10 vuotta sitten ja ihmettelin silloinkin että miksi ihmeessä nämä ovat niin iso juttu ja porukka kyselee, olitko lapsimessuilla jne. Aivan kun jäisi jostain isosta paitsi jos ei käy.

Vierailija
18/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon hautomo taudeille.

Noro is waiting.

Vierailija
19/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kerran käynyt. Ei nyt mitään erityisen ihmeellistä, mutta ihan ok lapsiaiheista ohjelmaa ja tavaraa myynnissä. Ei kai se sen kummempi ole kuin vaikka puutarhamessut, aihe kuin aihe. Lasta en tietenkään ottanut mukaan, molemmille mukavampaa niin.

Lähdet ilman lasta lapsimessuille??

Vierailija
20/65 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon hautomo taudeille.

Noro is waiting.

Tämä. Jos haluat jonkun taudin, niin sitten ymmärrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi