Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsimessut. En ole ikinä ymmärtänyt, vaikka useampi lapsi on. Miksi käytte siellä?

Vierailija
15.04.2023 |

Menette vapaaehtoisesti tuollaiseen paikkaan, joka täynnä kiljuvia, itkeviä lapsia, joilla räkä roikkuu poskella… Mitä saatte tuollaisesta paikasta? En ymmärrä, voitko selittää?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman somefeedin perusteella tuttujen lapsilla oli ollut oikein mukava ja touhukas päivä messuilla

Vierailija
42/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, aloitus voisi olla minun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman somefeedin perusteella tuttujen lapsilla oli ollut oikein mukava ja touhukas päivä messuilla

Ja sä uskot johonkin somepäivityksiin? Niissähän se totuus aina kerrotaan, joo.

Vierailija
44/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokamessuilla tarjotaan maistiaisia ruoasta. Tarjoillaanko lapsimessuilla lapsista? Onko se joku adoptiotapahtuma, jossa käydään valikoimassa lapsia itselleen?

Vierailija
45/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun lapset ovat tykkänneet lapsimessujen tapahtumista. Mitään ostettavaa en sieltä kyllä ole löytänyt. Mun lapset tykkäsi etenkin siitä isosta pomppulinnaalueesta, mutta kyllä esim. Jamkidsin muskaripiste ja askartelupisteet ovat myös kiinnostaneet. He ovat myös tykänneet nähdä maskotteja. Mutta joo, onhan se ruuhkainen ja siksi välillä vähän sekavan oloinen tapahtuma.

Vierailija
46/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkky metelitaso ja mammat hyökkäysvaunuineen tukkivat käytävät. Kävin lemmikkimessujen takia, lapsiperhehelvetti pääsi yllättämään.

Vierailija
47/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi mamma itse päivitellä someaan.

Vierailija
48/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on laumasielu, joka tykkää laumassa vaikkapa askarrella, ostella lastenvaatteita, tutustua muskariin, niin varmaan sitten tykkää.

Vierailija
49/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri käy siellä joka vuosi hamstraamassa ylihintaisia lastenvaatteita. Itse en ole koskaan käynyt.

Eli ensin maksetaan siitä että päästään sinne ja sitten vielä maksetaan ylihintaa siellä myytävistä lapsenvaatteista.

Selvää säästöä 😂

Vierailija
50/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkky metelitaso ja mammat hyökkäysvaunuineen tukkivat käytävät. Kävin lemmikkimessujen takia, lapsiperhehelvetti pääsi yllättämään.

Kaikki ne kiljuvat lapset 😱

Vierailija
51/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä jäädään paitsi?

Vierailija
52/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pe Oodissa ja siellä oli mukava tunnelma, lapsia oli, olipa joukossa muutama mieskin ja oli musiikin tahdissa liikuntaa vauva sylissä. 

Vierailija
53/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kivaa ohjelmaa ja monta kassillista ilmaista tavaraa kotiin viemisiksi. Hyviä tarjouksia. Vaihtelua muihin viikonloppuihin.

Vierailija
54/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso tila, jossa voi kuljeskella paikasta toiseen. Lapset viihtyvät, kun voivat katsella erilaisia kojuja. Vaihtelua ja virikkeitä. 

Vierailija
55/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin pe Oodissa ja siellä oli mukava tunnelma, lapsia oli, olipa joukossa muutama mieskin ja oli musiikin tahdissa liikuntaa vauva sylissä. 

Minä kävin eilen ja muistin miksi en käy useammin. Aivan jumalaton mekastus ja huutaminen taas kerran

Vierailija
56/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso tila, jossa voi kuljeskella paikasta toiseen. Lapset viihtyvät, kun voivat katsella erilaisia kojuja. Vaihtelua ja virikkeitä. 

VIRIKKEITÄ VIRIKKEITÄ VIRIKKEITÄ!!! Ihan yhtä lailla lasken Prismassa ostoksilla käymisen varmaan virikkeeksi.

Vierailija
57/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko edes käynyt siellä? Noilla messuillahan on lapsille tosi paljon kivaa tekemistä ja muuta ohjelmaa.

Vierailija
58/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvi perustella menojani ventovieraalle. Samalla voit kysyä, miksi joku matkustaa, mökkeilee, käy baareissa, urheilukisoissa, kuntosalilla, teatterissa jne jne. Ei kaikki kiinnosta kaikkia ja hyvä niin.

Vierailija
59/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne voi viedä heikkokuntoisen sukulaisensa jos on perinnöllä kiire

Vierailija
60/65 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne voi viedä heikkokuntoisen sukulaisensa jos on perinnöllä kiire

Totta